Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

Minimalna kwota inwestycji:

20000 zł

jednostki własne: 1 - Łódź

liczba franczyz: 11 - Bielsko-Biała, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Jaworzno, Katowice, Kielce, Kraków, Poznań, Starachowice, Szczecin, Wrocław.

ARCORA INTERNATIONAL jest niemieckim producentem i dystrybutorem środków oraz sprzętu do profesjonalnego utrzymania czystości: specjalistycznej chemii sprzątającej, mopów z mikrofibry, mopów bawełnianych, padów, maszyn sprzątających. Produkty ARCORA trafiają na rynek tylko po testach w zewnętrznych i niezależnych laboratoriach. Od 1992 roku ARCORA z sukcesem działa na rynkach międzynarodowych: USA, Szwajcaria, Austria, Węgry, Chorwacja, Czechy, na których zdobyła znaczące udziały rynkowe. Teraz kolej na rynek Polski. Nasze produkty wykorzystywane są w obiektach użyteczności publicznej, obiektach przemysłowych, obiektach służby zdrowia, centrach handlowych, gastronomii. Naszymi długoletnimi klientami są m.in. DB Schenker, Best Western Hotelkette, Accor Hotelkette, Thyssen Group, Obi, MC Donalds, Ibis, Mercur, Novotel, DHL, Burger King oraz FC Bayern Monachium. MG PROFESSIONAL jest wyłącznym partnerem ARCORA INTERNATIONAL w Polsce. Mamy bogate doświadczenia, na polu sprzedaży wszystkiego, co niezbędne profesjonalnej firmie sprzątającej. Doskonale znamy polski rynek i najlepsze praktyki rynkowe. Branża sprzątająca - perspektywy biznesowe Według szacunków Polskiej Izby Gospodarczej Czystości w Polsce działa obecnie ok. 3 tys. firm branży czystościowo-sprzątającej, a sektor wyceniany jest na 6 miliardów złotych rocznie.W 2012 roku w całej Polsce oddano do użytku ponad 509 000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej – przeszło dwukrotnie więcej niż w 2011 r. (218 000 mkw.) oraz 500 000 m kw. powierzchni magazynowej, dzięki czemu całkowite zasoby kraju wzrosły do 7 530 000 m kw. (za Cushman & Wakefield). Rynek usług czystościowych rozwój zawdzięcza także dynamicznemu przyrostowi powierzchni handlowych. Na koniec I połowy 2012 roku całkowity wolumen powierzchni centrów handlowych w Polsce, do których zaliczane są tradycyjne centra handlowe, parki handlowe i centra wyprzedażowe wyniósł blisko 8 973 400 m kw. powierzchni najmu. Trend stabilizacji nowej podaży powierzchni dostarczanej na rynek na poziomie 500 – 600 000 m kw. rocznie, odnotowany w 2010 i 2011 roku, utrzymuje się w 2012 roku i jest przewidywany również na rok 2013. (za Retail Research Forum). Najwięcej firm z branży czystościowo-sprzątającej zarejestrowanych jest w woj. mazowieckim – 2530 firm (21,5 proc.), zachodniopomorskim – 1252 (10, 6 proc) oraz wielkopolskim – 1249 (10,6 proc.). W dalszej kolejności plasują się województwa – śląskie i małopolskie (ok. 9 proc.). (Źródło: GUS, III kwartał 2011). MillwardBrown SMG/KRC prognozuje, że cały rynek outsourcingu w ciągu najbliższych trzech lat powiększy się o ok. 35 proc. Dla kogo franczyza? Arcora Shop jest ciekawym konceptem franczyzowym dla szukających pomysłu na własny biznes lub dla osób pragnących rozwinąć swoje przedsiębiorstwo. Przydatne jest doświadczenie handlowe, a niezbędna determinacja i wiara w osiągniecie wspólnego sukcesu. Oferujemy założenie i zarządzanie stacjonarnym punktem sprzedaży Arcora Shop. To główny punkt prezentacji i sprzedaży produktów w danym regionie.Niezbędne jest pomieszczenie składające się z części ekspozycyjnej ok. 30 m2 oraz z części magazynowej ok. 40 m2 z dogodnym dojazdem dla samochodu. Nie jest wymagane centrum miasta. Jesteśmy otwarci na przystąpienie do partnerstwa także firmy sprzątające oraz dystrybutorów profesjonalnej chemii. Przystąpienie do sieci pozwala na uzyskanie korzyści na dwóch polach: dostęp do cen franczyzowych produktów najwyższej jakości, wyłączność na danym obszarze na sprzedaż produktów do firm sprzątających oraz do dystrybutorów. Gwarantuje to konkurencyjność cenową i pozwoli na zdobycie silnej i stabilnej pozycji firmy na lokalnym rynku.

Minimalna kwota inwestycji:

50000 zł

jednostki własne: 64

liczba franczyz: 78

Piotr i Paweł to sieć niezależnych sklepów (supermarkety). System funkcjonuje na tradycyjnych zasadach franchisingu – poprzez związanie biorcy i dawcy licencji umową franczyzową obejmującą przekazanie know-how, opiekę nad przekształcaniem bądź budową supermarketu poprzez uruchomienie oraz bieżącą działalność operacyjną. Sklepy sieci Piotr i Paweł funkcjonują w oparciu o określone standardy sprzedaży gwarantujące efektywne działanie oraz nadające placówce niepowtarzalny charakter. Placówki sieci otrzymują kompleksowe wsparcie handlowe (centralne umowy z dostawcami), doradztwo w zakresie działalności operacyjnej sklepu (szkolenie personelu, stosowanie sprawdzonej formy oraz jakości świadczonych usług), wsparcie akcji w zakresie promocji placówki (działania marketingowe), doradztwo prawne. Sieć dba o efektowny wygląd sklepów franczyzowych, wizualizację i odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej. Współpraca handlowa firmy Piotr i Paweł na podstawie umów franczyzowych z właścicielami sklepów trwa od 2000 r., kiedy to powstał pierwszy tego rodzaju sklep w Pile. Pragniemy zachęcić Państwa do współpracy na zasadach franczyzy i zwrócić uwagę na nasze osiągnięcia w branży handlu detalicznego w Polsce: 1. 25 lat doświadczeń, 2. 78 sklepów franczyzowych, 3. 64 sklepy własne, 4. ponad 5 milionów klientów miesięcznie 5. ok. 4,5 tys. zatrudnionych pracowników 6. polski kapitał, 7. niepowtarzalny klimat zakupów, 8. wyróżniająca się oferta asortymentowa, 9. profesjonalizm personelu. A zatem jeśli: jesteś mobilny, lubisz nowe wyzwania, masz zacięcie handlowe, Jesteśmy po to aby pomóc Ci realizować plany biznesowe m.in. poprzez samodzielne zarządzanie sklepem.

Minimalna kwota inwestycji:

100000 zł

jednostki własne: 16 - Bochnia, Brzesko, Kraków, Katowice, Częstochowa, Gliwice, Wrocław, Radom, Lubin

liczba franczyz: 13 - Kielce, Sosnowiec, Kłodzko, Wałbrzych, Zgorzelec, Lubań, Konstancin - Jeziorna, Pruszków, Warszawa, Rzeszów, Wadowice

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html