zaloguj
PRZEWIŃ

Al.Capone

Handel Art. spożywcze i przemysłowe
Al.Capone

LOKALIZACJA Al.Capone
ul. Chemiczna 142, 33-101 Tarnów

telefon 601 292 042

www www.franczyza.al.capone.pl

E-MAIL franczyza@alejacapone.pl

MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI 90 tys.

Opłata wstępna 27 tys.

JEDNOSTKI WŁASNE 20 sklepów zlokalizowanych min. w Lublinie, Tarnowie, Rzeszowie, Stalowej Woli, Dąbrowie Tarnowskiej, Szczucinie, Mielcu, Żabnie, Połańcu, Tuchowie, Zakliczynie, Pleśnej, Radomyślu Wielkim. W najbliższym czasie w Grodzisku Mazowieckim i Konstancinie Jeziorna.

LICZBA FRANCZYZ 27 sklepów zlokalizowanych min. w Częstochowie, Lublinie, Rzeszowie, Nowym Sączu, Łańcucie, Leżajsku, Krośnie, Jarosławiu, Grybowie, Jaśle, Gorlicach, Bochni, Krzeszowicach, Dobrzeniu Wielkim, Busku Zdrój, Mielcu, Myślenicach, Skawinie, Kluczborku, Kolbuszowej, Sanoku i niedługo w Warszawie.

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Al.Capone wyznacza zupełnie inny, wyższy poziom usług w zakresie sprzedaży alkoholu. W naszych sklepach oprócz największego wyboru trunków z całego świata, klienci znajdą profesjonalną pomoc doradców, którzy o alkoholach wiedzą niemal wszystko. Zakupy w sklepach sieci Al.Capone to również przyjemność ze względu na niepowtarzalny klimat wnętrz.

 

https://www.youtube.com/watch?v=AlQg_23sNQY

 

 

Wymagania sieci

- posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego,

- bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania),

- chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży,

- mile widziane doświadczenie w handlu (nie jest wymagane).

Wsparcie dla franczyzobiorcy

- funkcjonowanie pod rozpoznawalną, dobrze kojarzoną przez klientów marką,

- szybkie uzyskanie rentowności (średnia w sieci to 4 miesiące),

- obroty w sklepach w sieci blisko 2 krotnie wyższe niż w branży,

- korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje, długie kredyty kupieckie, zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu),

- stałe wsparcie operacyjne pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem,

- aktywny marketing sieci,

- szkolenia branżowe,

- niskie koszty uczestnictwa,

- możliwe dodatkowe bonusy posprzedażowe,

- wprowadzanie innowacji uprzednio sprawdzonych w sklepach własnych.

Przewidywana suma inwestycji

- średni koszt prac adaptacyjnych około 75 tysięcy złotych (możliwość leasingu),

- zatowarowanie (gotówka około 15 tysięcy złotych, pozostała cześć towaru kredyt kupiecki z długim terminem),

- opłata wstępna 27 tysięcy złotych (w tym m.in.: znalezienie lokalizacji, pomoc w negocjacji i podpisaniu umowy, organizacja wyposażenia oraz zatowarowania sklepu, rekrutacja personelu, pakiet startowy: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmowa, pakiet szkoleń i stały nadzór naszych pracowników). Wspieramy każdą czynność przed otwarciem i w trakcie działania sklepu.

- opłata bieżąca  2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całości opłaty),

- opłata marketingowa 1% od sprzedaży netto.

Osoba kontaktowa

Marcin Górski

Zadaj pytanie franczyzodawcy

Przejdź do formularza kontaktowego z franczyzodawcą
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem