zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Al.Capone

Handel Art. spożywcze i przemysłowe
Al.Capone

LOKALIZACJA Al.Capone
ul. Chemiczna 142, 33-101 Tarnów

MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI 200 tys.

Opłata wstępna 30 tys.

JEDNOSTKI WŁASNE 57 sklepów zlokalizowanych min. w Lublinie, Tarnowie, Rzeszowie, Stalowej Woli, Dąbrowie Tarnowskiej, Szczucinie, Mielcu, Żabnie, Połańcu, Tuchowie, Zakliczynie, Pleśnej, Radomyślu Wielkim, Grodzisku Mazowieckim, Konstancinie-Jeziornie, Gdyni, Brzesku, Pilźnie i Janowie Lubelskim, Ostrowie Wielkopolskim, Zielonej Góre

LICZBA FRANCZYZ 65 sklepów zlokalizowanych m. in. w Częstochowie, Lublinie, Rzeszowie, Nowym Sączu, Łańcucie, Leżajsku, Krośnie, Jarosławiu, Grybowie, Jaśle, Gorlicach, Bochni, Krzeszowicach, Dobrzeniu Wielkim, Busku Zdrój, Mielcu, Myślenicach, Skawinie, Kluczborku, Kolbuszowej, Sanoku, Warszawie, Gdańsku, Wyszkowie, Łomiankach, Michałowicach, Ostrowie Wielkopolskim, Białymstoku, Łodzi, Jasienicy, Radomiu, Wołominie, Środzie Wielkopolskiej.

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Al.Capone wyznacza zupełnie inny, wyższy poziom usług w zakresie sprzedaży alkoholu. W naszych sklepach oprócz największego wyboru trunków z całego świata, klienci znajdą profesjonalną pomoc doradców, którzy o alkoholach wiedzą niemal wszystko. Zakupy w sklepach sieci Al.Capone to również przyjemność ze względu na niepowtarzalny klimat wnętrz. 

Wymagania sieci

  • posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego,
  • bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania),
  • chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w handlu (nie jest wymagane).

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • funkcjonowanie pod rozpoznawalną, dobrze kojarzoną przez klientów marką,
  • szybkie uzyskanie rentowności (średnia w sieci to 4 miesiące),
  • obroty w sklepach w sieci blisko 2 krotnie wyższe niż w branży,
  • korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje, długie kredyty kupieckie, zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu),
  • stałe wsparcie operacyjne pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem,
  • aktywny marketing sieci,
  • szkolenia branżowe,
  • niskie koszty uczestnictwa,
  • możliwe dodatkowe bonusy posprzedażowe,
  • wprowadzanie innowacji uprzednio sprawdzonych w sklepach własnych.

Przewidywana suma inwestycji

  • średni koszt prac adaptacyjnych około 25 tysięcy złotych,
  • zatowarowanie (gotówka około 20 tysięcy złotych, pozostała cześć towaru kredyt kupiecki z długim terminem),
  • opłata wstępna 30 tysięcy złotych (w tym m.in. znalezienie lokalizacji, pomoc w negocjacji i podpisaniu umowy, organizacja wyposażenia oraz zatowarowania sklepu, rekrutacja personelu, pakiet startowy: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmowa, pakiet szkoleń i stały nadzór naszych pracowników). Wspieramy każdą czynność przed otwarciem i w trakcie działania sklepu.
  • opłata bieżąca 2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całości opłaty),
  • opłata marketingowa 1% od sprzedaży netto.

Osoba kontaktowa

Marcin Górski
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem