Bodypak
Handel Art. spożywcze i przemysłowe
LOKALIZACJA
Bodypak Tomasz Kopeć
ul. Partyzantów 11D, 32-500 Chrzanów
MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI
30 tys.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 sklepy - Chrzanów, Jaworzno
LICZBA FRANCZYZ
4 sklepy - Dąbrowa Górnicza, Sosnowiec, Bydgoszcz, Oświęcim
Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Atrakcyjny system franczyzy sieciowej dla stacjonarnych sklepów detalicznych (nowo powstających i już prowadzących działalność), prowadzących sprzedaż na rynku odżywek i suplementów pod szyldem Bodypak. Nasza franczyza gwarantuje dostęp do asortymentu najlepszych producentów w bezkonkurencyjnych cenach. Zapewniamy fachowe doradztwo oraz pomoc w pozycjonowaniu punktu względem konkurencji - zarówno lokalnie, jak i w przestrzeni internetowej. Sklep franczyzowy BODYPAK to idealny pomysł na własny, odżywkowy biznes pod szyldem najszybciej rozwijającego się producenta i dystrybutora na polskim rynku. Zapraszamy do współpracy dynamicznych przedsiębiorców z własną działalnością, noszących się z zamiarem otwarcia nowego punktu sprzedaży detalicznej na terenie całej Polski i za granicą, a także właścicieli sklepów detalicznych chcących uatrakcyjnić swój biznes przechodząc pod skrzydła naszego systemu franczyzowego.
Wymagania sieci
Własna działalność gospodarcza, z wpisanym PKD obejmującym przedmiot wykonywanej działalności zgodny z systemem franczyzy Bodypak,
Posiadanie własnego lub wynajętego lokalu, spełniającego wymogi prawne i sanitarne do działalności zgodnej z przedmiotem franczyzy, a także wcześniej zaakceptowanego przez przedstawiciela franczyzodawcy.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Branding punktu sprzedaży (opracowanie i umieszczenie materiałów graficznych na sklepie franczyzobiorcy), zgodny z layoutem całej sieci Bodypak.
Wsparcie w otwarciu punktu sprzedaży: doradztwo w doborze asortymentu, przeszkolenie personelu,
Preferencyjne warunki zakupowe, dużo atrakcyjniejsze niż dla partnerów nie objętych franczyzą: wyższe rabaty, ekskluzywne produkty,
Pomoc franczyzodawcy w pozycjonowaniu punktu sprzedaży w internecie oraz social mediach,
Comiesięczny system wsparcia produktowego (materiały POS dla klientów sklepu), organizacja cyklicznych akcji promocyjnych w punkcie franczyzobiorcy.
Przewidywana suma inwestycji
Od 30 tys. zł dla nowo powstającego sklepu w ciągu pierwszych 3 miesięcy,
Dla sklepu już funkcjonującego: od 15 do 30 tys. zł w ciągu pierwszych trzech miesięcy, w zależności od posiadanych stanów magazynowych.
Osoba kontaktowa
Patryk Sikora