Husse Polska
ul.Wiadukt 4G, 09-400 Płock

(24) 364 22 77

franczyza@husse.pl

www.husse.pl

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Husse to szwedzki producent najwyższej jakości suchej i mokrej karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów. Firma została założona w Sztokholmie w 1987 roku. W 1993 roku rozpoczęła rozwój systemu franczyzowego na terenie Skandynawii, a 3 lata później rozszerzyła działalność na inne rynki europejskie. Obecnie Husse posiada sieć ponad 700 franczyzobiorców, dostarczając najwyższej jakości karmy dla psów i kotów do 400 tys. klientów na całym świecie. W 2008 roku firma rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w Polsce. Podstawowym założeniem marki Husse jest to, że produkty tej firmy nie są dostępne w tradycyjnej sieci sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć wyłącznie bezpośrednio od lokalnego dystrybutora - franczyzobiorcy, który posiada wyłączne prawo do sprzedawania produktów firmy na określonym terenie i jest odpowiedzialny za zorganizowanie dystrybucji. Dzięki dostawom wprost z fabryki i omijaniu hurtowni oraz sklepów detalicznych, Husse łączy konkurencyjną cenę dla klienta końcowego z bardzo atrakcyjną marżą dla franczyzobiorcy.

Wymagania sieci

Warunkiem przystąpienia do sieci sprzedaży Husse jest podpisanie umowy franczyzowej połączone z wniesieniem wstępnej opłaty licencyjnej, w ramach której franczyzobiorca otrzymuje:

  • prawo do korzystania z nazwy marki i znaku towarowego Husse,
  • wyłączność do sprzedaży produktów i świadczenia usług pod marką Husse na określonym terenie,
  • prawo do zaopatrywania się w magazynie firmy i zakupu produktów wytwarzanych wyłącznie na potrzeby sieci franczyzowej Husse,
  • Pakiet Startowy obejmujący wszystkie materiały marketingowe potrzebne do rozpoczęcia działalności oraz pakiet wzorcowy produktów Husse,
  • szkolenie i trening w zakresie oferty produktów marki Husse, prawidłowego żywienia zwierząt, zasad prowadzenia franczyzy, technik sprzedaży oraz obsługi systemu informatycznego wspomagającego sprzedaż,
  • prawo do korzystania z Podręcznika Operacyjnego Husse zawierającego szczegółowy opis standardów obowiązujących w sieci oraz informacje niezbędne do samodzielnego prowadzenia działalności,
  • dostęp do Centralnego Systemu Informatycznego Husse wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem,
  • prawo do bieżącej opieki i aktywnego wsparcia ze strony franczyzodawcy.
Franczyzobiorca zobowiązany jest do zorganizowania małej powierzchni magazynowej (ok. 15 m2, np. przydomowy garaż), samochodu, komputera z dostępem do Internetu oraz telefonu/faxu przeznaczonego do działalności gospodarczej. Wymagania:
  • silna motywacja do prowadzenia własnego biznesu,
  • środki finansowe na otwarcie i prowadzenie działalności,
  • nie wymagamy znajomości branży artykułów zoologicznych.

Jednostki franczyzowe

  • 48 jednostek franczyzowych w Polsce;
  • 700 jednostek franczyzowych na świecie.

Przewidywana suma inwestycji

Koszt inwestycji uzależniony jest od wielkości terytorium i wynosi dla franczyzobiorcy: 30- 50 tys. zł, a dla dystrybutora: do 5 tys. zł. Obejmuje on m.in. opłatę licencyjną oraz zatowarowanie.

Osoba Kontaktowa

Piotr Cieślik , tel. 507 119 811,

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Aspect  Nieruchomości - Ogólnopolska sieć biur
Travelplanet.pl