Partner serwisu

Franczyza sufitów napinanych Alteza - prosty przepis na sukces

Sufity napinane cieszą się coraz większym uznaniem na rynku, gdyż, w przeciwieństwie do gipsowo-kartonowych, montuje się je szybciej i wyglądają bardziej efektownie. Dzięki systemowi franczyzowemu otrzymujemy wsparcie, techniczne i marketingowe, w uruchomieniu i prowadzeniu salonu sprzedaży tego typu sufitów.   Sufit napinany szybciej niż kartonowo-gipsowy.

sufit_napinany02Sufit napinany to rodzaj sufitu podwieszanego, który składa się tylko z profili umieszczonych, po obwodzie pomieszczenia i rozciągniętej pomiędzy nimi membrany sufitowej. W przeciwieństwie do tradycyjnego z karton-gipsu, jego montaż nie wymaga: - wynoszenia mebli z pomieszczenia - przygotowania i zamontowania specjalnego stelaża (tzw. kratownicy) - gruntownego sprzątania pomieszczeń (pył i kurz).   Dzięki temu, że sufit napinany montuje się w kilka godzin, a nie w kilka dni, w tym samym czasie, wykonać możemy więcej zamówień, niż w przypadku sufitów kartonowo-gipsowych. Cena obydwu rodzajów jest porównywalna, oszczędzamy za to na czasie.   Lepszy design. montazJednak oprócz szybkiego montażu, sufit napinany wygląda bardziej efektownie niż tradycyjny, podwieszany. Wykonany jest z folii błyszczącej, matowej, satynowej lub transparentnej, w bogatej palecie kolorów, z ewentualnym nadrukiem lub podświetleniem. Pozwala stworzyć dowolny kształt nowego sufitu, gdyż istnieje możliwość wykonania konstrukcji wielopoziomowych, płaskich, z wykorzystaniem łuków, owali i innych figur geometrycznych także 3D.   Dla kogo franczyza? Współpraca franczyzowa skierowana jest do firm i osób, które chcą zajmować się montażem i sprzedażą sufitów napinanych, w ilościach detalicznych. W odróżnieniu od 1-osobowych firm wykończeniowych, placówka franczyzowa dysponuje szerszą gamą narzędzi reklamowych. Dzięki temu może skupić się na sprzedaży sufitów napinanych, zaś obroty rekompensują ograniczenie innych aktywności.   Specjalizacja to podstawa. sufit_napinany01Należy jednak pamiętać, że ten model biznesowy nie sprawdzi się w przypadku firm, dla których sufity napinane, mają być jednym z wielu oferowanych, przez nich, produktów. Dlatego przed podjęciem decyzji o podpisaniu umowy franczyzowej, należy zastanowić się czy kontynuować świadczenie wielu różnych usług wykończeniowych, czy skoncentrować się na jednym produkcie, który zaczniemy sprzedawać w profesjonalny sposób.   Know how. Dzięki umowie franczyzowej cały czas pozostajemy właścicielami firmy, jednak otrzymujemy pomoc w jej organizacji. Staje za nami stabilna marka, która gwarantuje odpowiedni poziom usług i sprawdzony model marketingowy, który od lat prowadzony jest w salonach, w kraju i zagranicą. Inwestor otrzymuje know how, dlatego nie musi zdobywać na własną rękę wiedzy jak tworzyć takie sufity, ani jak budować markę.   Co daje franczyza? Centrala Alteza zapewnia franczyzobiorcy wsparcie, techniczne i marketingowe, w uruchomieniu i prowadzeniu salonu sprzedaży sufitów napinanych: - projekt i aranżację lokalu i ekspozycji - organizację kampanii reklamowych, m.in. stronę internetową, adres w domenie firmowej, reklamę w lokalnych mediach, mailing, telefony - reklamowy pakiet startowy tj. odzież firmową, katalogi, ramki do systemu ekspozycji - wsparcie opiekuna, a także szkolenie techniczne i sprzedażowe - bazę przeszkolonych firm montażowych z podległego terenu - rabat na gotowe sufity, a także na profile i akcesoria.   Również dla młodych przedsiębiorców. System franczyzowy pozwala oszczędzić czas i środki, które w przypadku niedoświadczonego przedsiębiorcy, mogłyby zostać zainwestowane, w niewłaściwe lub nieistotne działania. Nawet w przypadku poważnych trudności i kłopotów, może liczyć on na pomoc firmy. Jest to szczególnie ważne na początku działalności, kiedy nawet najmniejsze trudności mogą zniweczyć starania inwestora.   Aby otworzyć franczyzowy oddział firmy Alteza, należy skontaktować się z centralą w Łodzi http://alteza.pl/

Materiały Partnera

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły