zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Gastronomiczna rewolucja czyli pizzeria pod marketem i w wersji mobilnej

Food trucki, przyczepy gastronomiczne i inne formy tzw.: street food'u od pewnego czasu coraz śmielej podbijają polski rynek gastronomiczny.

Jedną z ciekawszych propozycji jest oferta firmy Crazy Pepe, czyli nowej sieci pizzerii, która proponuje swoim partnerom otwarcie lokali pod supermarketami Kaufland. Jak przekonują pomysłodawcy konceptu coraz większa popularność mobilnej gastronomii to nie chwilowa moda, ale ekonomicznie uzasadniony wybór, który niesie za sobą wiele istotnych zalet.

Najistotniejszą z nich jest ograniczenie kosztów, które są związane z prowadzeniem tego typu działalności ponieważ pizzeria pod marketem to wydatek kilkukrotnie niższy niż inwestycja w tradycyjną pizzerię. Taka forma współpracy rozwiązuje też jeden z największych problemów, jakim są dziś wysokie opłaty związane z czynszami oraz utrzymaniem pracowników restauracji - dzięki działalności w formie przyczepy gastronomicznej lub food trucka tego typu zobowiązania są ograniczone do minimum a przedsiębiorca ma możliwość na dostosowanie się do aktualnych trendów, który zmieniają się bardzo szybko - parkingi supermarketów Kaufland gwarantują doskonałą lokalizację prowadzenia biznesu a ponadto są doskonałą bazą dla dowozu pizzy do klienta. Dodatkowo mamy możliwość obsługi wszelkiego rodzaju imprez plenerowych, koncertów i festiwali, gdzie fanów pysznej pizzy zawsze znajdzie się wielu.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.29

Udostępnij artykuł:

Franczyza z Naturhouse Franczyza z Naturhouse
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem