Gastronomiczna rewolucja czyli pizzeria pod marketem i w wersji mobilnej
Food trucki, przyczepy gastronomiczne i inne formy tzw.: street food'u od pewnego czasu coraz śmielej podbijają polski rynek gastronomiczny.
Jedną z ciekawszych propozycji jest oferta firmy Crazy Pepe, czyli nowej sieci pizzerii, która proponuje swoim partnerom otwarcie lokali pod supermarketami Kaufland. Jak przekonują pomysłodawcy konceptu coraz większa popularność mobilnej gastronomii to nie chwilowa moda, ale ekonomicznie uzasadniony wybór, który niesie za sobą wiele istotnych zalet.
Najistotniejszą z nich jest ograniczenie kosztów, które są związane z prowadzeniem tego typu działalności ponieważ pizzeria pod marketem to wydatek kilkukrotnie niższy niż inwestycja w tradycyjną pizzerię. Taka forma współpracy rozwiązuje też jeden z największych problemów, jakim są dziś wysokie opłaty związane z czynszami oraz utrzymaniem pracowników restauracji - dzięki działalności w formie przyczepy gastronomicznej lub food trucka tego typu zobowiązania są ograniczone do minimum a przedsiębiorca ma możliwość na dostosowanie się do aktualnych trendów, który zmieniają się bardzo szybko - parkingi supermarketów Kaufland gwarantują doskonałą lokalizację prowadzenia biznesu a ponadto są doskonałą bazą dla dowozu pizzy do klienta. Dodatkowo mamy możliwość obsługi wszelkiego rodzaju imprez plenerowych, koncertów i festiwali, gdzie fanów pysznej pizzy zawsze znajdzie się wielu.

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Sukces w biznesie z myjnią parową

Jak założyć firmę cateringową

Wypożyczanie samochodów dochodowym biznesem

SnapBook w natarciu czyli internetowy album w 3 minuty

Dwie polskie firmy produkują drukarki 3D!

Pieczone kasztany - pomysłem na biznes

Skupujemy i naprawiamy tonery. Biznes regeneracyjny

Nowy pomysł na biznes - na urząd

Pomysł zza granicy: drukowany blog

Gessler zdradza przepis na dobrą restaurację

Pomysł na Biznes: Przedszkole dla dzieci z oddziałem integracyjnym
