zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Wyróżnij swoją ofertę z reklamówkami foliowymi z nadrukiem

  Chcesz, aby Twoja firma była lepiej rozpoznawalna? Zależy Ci na lepszej prezentacji oferty? Zamów reklamówki foliowe z nadrukiem!

Materiały opakowaniowe mogą spełniać różne funkcje. Najczęściej używane są one w celu zabezpieczenia znajdujących się w nich produktów, czyli chronią je przed czynnikami jak brud, wilgoć. Ponadto mogą także uławiać ich przenoszenie, gdy mają formę poręcznej torby. Dodatkowo opakowania te mogą wspomaga

 działania marketingowe firmy – w tej roli najlepiej sprawdzają się reklamówki foliowe z nadrukiem wykonanym na indywidualne zamówienie.

Reklamówki foliowe z nadrukiem – co wybrać?

Obecnie materiały opakowaniowe jak reklamówki z nadrukiem są jednymi z najczęściej zamawianych w firmach zajmujących się produkcją opakowań. Foliowe torby są wytrzymałe i trwałe, a umieszczone na nich nadruki pozwalają na skuteczną promocję firmy.

Wśród dostępnych wariantów można znaleźć wiele typów reklamówek, stąd też duże znaczenie ma wybór odpowiedniego typu materiałów. Na co należy zwrócić wtedy szczególną uwagę?

Aby dobrać odpowiednie reklamówki foliowe, warto uwzględnić poniższe parametry:

  • Wymiary reklamówki – jej wielkość powinna być dopasowana do typu produktów najczęściej sprzedawanych w firmie, można także kupować reklamówki w różnych rozmiarach do wyboru.
  • Rodzaj folii – wpływa ona na wytrzymałość oraz na wygląd reklamówki, cienkie, szeleszczące torby wykonuje się z folii typu HDPE, natomiast te bardziej elastyczne z folii LDPE. Folie LDPE pozwalają także na uzyskane kolorowego nadruku o bardziej estetycznym wyglądzie niż folie HDPE.
  • Sposób noszenia reklamówki – może mieć ona ukształtowane uszy lub mogą być one dodatkowo doczepione, także uchwyt może mieć postać otworu w mniejszych reklamówkach przeznaczanych na lżejsze zakupy.
  • Sposób używania reklamówek – najczęściej są one dostarczane w blokach, jako gotowe do użycia, ale można także zakupić reklamówki zrywki z nadrukami.
  • Ochrona środowiska – obecnie reklamówki z nadrukiem producent może dostarczyć także w wariancie ekologicznym, czyli mogą być one wykonane z przyjaznych dla środowiska, biodegradowalnych materiałów.

Jakie nadruki umieszcza się na reklamówkach?

Wybierając reklamówki z nadrukiem, można w zasadzie umieścić na nich dowolne nadruki zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego. Ponadto dodatkowy efekt estetyczny zapewniają różne warianty kolorystyczne reklamówek, które także można dostosować do potrzeb firmy, na przykład charakterystycznych dla niej barw.

Najczęściej reklamówki foliowe z nadrukiem są uzupełnione o logo firmy. To uniwersalny nadruk, który ma wszechstronne zastosowanie i pozwala na promowanie firmy wszędzie tam, gdzie reklamówka będzie widoczna.

Oprócz logo na reklamówce mogą znaleźć się także inne informacje, na przykład jak adres strony internetowej firmy, telefon kontaktowy, krótki opis oferty firmy, godziny otwarcia firmy, kolorowe nadruki reklamowe. Gdy reklamówka jest ekologiczna, wtedy także często umieszcza się na niej informacje dotyczące tego, że jest ona przyjazna dla środowiska, a także jak należy z nią postępować.

Aby złożyć zamówienie na reklamówki z nadrukiem, konieczne jest przekazanie projektu graficznego, który będzie zawierał wszystkie niezbędne elementy, jakie mają znaleźć się na torbie.

Gdy firma nie dysponuje jeszcze logo firmy, może zamówić je w firmach zajmujących się projektowaniem graficznym. Grafik może także przygotować projekty opakowań zgodnie z życzeniem zamawiającego.

Gdzie zamawiać reklamówki z nadrukiem?

Aby zamówić reklamówki foliowe z nadrukiem, należy skontaktować się z producentem tego typu materiałów. Obecnie reklamówki te są dostępne w wielu hurtowniach zajmujących się wykonaniem reklamówek na zamówienie, dlatego mogą one zapewnić swoim klientom kompleksową, fachową obsługę w ramach dostawy materiałów opakowaniowych.

Obecnie reklamówki z nadrukiem producent może również zaoferować online. Zakup reklamówek za pomocą internetu jest bardzo wygodny i szybki. Projekt graficzny dostarcza się wtedy do firmy za pomocą poczty elektronicznej.

artykuł sponsorowany

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.88

Udostępnij artykuł:

Jaki powinien być stosunek teorii do praktyki podczas szkolenia franczyzobiorcy Jaki powinien być stosunek teorii do praktyki podczas szkolenia franczyzobiorcy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem