zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

PERSONALIZACJA OBUWIA - to dobry pomysł na biznes

Projekt personalizacji obuwia. Żyjemy w czasach wszechobecnego designu. Każdy chce wyglądać dobrze i wyjątkowo. Tym razem można połączyć niezwykły styl z dobrym i dochodowym pomysłem na biznes. Masz ochotę na buty, które odzwierciedlają Twoją duszę, hobby, zainteresowania? Koniecznie przeczytaj ten artykuł.   

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jak zadbać o wzrost swojego biznesu w oparciu o franczyzę sprawdź tutaj.
  • jak poznać inne pomysły na biznes sprawdź tutaj.

SPERSONALIZUJ SWOJE OBUWIE

Projekt EMBRO polega na personalizacji swoich butów, ponieważ każda osoba niezależnie od wieku, chce się wyróżnić. We wrześniu 2015 roku powstał pomysł na biznes-  czyli na personalizację obuwia haftem komputerowym. Wówczas dwójka założycieli Bartłomiej Bucholc i Michał Kowalewski - nawiązała współpracę. Pierwszym podstawowym problemem, jaki napotkali, był brak odpowiednich zasobów finansowych. Wykazali się natomiast wielką wizją i wiarą, że są w stanie osiągnąć zamierzony cel. Inspiracji do pozostałych metod personalizacji znaleźli na zagranicznych blogach, na zagranicznych portalach w Stanach Zjednoczonych, w Kanadzie, gdzie jest to bardzo popularne. Dzięki temu firma świadczy również usługi renowacji obuwia, customu, czy haftu komputerowego.

SELEKCJA

Każde obuwie, podlega personalizacji, nie ma tutaj podziału, EMBRO nie zamyka się na żadną osobę, ponieważ każdy może się wyróżnić. Każdy chce mieć coś własnego i wyjątkowego. EMBRO swoje usługi oferuje sportowcom, dj-om, osobom związanym z kulturą streetwear.  W planach mają następne projekty z dużymi markami obuwniczymi i odzieżowymi.

ROZPOZNANIE, ROZEZNANIE, PERSONALIZACJA

Na początku przeprowadzana jest rozmowa z klientem na temat jego zainteresowań. Po tym etapie następuje wycena projektu.  Jeżeli nasz klient biega, jest maratończykiem wówczas możemy umieścić na butach datę tego maratonu. Gdy już ustalimy zakres naszych usług, przystępujemy do realizacji projektu. W EMBRO klient bierze udział w procesie współtworzenia produktu.  Nasza pracowania zaprojektowana przez Michała Birosza również pokazuje tą ideę. Wszystko zostało zaprojektowane tak, aby klient mógł przyjść, porozmawiać z załogą na temat butów, na temat swoich pasji i później zobaczyć " od kuchni", jak to wszystko wygląda, a na końcu odebrać swoje buty. W pracowni również będą organizowane eventy, które pozwolą jeszcze bardziej umocnić relacje klient - sprzedawca.  

ROZWÓJ I PRACA W EKIPIE

Brand działa aktywnie w obrębie social media, gdzie pokazywane są realizacje oraz codzienne życie załogi EMBRO. Jako zespół nie boimy się podjąć żadnego projektu, nawet tak wymagającego i ryzykownego jak bardzo popularne ostatnimi czasy buty w kolaboracji Adidasa i Kanye Westa - "Yeezy" - mówią zgodnie założyciele. Przy całym projekcie pracuje na dzień dzisiejszy 15 osób. Są to artyści, projektanci oraz osoby, których główne zainteresowanie stanowi szeroko pojęty streetwear. Przed firmą stoją wysoko postawione cele, a sami założyciele nie boją się otwarcie mówić o współpracy z największymi markami na świecie. "Tylko wielka wizja, wielkie marzenia i wielka determinacja doprowadziły nas miejsca, w którym znajdujemy się obecnie. Dlaczego mielibyśmy to zmieniać" - pytają założyciele.  

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.35

Udostępnij artykuł:

Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem