Franczyzy za 0 zł - sprawdź pomysły na biznes pod znaną marką
Wielu młodych przedsiębiorców, którzy planują „otworzyć coś swojego” dysponują ograniczonym budżetem. Nie mając jeszcze na tyle doświadczenia, być może odwagi…i środków finansowych, aby budować swój pomysł na biznes od podstaw, przeglądają oferty franczyzowe znanych już i sprawdzonych firm. Bogaty wachlarz ofert biznesu we franczyzie pozwala bowiem potencjalnym zainteresowanym znalezienie odpowiedniej dla siebie branży i konceptu. Tym bardziej, że istnieje wiele opcji tzw. tanich franczyz lub takich, których przyłączenie do sieci kosztuje…0 zł.
Z tego artykułu dowiesz się:
Jakie franczyzy dostępne są za ...0 zł
O wielu z nich pisaliśmy już w poprzednim artykule „Franczyza bez wkładu własnego – czy to możliwe?”
Franczyza za 0 zł – przegląd propozycji pomysłów na biznes
Najwięcej franczyz za 0 zł można znaleźć w takich sektorach rynku jak usługi finansowo-ubezpieczeniowe, bankowość, edukacja, usługi dla biznesu, lub handel detaliczny.
Interesuje Cię rynek ubezpieczeniowo-finansowy?
Insur Invest Sp. z o.o. jest jedną z pierwszych firm doradztwa finansowo-ubezpieczeniowego w Polsce. Od 1989 roku działa nieprzerwanie na rynku usług ubezpieczeniowych. Od początku swej działalności Insur Invest Sp. z o.o. zapewnia maksymalnie szeroką ofertę produktów oraz kompleksową obsługę. Sieć sprzedaży firmy obejmuje cały kraj. Sprzedaż realizowana jest przez pracowników oraz agentów. Insur Invest Sp. z o.o. zapewnia bezpłatne doradztwo zarówno przy wyborze oferty jak i przy likwidacji szkód.
Chcąc powiększać zasięg sieci i docierać z ofertą do jeszcze większej grupy Klientów, Insur Invest Sp. z o.o. przedstawia ofertę współpracy na zasadach partnerskich.
Oferuje wsparcie techniczne, m.in.:
- dostęp online do nowatorskiego programu typu CRM dedykowanego do kompleksowego prowadzenia multiagencji ułatwiającego obsługę ubezpieczeń, tworzenie i zarządzanie bazą klientów, komunikacji z centralą, rozliczeń finansowych, analiz sprzedażowych itp.;
- dostęp do systemów online i offline poszczególnych TU, umożliwiający sprzedaż polis w dowolnym miejscu i czasie.
Pomoc w kwestiach formalnych:
- zgłaszanie Partnera do poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych i rejestrowanie w Komisji Nadzoru Finansowego;
- umawianie na szkolenia obowiązkowe i fakultatywne;
- pomoc w procesie rekrutacji i selekcji ewentualnych pracowników placówki/placówek.
Korzyści finansowe:
- brak opłaty licencyjnej za korzystanie z marki Insur Invest;
- brak konieczności wykupywania osobnego obowiązkowego ubezpieczenia multiagencji;
- niskie koszty dostosowania placówki do standardów Insur Invest;
- pomoc księgowa w kwestiach rozliczeniowych;
- obniżenie kosztów wybranych szkoleń poprzez negocjacje z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi i firmami szkoleniowymi;
- bardzo korzystny pakiet ubezpieczeń na życie przygotowany specjalnie dla pracowników i Partnerów Insur Invest.
Działania marketingowe:
- pomoc przy przystosowaniu lokalu do obsługi klientów z obszaru ubezpieczeń
- wsparcie przy zewnętrznym oznakowaniu placówki (banery, kasetony, oklejanie szyb, potykacze itp.);
- udostępnianie materiałów niezbędnych do promocji placówki na lokalnym rynku.
Wsparcie szkoleniowe:
- cykl kompleksowych szkoleń produktowych niezbędnych do prowadzenia multiagencji;
- tzw. szkolenia „miękkie” rozwijające przede wszystkim umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.
MultiSerwis to samoobsługowy sklep m.in. z ubezpieczeniami osobowymi. Na rynku ubezpieczeń działa od 1994 roku. Jest to grupa kilku współpracujących ze sobą podmiotów. Multi Serwis sp. z o.o. zajmuje się rozwojem sieci dystrybucji. W grupie znajduje się także broker ubezpieczeniowy Nestor sp. z o.o. zabiegający o atrakcyjność oferty. Multi Serwis sp. z o.o. współpracuje także ze Stowarzyszeniem Wspierania Rozwoju Nauki w oparciu o tzw. model grup otwartych m.in. w sektorze szeroko rozumianych ubezpieczeń na życie, zdrowotnych, chorobowych, wypadkowych, czy kosztów leczenia za granicą.
W przygotowaniu Multi Serwis sp. z o.o. znajdują się kolejne rodzaje unikalnych ubezpieczeń. Swym Partnerom firma oferuje biznes oparty o sprawdzony na rynku system grup otwartych. Dzięki innowacyjnej aplikacji internetowej zapis do wybranego ubezpieczenia jest od początku do końca online i przebiega w pełni automatycznie - nie wymaga obecności i zaangażowania Partnera. Multi Serwis sp. z o.o. nie prowadzi sprzedaży własnej, aby nie konkurować ze swoimi Partnerami.
Swoim Partnerom Multi Serwis sp. z o.o. oferuje dwa sprawdzone w praktyce modele współpracy:
- pośrednictwo ubezpieczeniowe objęte wymogami KNF;
- promocja / reklama naszego portalu internetowego.
W każdym z tych modeli oprócz produkcji własnej możesz rozwijać także swoją sieć dystrybucji. W ten sposób wynagrodzenie rośnie dynamicznie i w krótkim czasie osiąga zadowalające wartości.
System, który Multi Serwis sp. z o.o. oferuje sprawdzony został w praktyce przez kilkaset podmiotów.
Multi Serwis sp. z o.o. nie wymaga wyłączności dla rozpoczęcia współpracy. Sposób działania firmy podobny jest do modeli franczyzowych, gdyż oferuje gotowy zestaw elementów wsparcia działalności, zapewniający powodzenie biznesu, przy praktycznym braku wkładu własnego.
Multi Serwis sp. z o.o. szuka agencji ubezpieczeniowych/multiagencji ubezpieczeniowych/agentów ubezpieczeniowych (są też rozwiązania dla agentów pracujących dotąd na wyłączność zakładu ubezpieczeń), w tym także tych, którzy oferują tylko ubezpieczenia majątkowe.
Wymagania:
- prowadzenie działalności gospodarczej (lub jej rozpoczęcia);
- przynajmniej średniego wykształcenia.
Dom Finansowy QS to renomowana ogólnopolska marka, obecna na rynku od 2001 roku. Posiada sieć ponad 100 oddziałów w całej Polsce i stale się rozwija. Swoim franczyzobiorcom Dom Finansowy QS zapewnia:
- gotowy, profesjonalny i sprawdzony koncept placówki finansowej;
- możliwość korzystania z know-how doświadczonego partnera;
- znacznie niższy koszt otwarcia w porównaniu z placówką bankową;
- wyłączność terytorialna*;
- szeroką i atrakcyjną ofertę produktów finansowych.
*w miejscowościach do 30 tys. mieszkańców
Dom Finansowy QS to jedyna franczyza oferująca kredyty, pożyczki, ubezpieczenia i opłaty w jednym miejscu. Korzyści to:
- partnerskie zasady współpracy;
- brak wstępnej opłaty franczyzowej i opłat miesięcznych;
- atrakcyjny system prowizyjny;
- dodatkowa prowizja za osiągane progi sprzedaży;
- profesjonalne wsparcie sprzedażowe;
- szkolenia produktowe oraz cykl szkoleń sprzedażowych;
- nowoczesne narzędzia sprzedażowe – szybki i łatwy dostęp do wszystkich produktów dzięki platformie internetowej;
- dedykowane bazy Klientów;
- dedykowany Opiekun w Centrali;
- opieka Dyrektora Regionalnego DFQS;
- szeroko zakrojone działania marketingowe.
Polacy kochają lody, a franczyzy właśnie w tej branży cieszą się sporym powodzeniem. Mini Melts należy do pionierów tworzenia lodów metodą kriogeniczną i pozostaje liderem w ich produkcji na świecie. Pomysłodawcy i założyciele firmy Mini Melts, Tom Mosey i Nick Angus, przeprowadzili udane lodowe eksperymenty już w latach 90. Wkrótce potem wynalezioną metodę opatentowali. Ich pierwsza fabryka została otwarta w USA ponad 20 lat temu. Dzięki międzynarodowej ekspansji, szczególnie ukierunkowanej na Azję (Korea Południowa, Singapur), marka zrewolucjonizowała rynek lodziarski i odniosła sukces na całym świecie. Polska pośredniczy w dystrybucji Mini Melts w Europie, ma też najbardziej rozwinięty rynek. Jest pionierem we wprowadzaniu nowych form sprzedaży Mini Melts. Tu są produkowane akcesoria i stoiska sprzedażowe.
Mini Melts oferuje także dwa modele współpracy w modelu partnerskim bez opłat licencyjnych i marketingowych (głównie dla istniejących już lokalizacji, jak sale zabaw, parki trampolinowe, lodziarnie, kawiarnie itp.) oraz model franczyzowy (wymagający niewielkiego początkowego wkładu finansowego na poziomie 10 –15 tys. zł - zatowarowanie, dzierżawa, kaucja). Inne korzyści to przede wszystkim:
- regularne dostawy oraz know-how w zakresie prowadzenia punktu i realizowania planów sprzedażowych;
- atrakcyjne i elastyczne warunki dzierżawy i kupna stoiska – indywidualne podejście do partnera/franczyzobiorcy;
- szkolenia sprzedażowe zarówno partnera, jak i jego pracowników;
- platforma wymiany doświadczeń z innymi partnerami;
- opiekun, z którym można nawiązać kontakt i liczyć na jego pomoc;
- ogólnopolskie działania marketingowe;
- rozpoznawalna marka, gwarantująca łatwe dotarcie do klienta;
- przykuwające wzrok stoiska i oryginalne akcesoria;
- najwyższa jakość towarów i usług serwisowych.
Sprawdź też inne pomysły na biznes