zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Franczyza od 100-150 tys. zł - przeczytaj!

Dysponujesz kapitałem w kwocie 100-150 tys. zł? Chcesz założyć własną działalność pod szyldem znanej marki? Według ekspertów to kwota, która pozwoli Ci na wejście w naprawdę sprawdzony koncept. Sprawdź, jakie propozycje przygotowaliśmy dla Ciebie.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • do jakich sieci przystąpisz mając w kieszeni 100-150 tys.;
  • jakie są warunki przestąpienia do konkretnych sieci;
  • jakie są korzyści z przystąpienia do tych sieci;
  • jakie są oczekiwania sieci wobec partnerów;
  • jakie wsparcie oferuje franczyzodawca;
  • Jak zadbać o wzrost swojego biznesu w oparciu o franczyzę sprawdź tutaj.

Oczywiście to tylko kropla w morzu franczyz, w które wejdziesz mając ok. 100-150 tys. zł. Najwięcej systemów franczyzowych działała w branży gastronomicznej, dlatego też i na naszej liście znalazło się sporo restauracji i pizzerii, ale nie tylko. Możesz rozważyć propozycję założenia sklepu z zabawkami, sklepu rolniczo-technicznego, salonu kosmetycznego, Instytutu Piękna i Kosmetyki oraz sklepu z kosmetykami naturalnymi.

 

TOY PLANET – w świecie zabawek

TOY Planet to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów z markowymi zabawkami dla dzieci zlokalizowana głównie w centrach handlowych i przy handlowych ulicach miast powyżej 20 tys. mieszkańców. Skierowana jest przede wszystkim do wymagających i zamożnych klientów.

Skutecznie konkuruje z wielkopowierzchniowymi sklepami, głównie jakością i różnorodnością oferty oraz wyszkolonym personelem. Taki sposób podejścia pozyskuje sieci rzeszę nowych odbiorców.

W sklepach TOY PLANET żaden klient, ten Duży i Mały, nie jest anonimowy. Wręcz przeciwnie – czuje się wyjątkowy, co sprawia, że sieć bazuje na stałych i zadowolonych klientach

Oferta sieci to, oprócz najbardziej znanych i reklamowanych marek przemysłu zabawkarskiego, które spotkać można na półkach każdego sklepu zabawkowego, niszowe zabawki, importowane bezpośrednio przez operatora sieci. Sieć starannie dobiera pozycje do oferty, zwracając szczególną uwagę na jakość i bezpieczeństwo.

Zdaniem ekspertów, rynek branży dziecięcej w Polsce w najbliższych latach będzie się nadal rozwijał. Sprzyja temu fakt bogacenia się społeczeństwa, zauważalny przyrost urodzeń i zwiększenie świadomości rodziców w kwestii ich wpływu na rozwój dzieci. Wzrasta też zapotrzebowanie klientów na specjalistyczne sklepy zabawkarskie i fachową obsługę. Dlatego strategia firmy Toy Planet sp. z o.o., gwarantuje dynamiczny rozwój sieci w Polsce na zasadzie franchisingu.

Oczekiwania sieci:

  • chęci do otwarcia i prowadzenia własnego sklepu TOY Planet;
  • nastawienia na sukces;
  • pełnego zaangażowania oraz motywacji do pracy;
  • orientacji na wyniki;
  • przestrzegania standardów zawartych w „Poradniku Operacyjnym”;
  • lojalności we współpracy;
  • umiejętności zarządzania personelem;
  • wysokiej kultury osobistej;
  • gotowości zainwestowania min. 120 000 zł.

Nie wymagamy doświadczenia w branży.

Oferta sieci:

  • sprawdzona koncepcja przyjaznych sklepów dla najmłodszych;
  • lokalizacje w najlepszych centrach handlowych;
  • wyłączność terytorialna;
  • kompleksowa pomoc w otwarciu sklepu;
  • poradnik operacyjny;
  • stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe;
  • stosunkowo niski koszt inwestycji
  • wysokie marże;
  • szybki zwrot inwestycji;
  • duża swoboda działania.

 

GRENE – franczyzowa sieć sklepów rolniczo-technicznych

GRENE to sieć sklepów rolniczo-technicznych z częściami do maszyn i ciągników rolniczych, artykułami do hodowli zwierząt, produktami do domu, ogrodu i warsztatu, a także odzieżą roboczą, hydrauliką siłową oraz artykułami jeździeckimi -Profesjonalna Obsługa Rolnictwa.

Korzyści z przystąpienia do sieci:

Dzięki zawarciu długoletniej (na okres 5 lat z możliwością przedłużenia) umowy franczyzowej franczyzobiorca uzyskuje prawo do prowadzenia sklepu rolniczo – technicznego pod marką GRENE, zapewniając sobie w ten sposób szereg korzyści, niedostępnych dla innych uczestników rynku.

Do korzyści tych należy przede wszystkim zaliczyć:

  • prowadzenie działalności pod silną, rozpoznawalną, ogólnopolską marką, docenianą przez klientów i dostawców, budzącą szacunek i respekt konkurentów, stale wspomaganą przy pomocy wypracowanego know – how (wiedzy o prowadzeniu sklepu) sieci GRENE;
  • otrzymanie do wdrożenia w pełni przygotowanego i sprawdzonego przez wiele lat funkcjonowania na rynku modelu biznesowego sklepu rolniczo – technicznego GRENE składającego się z koncepcji wizualnej, indywidualnie i ekonomicznie dobranego wyposażenia, procedur organizacji ekspozycji oraz atrakcyjnej oferty handlowej, reklamy i marketingu; modelu, który zapewnia odpowiedni poziom komunikacji z klientem, pozwalając w ten sposób franczyzobiorcy osiągnąć satysfakcjonujący wynik ekonomiczny;
  • korzystanie z wszechstronnej wiedzy operacyjnej związanej z rutynowymi czynnościami, które są wykonywane w sklepie rolniczo – technicznym GRENE, a które decydują o optymalnym ponoszeniu kosztów, a w efekcie o powodzeniu  sklepu na lokalnym rynku;
  • korzystanie ze wsparcia regionalnych służb sprzedaży franczyzodawcy (koordynator ds. rozwoju sieci, przedstawiciel handlowy), zarówno w sprawach organizacyjno – zarządczych, jak i handlowych związanych z aktywizacją sprzedaży we franczyzowym sklepie rolniczo – technicznym GRENE;
  • dostęp do bieżących szkoleń (produktowych, operacyjnych, technicznych) i kompetencji wynikających z wieloletniego budowania i zarządzania siecią sklepów własnych franczyzodawcy w bardzo zróżnicowanych uwarunkowaniach lokalizacyjnych;
  • ograniczenie ryzyka wynikającego z samodzielnej działalności, dzięki aktywnej współpracy franczyzodawcy ze wszystkimi sklepami rolniczo – technicznymi GRENE, które działają w sieci GRENE;
  • otrzymanie gwarancji terytorialnej (na określonym terenie nie powstanie inny sklep GRENE);
  • stabilność działania gwarantowana przez długi okres obowiązywania umowy franczyzowej oraz aktualizowaną na bieżąco dokumentację procedur zarządzania sklepem rolniczo – technicznym GRENE; Centrala Sieci wie bowiem najszybciej, co zmienia się na rynku i jakie kierunki działania należy przyjąć;
  • możliwość uczestniczenia w przedsięwzięciu zmieniającym oblicze polskiego rolnictwa, przemysłu oraz poziomu życia gospodarstw domowych.

Cele systemu franczyzowego GRENE to:

  • zapewnienie zyskownej działalności każdego ze sklepów działających w sieci poprzez przekazanie i stały transfer know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu) oraz efektywne wdrożenie koncepcji biznesowej i standardów wypracowanych przez system GRENE;
  • zapewnienie atrakcyjnej i dopasowanej do potrzeb franczyzobiorcy, jak i jego klientów oferty produktów technicznego zaopatrzenia rolnictwa, przemysłu, ogrodnictwa, czy gospodarstw domowych – korzystając z szerokiej oferty dystrybucyjnej Centrali Sieci GRENE;
  • wdrożenie efektywnych i skutecznych standardów obsługi klienta, między innymi w celu utrzymywania długofalowych relacji bezpośrednio wpływających na efektywność ekonomiczną sklepu,
  • wspólne, stałe wzmacnianie pozycji marki GRENE, umożliwianie zwiększenia jej rozpoznawalności na rynku, dzięki czemu każdy ze sklepów działających w sieci odczuwa w zauważalny sposób zwiększone zainteresowanie jego ofertą ze strony klientów.

Dzięki realizacji misji nowoczesny sklep GRENE, umiejscowiony w atrakcyjnej lokalizacji, dobrze zarządzany, opiekujący się swoimi klientami pozwala zarobić więcej niż inne, do tej pory funkcjonujące na rynku samodzielne punkty sprzedaży asortymentu zaopatrzenia rolniczego i technicznego.

Opłaty licencyjne:

W systemie franczyzowym sklepów rolniczo – technicznych GRENE obowiązują następujące opłaty licencyjne:

Wstępna Opłata Licencyjna w wysokości 20 tys. zł. netto.

W zamian za jej uiszczenie franczyzobiorca otrzymuje prawo do działania pod marką GRENE oraz zapewnienie stałego transferu know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu) poprzez:

  • przeprowadzenie cyklu szkoleń obejmujących wszystkie obszary związane z budową, adaptacją oraz prowadzeniem sklepu z artykułami technicznego zaopatrzenia rolnictwa, przemysłu, ogrodnictwa i gospodarstw domowych (szkolenia produktowe, obsługa klienta, skuteczna aranżacja, visual merchandising);
  • bezpośrednie wsparcie ze strony doświadczonego personelu franczyzodawcy w pierwszych tygodniach wdrożenia systemu franczyzowego GRENE  w sklepie prowadzonym przez franczyzobiorcę (obecność pracowników franczyzodawcy podczas otwarcia sklepu franczyzobiorcy, korygowanie działań, wprowadzenia niezbędnych poprawek, doszkalanie personelu franczyzobiorcy);
  • przekazanie pełnej dokumentacji czynności wykonywanych w sklepie franczyzowym GRENE, opisanych w podręczniku operacyjnym – kluczowym dokumencie umożliwiającym efektywne prowadzenie biznesu, na bieżąco aktualizowanym w trakcie obowiązywania umowy franczyzowej.

Opłata Marketingowa w wysokości 1% miesięcznie, liczona od wartości netto miesięcznego obrotu sklepu franczyzowego – w całości przeznaczana na podejmowane przez franczyzodawcę działania w zakresie marketingu i reklamy całej sieci GRENE .

Opłata Bieżąca w wysokości  0% – 2% miesięcznie, liczona od wartości netto miesięcznego obrotu sklepu franczyzowego – tytułem prawa do korzystania z marki, koncepcji biznesowej i wizualizacji oraz procedur systemu – stałego transferu know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu rolniczo – technicznego GRENE).

Nakłady inwestycyjne:

Adaptacja działającego sklepu (lub lokalu gotowego do prowadzenia działalności handlowej o podanym charakterze) do standardów sklepu rolniczo – technicznego GRENE  niesie ze sobą koszty w wysokości od 20 do 130 tys. złotych netto (w zależności od uwarunkowań adaptacyjnych oraz wielkości powierzchni lokalu, w którym prowadzona jest działalność handlowa), które franczyzobiorca powinien pokryć w związku z:

  • drobnymi pracami remontowymi, związanymi z przystosowaniem pomieszczeń do standardów prowadzenia franczyzowego sklepu GRENE;
  • zakupem składników wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej sklepu, zgodnie ze standardami marki GRENE;
  • ewentualnym uzupełnieniem mebli i wyposażenia ekspozycyjnego;
  • ewentualnym zakupem pozostałego wyposażenia technicznego zapewniającego utrzymanie odpowiedniego wizerunku marki.

Franczyzodawca w toku indywidualnych ustaleń oferuje również na atrakcyjnych warunkach kredyt kupiecki, który może bezpośrednio wpłynąć na wysokość kwot przeznaczonych na ten cel.

Pełna specyfikacja rodzajów kosztów na potrzeby kalkulacji ekonomicznej opłacalności przedsięwzięcia zostanie przedstawiona franczyzobiorcy w modelu finansowym, dostęp do którego uzyskuje on po podpisaniu listu intencyjnego, regulującego proces wymiany informacji przed podpisaniem umowy franczyzowej.

Yasumi Epil Studio Urody – profesjonalna kosmetyka z zakresu depilacji

Zmodyfikowany i unowocześniony projekt biznesowy Yasumi oparty jest o wieloletnie doświadczenie rozwijanego od 2010 roku projektu Yasumi epil. W nowej odsłonie staje się bardziej atrakcyjny pod względem pełnej eksperckiej specjalizacji z zakresu depilacji oraz uniwersalny w prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych na twarz i ciało.

W ramach pakietu franczyzowego Partner otrzymuje gotowy model prowadzenia własnego salonu kosmetycznego. Koncept oparty jest o najnowocześniejszy Laser Diodowy Yasumi DIO SHIRO, unowocześnioną aparaturę Yasumi E-Light IPL+RF wzbogacony o funkcję termo lifting, która służy do modelingu skóry twarzy oraz ciała.

Dodatkowo pakiet zawiera wielofunkcyjne urządzenia do pielęgnacji twarzy i ciała, które doskonale uzupełniają ofertę gabinetów Yasumi epil. Zatem poza wyspecjalizowanymi zabiegami fotoepilacji w Yasumi epil Studio Urody znajdują się inne niezwykle popularne usługi kosmetyczne, modelujące, wyszczuplające oraz sprzedaż własnych kosmetyków Yasumi.

Sieć Yasumi epil wyróżnia możliwość rozwoju oferty w momencie umocnienia swojej pozycji na rynku.

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • poszukujesz dywersyfikacji swojej działalności gospodarczej;
  • pracujesz w korporacji, ale szukasz pomysłu na siebie i marzy Ci się własna działalność;
  • chcesz zainwestować w biznes dla bliskiej Ci osoby;
  • pracujesz w branży beauty, ale chcesz się rozwijać i szukasz gotowych, sprawdzonych rozwiązań.

Wymagania sieci:

  • posiadanie lokalu: wynajem/kupno o powierzchni 30-50 m², akceptujemy możliwość wydzielenia powierzchni w istniejącym gabinecie np.: kosmetycznym, medycznym, stomatologicznym (tzw. corner – tzn. gabinet w gabinecie), z wygodnym dojazdem i parkingiem, z możliwością wizualizacji salonu (witryny), wejściem z parteru;
  • przystosowanie lokalu zgodnie z projektem/standardem gabinetów Yasumi epil;
  • salon powinien powstać w miejscowości z populacją minimalną 20 tys. mieszkańców;
  • uiszczenie opłaty przystąpienia do programu w wysokości 130 tys. zł netto, w skład którego wchodzi między innymi aparatura, kosmetyki, podstawowe wyposażenie gabinetu oraz oznakowanie;
  • comiesięczna opłata franczyzowa w wysokości 500 zł netto (rozliczane w proporcji 100 zł opłata/ 400 zł wolumen zakupu kosmetyków) oraz opłata na działania marketingowe w wysokości 500 zł netto (pobierana przez 8 miesięcy w roku).

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • nowoczesne i sprawdzone urządzenia m.in.: Laser Diodowy DIO SHIRO, E-Light IPL +RF z dodatkową głowicą RF bipolarny, wielofunkcyjne urządzenia Yasumi Beauty Expert, Yasumi Body Shaping, Eye LIFT;
  • przekazanie know how oraz koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o doświadczenia YASUMI i Yasumi Epil;
  • pomoc w odpowiedniej aranżacji i wizualizacji obiektu;
  • wspólna responsywna strona www;
  • pakiet wyposażenia franczyzowego m.in. uniformy, narzuty, ręczniki, ulotki, plakaty, dekoracje, szyld zewnętrzny, logotyp wewnętrzny, ulotki, vouchery, podstawowe wyposażenie gabinetowe;
  • pełne szkolenie z prowadzenia gabinetu, usług, pracy na aparaturze objętej projektem;
  • pomoc w doborze odpowiednich działań i narzędzi marketingowych w trakcie działania gabinetu;
  • PR oraz uczestnictwo w ogólnokrajowych akcjach marketingowych oraz wizerunkowych.

Przewidywana suma inwestycji:

  • wejście do programu 130 tys. zł netto;
  • koszty adaptacyjne lokalu (uzależnione m.in. od: wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych).

ERBIL KEBAB – kuchnia Bliskiego Wschodu

Sieć ERBIL KEBAB to koncept punktów z daniami kuchni orientalnej, który oferuje najwyższej jakości produkty. W ERBIL KEBAB przyrządzane są prawdziwe tradycyjne dania Bliskiego Wschodu. W menu znajdują dania i przekąski wyłącznie ze świeżych produktów.

Oferta to: zestawy kebab, kanapki, tortilla, zestawy pita i zestawy z bułką.

Aktualnie sieć poszukuje franczyzobiorców w następujących miastach:

  • Kraków;
  • Gdańsk;
  • Poznań;
  • Warszawa.

W wyżej wymienionych miastach, znajdują się lokale pod działalność ERBIL KEBAB. W ramach współpracy sieć pomaga we wszystkich formalnościach związanych z rozpoczęciem działalności.

Przewidywana suma inwestycji:

  • kwota własna – od 150 tys. zł (koszt adaptacji zależny od wielkości lokalu);
  • opłata licencyjna – 7% obrotu miesięcznego netto (w tym opłata marketingowa).

Sieć ERBIL KEBAB zapewnia swoim partnerom pomoc we wszystkich fazach realizacji projektu:

  • dofinansowanie działalności;
  • pomoc w znalezieniu lokalu;
  • analiza rynku i konkurencji;
  • projekt i aranżacja wnętrza;
  • plan inwestycji;
  • pomoc w wyposażeniu lokalu;
  • pomoc w realizacji inwestycji;
  • szkolenia – szkolenie odbywa się w jednym z naszych lokali.

Podstawowe wymagania sieci:

  • powierzchnia od 40m² w centrum handlowym lub 70m² w centrum miasta;
  • lokal własny lub dzierżawiony;
  • wyposażenie w instalację: energetyczną, gazową, wodno-kanalizacyjną;
  • lokale zarówno o przeznaczeniu gastronomicznym jak i handlowym.

 

ZDROWA KROWA – zdrowe burgery

Zdrowa Krowa to restauracja słynąca nie tylko z wysokiej jakości burgerów, ale i dań dla najbardziej wymagających gości – steków, sałatek i potraw sezonowych. Design lokali, rodzinna atmosfera i brak monotonii sprawiają, że to miejsce podoba się nie tylko miłośnikom burgerów, ale również wegetarianom, weganom, osobom na diecie paleo oraz smakoszom lekkich potraw.

Jeżeli jesteś osobą energiczną, w pełni zmotywowaną, która uwielbia wyzwania i chce stworzyć kolejne miejsce, które pokochają Twoi klienci – dołącz do rodziny Zdrowej Krowy.

Kompleksowe wsparcie dla franczyzobiorcy

Sieć wierzy, że Twój sukces jest również jej sukcesem, dlatego jako jedni z niewielu oferują ciągłe wsparcie i doradztwo dla punktów franczyzowych – nie tylko podczas otwarcia i pierwszych miesięcy działalności lokalu, ale znacznie dłużej.

Oprócz tego sieć zdradzi Ci swoje sekrety – dzięki licznym szkoleniom, pomocy w doborze personelu i pełnym pakiecie know-how (zawierającym informacje dotyczące chociażby właściwych działań marketingowych i sprzedażowych, aranżacji wnętrza oraz zaopatrzenia lokalu czy procedur wejścia i wyjścia) – szybko możesz stać się częścią rodziny Zdrowej Krowy.

Zwrot z inwestycji do 12 miesięcy.

Wsparcie sieci:

  • pomoc przy wyborze personelu;
  • pomoc przy wyborze lokalu;
  • pomoc w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do odbioru lokalu przez sanepid;
  • pomoc przy opracowaniu systemu HACCP;
  • projekt aranżacji wnętrza i współpracę z architektem;
  • dostęp do starannie opracowanego modelu i projekcji finansowej;
  • regularne spotkania i konsultacje;
  • przemyślane kampanie marketingowe, a także pakiet materiałów reklamowych;
  • sprawdzona sieć dostawców i partnerów.

Przewidywana suma inwestycji: 150 tys.  zł netto

Stała opłata franczyzowa 6%;

Kwota opłaty wstępnej 15 000 zł netto.

W skład opłaty wstępnej wchodzi:

  • pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy, managera i jego załogi;
  • kompleksowa opieka nad wyborem sprzętów;
  • projekt aranżacji wnętrza wraz z neonem;
  • system informatyczny POS Bistro.

TANREI – Instytut Piękna i Estetyki

TANREI to zdobywająca co raz większą rzeszę klientów sieć gabinetów profesjonalnej pielęgnacji twarzy i ciała. Salony TANREI powstały z myślą o osobach, które cenią piękny wygląd i dobre samopoczucie.

Przystąpienie do sieci i wykorzystanie wypracowanych przez firmę rozwiązań zagwarantuje Ci stabilny rozwój i korzyści z inwestycji.

Sieć gwarantuje pomoc i wsparcie na każdym etapie realizacyjnym. Swoje doświadczenie w budowaniu sieci pozwoli łagodnie przejść przez wszystkie fazy uruchamiania i prowadzenia własnego Instytutu.

Instytuty Tanrei to ogólnopolska sieć profesjonalnych i ekskluzywnych gabinetów. Koncept Tanrei ma charakter systemu partnerskiego i skierowany jest do Inwestorów pragnących prowadzić własny, ekskluzywny Instytut Piękna i Estetyki w rozpoznawalnej sieci gabinetów w Polsce bazującej na doświadczeniu sieci Yasumi.

Innowacyjność i kompleksowość oferowanych rozwiązań, pozwoli na proponowanie zabiegów na najwyższym poziomie. Instytut Tanrei wyróżnia się na rynku spośród oferty gabinetów tradycyjnych . Mocną stroną programu jest oryginalność prowadzonych usług i wypracowany własny oryginalny styl, a tego właśnie oczekują dzisiaj wymagający i świadomi klienci.

Oferowane zabiegi są skuteczne, jednocześnie wspaniale relaksują. Instytuty Tanrei to najwyższy poziom świadczonych usług, nowoczesność i profesjonalizm. Sprawdzone schematy działania, doświadczenie oraz odpowiedni dobór technologii to niezbędne czynniki udanego startu nowego gabinetu.

Pakiet startowy ustalany jest indywidualnie, wspólnie z inwestorem, tak aby zachować wysoki poziom oferowanych przez Instytut usług. Istotnym elementem jest odpowiednie dostosowanie oferty gabinetu do potrzeb i uwarunkowań danego regionu w celu uzyskania najszybszego tempa zwrotu inwestycji.

Dobór aparatur jest w dużej mierze uzależniony od uwarunkowań przestrzennych i finansowych, jakimi dysponuje lub może dysponować Partner. Jednakże sieć ustala konkretny standard, który nie schodzi poniżej ustalonego poziomu.

Podstawowe wymagania sieci

W celu zapewnienia najwyższego standardu usług oraz nadania ekskluzywnego charakteru Instytutom Tanrei niezbędne są inwestycje finansowe związane z adaptacją lokalu oraz zakupem odpowiedniego pakietu urządzeń oraz kosmetyków.

Inwestor zainteresowany uruchomienie Instytutu Piękna i Estetyki Tanrei powinien być przygotowany na wydatek związany z zakupem pakietu startowego w wysokości 125 – 150 tys. zł netto.

Ponadto:

  • Partner musi posiadać prawo do użytkowania lokalu (własność lub dzierżawa);
  • lokal musi mieć powierzchnię umożliwiającą wydzielenie min. 3 pomieszczeń zabiegowych;
  • lokal musi mieć możliwość umieszczenia wizualizacji zewnętrznej;
  • przed lokalem warto aby znajdował się parking a dojazd do niego nie był problematyczy;
  • partner powinien liczyć się z koniecznością zakupu pakietu startowego – urządzenia i kosmetyki za kwotę od min. 125 tys. zł netto;
  • przed przystąpieniem do współpracy Partner podpisuje umowę partnerską;
  • Partner deklaruje w umowie dokonywanie co miesięcznych zakupów kosmetyków na kwotę równą 500 zł netto. 

Działanie w sieci gabinetów o ugruntowanej pozycji na rynku pozwala na zdecydowanie szybszy i pewniejszy zwrot inwestycji.

Bazując na sprawdzonych schematach, Inwestor wprowadza tylko najlepsze rozwiązania unikając wielu błędów na jakie może być narażony w początkowym stadium działalności.

Opcja standardowa:

  • 125 000 - koszt uruchomienia + koszt odpowiedniej adaptacji lokalu;
  • brak opłat licencyjnych;
  • brak opłat miesięcznych.

Opcja premium

  • 150 000 koszt uruchomienia + koszt odpowiedniej adaptacji lokalu;
  • brak opłat licencyjnych;
  • brak opłat miesięcznych

MR HAMBURGER – wysokiej jakości dania typu fast food

Sieć barów Mr Hamburger to lubiana i rozpoznawalna marka, która proponuje klientom wysokiej jakości dania typu fast food. Specjalnie opracowywane receptury produktów, 100% mięso, chrupiące bułki, zawsze świeże warzywne dodatki i wyjątkowe sosy sprawiają, że proponowane dania wyróżniają się wśród propozycji konkurencji. Oprócz burgerów, które są flagowymi produktami w ofercie, firma proponuje frytki, hot-dogi, kebaba, tortille, pitę, nuggetsy, skrzydełka, a w sezonie sałatki i lody.

Mr Hamburger to marka ugruntowana na polskim rynku, rozpoznawalna i posiadająca ogromny potencjał rozwojowy.

Siła franczyzobiorców tkwi w doskonałej znajomości społeczności lokalnej i możliwości szybkiej reakcji na jej potrzeby. Pomysły i opinie wyrażane przez franczyzobiorców zawsze są rozpatrywane i mają duży wpływ na strategiczny rozwój firmy.

Oferta sieci:

  • doradztwo i pomoc w wyszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji oraz w negocjacjach czynszowych;
  • kompleksowe wykonanie projektu budowlanego i wizualizacji lokalu (odpłatność na preferencyjnych warunkach);
  • pomoc przy uzyskaniu niezbędnych pozwoleń (warunki techniczne, sanepid, urzędy miast/gmin);
  • nadzór nad wykonaniem aranżacji lokalu;
  • zakup mebli i urządzeń gastronomicznych na preferencyjnych warunkach;
  • objęcie Partnera umowami sieciowymi na zakup towarów (wraz ze zniżkami);
  • objęcie Partnera warunkami sieciowej umowy z firmą obsługującą terminale;
  • ciągłość logistyki dostaw;
  • pakiet szkoleń wstępnych oraz okresowych (cyklicznych, produktowych);
  • planowanie działań marketingowymch związanych z otwarciem lokalu i ich nadzór;
  • regularne, okresowe wizyty w lokalach;
  • pomoc w zarządzaniu sprzedażą i personelem;
  • know-how, podręcznik operacyjny, księgę wzorcową, księgę dań, podręcznik obsługi klienta, podręcznika HACCP;
  • prowadzenie akcji promocyjnych według planu marketingowego;
  • materiały marketingowe;
  • podłączenie do sieciowego systemu sprzedaży i sprawne zarządzanie sprzedażą;
  • kredyt kupiecki na pierwsze zatowarowanie;
  • pomoc przy ubieganiu się o leasing na umeblowanie i wyposażenie lokalu. 

Oczekiwania sieci:

  • posiadanie kapitału przeznaczonego na inwestycję;
  • uiszczenie jednorazowej opłaty operacyjnej w momencie podpisania umowy franczyzowej;
  • uiszczanie opłat miesięcznych royalty od obrotów netto w wysokości 6%;
  • posiadanie tytułu prawnego do lokalu przeznaczonego na prowadzenie baru Mr Hamburger;
  • wykonanie prac adaptacyjno - remontowych w lokalu, wg projektu sieci (wszystkie punkty Mr Hamburger mają jednolitą wizualizację) i przez firmy przez sieć wskazane;
  • wykonania aranżacji i umeblowania lokalu zgodnego z projektem sieci;
  • wyposażenie lokalu w niezbędny sprzęt gastronomiczny zgodnie ze zaleceniami i wskazówkami sieci;
  • zakupu towarów i produktów u dystrybutorów wskazanych przez Mr Hamburger;
  • podłączenia w lokalu sieci internetowej i utworzenia strefy Wi-Fi (w lokalach z salą jadalną);
  • zaangażowania w prowadzenie i zarządzanie barem;
  • nastawienia na sukces;
  • ścisła współpracaz przedstawicielami Mr Hamburger i stosowania się do zaleceń firmy.

Sieć nie wymaga posiadania doświadczenia w branży. 

Koszty inwestycji są ściśle uzależnione od kilku czynników:

  • wielkości lokalu;
  • stanu technicznego lokalu;
  • początkowego przeznaczenia lokalu.

Minimalna inwestycja wynosi około 150 000 zł netto. W kwocie zawarte są: opłata operacyjna, umeblowanie baru oraz sali jadalnej, wyposażenie w sprzęt gastronomiczny i akcesoria do prowadzenia punktu, opłaty za projekty, sprzęt IT i nagłaśniający, urządzenia POS. Do podanej kwoty należy doliczyć koszty adaptacyjno - budowlane (ewentualna wymiana lub położenie kafelek, płyt KG, WC, instalacji: elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji, itd.).

Inwestycja w lokal w galerii handlowej będzie mniejsza, a w lokal przydrożny odpowiednio większa.

Zysk z prowadzenia punktu Mr Hamburger w całości należny jest franczyzobiorcy. Zależy on od wielu czynników, np. wielkości początkowej inwestycji, struktury finansowania inwestycji (kredyt, leasing), kontroli bieżących kosztów, efektywności prowadzonych lokalnie akcji marketingowych, lokalizacji punktu, efektywnego zarządzania i zaangażowania w prowadzenie punktu.

Zwrot z inwestycji szacowny jest na okres od około 1,5 do 3,5 lat i jest ściśle uzależniony od wielkości inwestycji, lokalizacji punktu oraz struktury finansowania.

Szczegółowe informacje i wycena zostanie Ci przedstawiona podczas spotkania, po podpisaniu przez strony umowy o poufności.

Trattorii Presto – włoska pizzeria

Sieć Pizzerii-Trattorii Presto oferuje Ci możliwość poprowadzenia własnej, włoskiej restauracji pod marką Presto w ramach rozwijanego przez firmę systemu franczyzowego.

Przystępując do sieci Presto, franczyzobiorca rozpoczyna działalność pod uznaną na rynku marką, jednak funkcjonuje jako niezależny przedsiębiorca - prowadzi restaurację na własny rachunek. Zarówno lokal jak i znajdujące się w nim wyposażenie są własnością franczyzobiorcy (lokal może być wynajęty lub dzierżawiony). Ponosi on koszty adaptacji i funkcjonowania lokalu oraz posiada prawo do całości dochodów płynących z prowadzonej działalności.

Presto ze swojej strony zobowiązane jest zaś wyposażyć franczyzobiorcę w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego prowadzenia restauracji.  

Sieć Pizzerii Trattorii Presto rozpoczęła działalność w 1998 roku w Łodzi. Przeszło dziesięcioletnia obecność na rynku gastronomicznym pozwoliła jej zdobyć wiedzę i doświadczenie, a także wypracować procedury i standardy prowadzenia włoskich restauracji, z których obecnie mogą korzystać franczyzobiorcy.

Franczyzobiorcy z powodzeniem i sukcesami prowadzą dziś lokale w kilku miastach Polski.

Obecnie sieć poszukuje kolejnych osób zainteresowanych prowadzeniem własnej włoskiej restauracji na terenie całego kraju.

Presto Sp. z o.o. jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców, zrzeszającej sieci franczyzowe spełniające wymogi Kodeksu Etyki Franczyzy. Członkostwo POF jest potwierdzeniem działania według najwyższych standardów etycznych oraz dbałości o dobre warunki prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce.

Współpraca franczyzowa z siecią Presto daje możliwość prowadzenia własnej włoskiej restauracji w ramach sieci o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej. Sieć zapewnia dostęp do sprawdzonego know-how, a także stałą pomoc i wsparcie ze strony wykwalifikowanego personelu franczyzodawcy przez cały okres współpracy.

 Oferta sieci:

  • możliwość prowadzenia własnej włoskiej restauracji pod marką o ugruntowanej pozycji rynkowej i w oparciu o sprawdzony model operacyjny;
  • dostęp do menu i receptur cieszących się wielką popularnością wśród klientów;
  • dostęp do procedur organizacyjnych umożliwiających sprawne zarządzanie lokalem;
  • korzystanie z gotowego systemu identyfikacji wizualnej sieci;
  • pomoc we wdrożeniu zasad systemu HACCP i realizacji wszystkich wymagań higieniczno-sanitarnych;
  • korzystanie z działań marketingowych planowanych i organizowanych przez centralę systemu, możliwość uczestniczenia w regularnie organizowanych akcjach promocyjnych dla klientów;
  • dostęp do organizowanych przez franczyzodawcę, bezpłatnych szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników z zakresu zarządzania restauracją i pracy na poszczególnych stanowiskach;
  • stałe wsparcie operacyjne i organizacyjne ze strony franczyzodawcy oraz pomoc w każdym aspekcie funkcjonowania restauracji.

 

Oczekiwania sieci:

  • dysponowanie odpowiednim lokalem, w którym prowadzona będzie restauracja (lokal może być wynajęty lub dzierżawiony);
  • dysponowanie kapitałem na pokrycie kosztów inwestycji związanej z przystąpieniem do sieci (min. 150 tys. zł);
  • zrozumienie i akceptowanie warunków i zasad współpracy franczyzowej;
  • bycie osobą dynamiczną, przedsiębiorczą i dyspozycyjną - gotową do osobistego zaangażowania się w prowadzenie restauracji;
  • mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej - optymalnie gastronomicznej i wielkie zamiłowanie do kuchni włoskiej.

Da Grasso - największa polska franczyzowa sieć pizzerii

Da Grasso to największa polska franczyzowa sieć pizzerii, obejmująca blisko 180 lokali w 120 miastach.
Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy oraz oferty franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a przede wszystkim wsparcie Opiekuna, który towarzyszy franczyzobiorcy już od momentu pierwszego kontaktu z siecią, poprzez proces uruchamiania lokalu i przez cały okres współpracy z Da Grasso. Ponadto, skorzystanie z oferty współpracy z Da Grasso to sposób na zarabianie w gastronomii, dzięki zrozumiałym warunkom franczyzy i sprawdzonego modelu biznesowego.
Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy – pomidorowy, czosnkowy, ostry i miodowo musztardowy - dwa dodawane do każdej pizzy gratis.
Sieć zdobyła szereg prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Superbrands, wielokrotny Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta, co sprawia, że sieć franczyzowa jest jeszcze bardziej prestiżowa, a biznes franczyzy Da Grasso wciąż się rozwija.

Prowadzenie biznesu gastronomicznego to z pewnością zadanie wymagające pełnego zaangażowania, dlatego oferty franczyzy kierujemy do ludzi przedsiębiorczych, energicznych, sumiennych i pełnych optymizmu

Sieć zaprasza do współpracy wszystkich, którzy szukają sprawdzonych rozwiązań w prowadzeniu biznesu. Oferta franczyzy z przejrzystą strategią marketingu oraz rozpoznawalnej marki.

Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane, choć z pewnością ułatwi otwarcie pizzerii (oraz pomoże w zakresie zarządzania zespołem pracowników).

Lokale i lokalizacje

Optymalna powierzchnia lokalu, w którym sieć rekomenduje otwarcie pizzerii to 120-150 m², natomiast minimalna to 100 m². Każda propozycja lokalowa jest przez sieć indywidualnie analizowana.

Sieć wspiera także w poszukiwaniach lokalu, aby spełniał on warunki franczyzy. Koncept doskonale wpisuje się zarówno w klimat dużych osiedli mieszkaniowych, jak i centralnych części miast. Franczyza gastronomiczna w Da Grasso to uniwersalny i sprawdzony sposób na prosperujący biznes.

Możliwe jest także otwarcie lokalu Da Grasso w innych miejscowościach. Warunki franczyzy przewidują jednak, że powinny one liczyć sobie min. 20 tys. mieszkańców.

Dlaczego właśnie Da Grasso:

  • największa na rynku sieć franczyzowa pizzerii w Polsce;
  • polski kapitał;
  • wieloletnie doświadczenie;
  • przejrzystość strategii marki;
  • rzetelne dane finansowe;
  • sprawdzony model prowadzenia biznesu;
  • współpraca z największymi partnerami: Coca- Cola, Kompania Piwowarska, Eurocash, Wrigley;
  • nowoczesne systemy komunikacji i zarządzania gastronomią: strona www, własna platforma online, własna aplikacja mobilna, system sprzedażowy,panel administracyjny dla franczyzobiorców;
  • stała miesięczna opłata franczyzową;
  • wystrój sali konsumpcyjnej zgodny oczekiwaniami klientów (poparte badaniami);
  • miła atmosfera w relacji franczyzodawca – franczyzobiorca.


Wsparcie franczyzy gastronomicznej nie tylko na starcie:

  • szczegółowy instruktaż przygotowania placówki franczyza gastronomia;
  • projekt aranżacji sali konsumpcyjnej oraz zaplecza gastronomicznego;
  • lista sprawdzonych wykonawców i kontaktów handlowych;
  • bezpłatne szkolenia dla pracowników i Franczyzobiorców na starcie oraz przez cały okres współpracy dostosowane do potrzeb i umiejętności;
  • wsparcie doświadczonych przedstawicieli handlowych partnerów biznesowych w procesie uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy;
  • pomoc opiekuna;
  • działania marketingowe i reklamowe na szczeblu ogólnopolskim, zarządzanie stroną www oraz fanpage’em na portalu Facebook;
  • raz do roku wielki zjazd Rodziny Grasso.


Menu w ofercie pakietowej:

  • całe menu dostępne dla franczyzobiorców podzielone jest na pakiety tematyczne;
  • obowiązkowy „Pakiet Podstawowy” – obejmuje 36 rodzajów pizzy, sałatki,przekąski i napoje.
  • pozostałe pakiety(m.in. dania mięsne i rybne, makarony, zupy, naleśniki) do wyboru przez franczyzobiorców w zależności od potrzeb lokalu i specyfiki rynku lokalnego.

 

Finanse:

  • opłata wstępna: 12 000 zł;
  • opłata miesięczna: od 1464,10 zł do 2114,10 zł (w zależności od wybranych pakietów menu);
  • całościowy koszt inwestycji: od 150 tys. zł – (kwota inwestycji zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu)

 

YVES ROCHER – naturalne kosmetyki

Yves Rocher jest francuską firmą kosmetyczną istniejącą od ponad 50 lat. Naturalne, oparte na wyciągach roślinnych, nie testowane na zwierzętach i przede wszystkim przystępne cenowo produkty cieszą się dużym powodzeniem wśród klientek.

Dzięki temu sieć sklepów, w których sprzedawane są wyłącznie kosmetyki Yves Rocher, powiększa się z roku na rok. Sklepy Yves Rocher, często połączone z firmowymi gabinetami kosmetycznymi są obecne w największych miastach w Polsce.

Yves Rocher Polska oferuje pomoc w zakresie przygotowania sklepu do otwarcia, dostarcza materiały promocyjne i umożliwia bezpłatne szkolenia personelu.

Przewidywana suma inwestycji:

Oprócz kosztów związanych z przystosowaniem lokalu do prowadzenia działalności, wkład kapitałowy biorcy określa się na około 110 tys. zł netto (meble + pierwsze zatowarowanie sklepu).

Podstawowe wymagania sieci:

  • lokal z witryną w centrach handlowych lub przy głównych ulicach handlowych miast przekraczających 100 tys. mieszkańców;
  • minimalna powierzchnia sprzedaży - 30 m² + 10 m² zaplecza + 10 m², jeśli biorca planuje prowadzenie w ramach działalności również gabinetu kosmetycznego;
  • podporządkowanie się standardom obsługi klienta i zasadom związanym z działaniami marketingowymi, jednolitymi w całej Polsce.

 

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.38

Udostępnij artykuł:

Jaka jest rola osoby wspierającej franczyzobiorcę Jaka jest rola osoby wspierającej franczyzobiorcę
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem