zaloguj
PRZEWIŃ

Franczyza do 10.000 - sprawdź, jakie masz możliwości

Franczyza wcale nie musi być droga. Dysponując kwotą 10.000 możesz z niej skorzystać i cieszyć się własnym biznesem pod znaną marką. Ofert franczyzowych proponujących wejście w biznes z kwotą 10.000 jest naprawdę mnóstwo – my prezentujemy przykładowe z nich. Może znajdziesz w nich coś dla siebie.  

Z tego artykułu dowiesz się:

Jakie masz możliwości biznesów franczyzowych do 10.000 zł

Jak zaznaczają prowadzący biznes we franczyzie, żadna franczyza nie jest darmowa. Nikt przecież za darmo nie odda swego pomysłu na biznes. Franczyzodawca przekazuje przecież biorcy pełną informację, know-how i doświadczenie na temat prowadzenia jednostki franczyzowej i realizowania strategii systemu, po to, by nawet przedsiębiorca nie mający doświadczenia, zarówno

w organizacji przedsiębiorstwa, jak i w działalności w danej branży był w stanie prowadzić jednostkę franczyzową i osiągać zyski.

 

Każdy franczyzodawca w sposób indywidualny może określić wysokość opłat franczyzowych ponoszonych przez franczyzobiorców, w tym opłaty wstępnej. Opłata wstępna wynika więc z konieczności poniesienia przez franczyzodawcę kosztów na pokrycie stworzenia i sprzedaży pakietu franczyzowego. Opłata ta uzależniona jest od wielu czynników, ale wcale nie musi być wysoka.

 

Best Tent – opłata licencyjna 8.000 zł

Jest to wiodąc producent różnego typy hal namiotowych, zarówno stalowych jak i aluminiowych, których zastosowanie znajduje w wielu branżach przemysłowych, rolnictwie, imprezach masowych oraz logistyce. Produkty formy w ponad 80% całej sprzedaży docierają do wielu krajów Unii Europejskiej.

 

Sieć oferuje bogatą ofertę produktów i usług, włącznie z projektowaniem konstrukcji nietypowych, które w podobny sposób dystrybuuje na rynkach zagranicznych. Zadaniem jej Partnerów będzie m.in.:

  • pozyskiwanie i sprzedaż produktów dla nowych klientów;
  • bieżąca obsługa realizowanych zamówień;
  • obsługa klienta na maksymalnie wysokim poziomie;
  • praca według przewidzianych standardów w systemie;
  • realizacja wyznaczanych celów.

Wymagania firmy:

  • własna działalność gospodarcza w dowolnej formie organizacyjnej;
  • lokal biurowy z podstawowym wyposażeniem około 16-20 m², z możliwością adaptacji do wymagań systemu;
  • samochód osobowy, sprzęt komputerowy, telefon, fax, itp.;
  • dyspozycyjność i zaangażowanie w prowadzenie placówki;
  • doświadczenie w handlu lub w sprzedaży usług;
  • kandydaci muszą cechować się wysoką kulturą osobistą;
  • umiejętnością pracy pod presją czasu;
  • zdolność sfinansowania przedsięwzięcia.

Pakiet firmy obejmuje wsparcie w następującym zakresie:

  • prawo do używania marki i sprzedaż produktów Best Tent;
  • wprowadzenie i program szkoleniowy dla Partnera;
  • pakiet marketingowy i reklamowy przeznaczony dla marki Best Tent;
  • wsparcie doradcze, techniczne i projektowe;
  • pełen pakiet usług świadczonych przez naszą firmę tj. transport, montaż i logistyka;
  • pełne wsparcie na każdym etapie rozwoju biznesu;
  • uczestnictwo w szkoleniach i ciągłe podnoszenie kwalifikacji.

Przewidywana suma inwestycji

Opłata licencyjna 8 tys. zł.

 

Fotowoltaika – opłata licencyjna 7.000 zł

Fotowoltaika i branża OZE (Odnawialnych Źródeł Energii) to jedne z najszybciej rozwijających się branż na świecie. Porównuje się go do rozwoju sektora komputerów osobistych w latach 80-tych i telefonii komórkowej w latach 90-tych.

Posiadasz lokal min. 25m² i chcesz otworzyć nowy biznes lub poszerzyć dotychczasową ofertę firmy działając pod szyldem PVInstalator Polska (Grupa PVGE)? To właśnie wybór dla Ciebie.

Korzyści z przystąpienia:

  • najlepsze warunki współpracy;
  • przejrzysty system wynagrodzeń - gwarantujący solidną podstawę i dający możliwość rozwoju w zależności od Twojego zaangażowania i realizowanych obrotów;
  • wstępne i cykliczne szkolenia: techniczne i sprzedażowe oraz finansowe;
  • stałe wsparcie Działu Marketingu, Technicznego, Projektów i Instalacji oraz Finansów;
  • niski wkład własny na start;
  • jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku;
  • ogólnopolskie i lokalne akcje reklamowe;
  • nowatorski i sprawdzony model prowadzenia biznesu;
  • stałe wsparcie Partnera w prowadzeniu placówki.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • finansowanie inwestycji klientów Partnera;
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
  • wsparcie działu marketingu, finansów i projektów;
  • reklama ogólnopolska i branżowa;
  • wateriały reklamowe na początek;
  • banery, rollupy, szyld podświetlany, długopisy i smycze reklamowe;
  • inne materiały marketingowe (katalogi, ulotki);
  • współuczestnictwo w targach i imprezach branżowych i lokalnych;
  • Indywidualny Doradca Oddziału.

Przewidywana suma inwestycji

7.000 zł netto

 

Vistula i Wólczanka – opłata licencyjna 10.000 zł

Vistula jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek modowych na rynku polskim.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku powstał system franczyzową oparty na zasadzie towaru powierzonego. Spółka Vistula Group ponosi ciężar ciągłego monitorowania rynku mody, kreowania kolekcji zgodnej z najnowszymi trendami i potrzebami rynku i dostarczania produktów bezpośrednio do franczyzobiorcy. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w atrakcyjne sprzedażowo produkty.

Pomoc ze strony spółki Vistula Group obecna jest na każdym etapie inwestycji, począwszy od zaoferowania franczyzobiorcy pomocy w poszukiwaniu odpowiedniego lokalu do prowadzenia działalności, na przeprowadzeniu rekrutacji i szkoleń pracowników salonu skończywszy. Sieć dzieli się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem biznesowym.

 

Sieć rozlicza się z franczyzobiorcą na zasadzie ustalonej prowizji od obrotu netto.

 

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY:

  • pomoc w znalezieniu lokalizacji;
  • gotowy projekt aranżacji wnętrza;
  • sprzęt komputerowy i oprogramowanie;
  • koszty logistyki;
  • optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami;
  • opieka Visual Merchandisera;
  • wsparcie marketingowe;
  • system szkoleń;
  • atrakcyjny system lojalnościowy.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI:

Jednorazowa opłata licencyjna 10 tys. zł, nakłady związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Vistula 2,9 tys. zł/m2.

 

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI:

  • gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego.
  • doświadczenie na rynku fashion.

Podobnie działa Wólczanka.

 

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI:

Jednorazowa opłata licencyjna 10 tys. zł, nakłady związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Wólczanka 3,9 tys. zł/m2.

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.42

Udostępnij artykuł:

Trendy w branży e-commerce w 2018 roku Trendy w branży e-commerce w 2018 roku
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem