EURO-SALON Prasowy: Nasz pomysł na rodzinny biznes
Franczyza to sposób na własny biznes w oparciu o know-how i realny wkład udostępniany przez franczyzodawcę. W przypadku EURO-SALON Prasowy takim wkładem jest atrakcyjna lokalizacja oraz zabudowany i wyposażony w meble obiekt handlowy.
Franczyza to sposób na własny biznes w oparciu o know-how i realny wkład udostępniany przez franczyzodawcę. W przypadku EURO-SALON Prasowy takim wkładem jest atrakcyjna lokalizacja oraz zabudowany i wyposażony w meble obiekt handlowy. Większość kapitału Franczyzobiorcy przeznaczona jest na zatowarowanie startowe, o wydatkach inwestycyjnych możemy więc mówić właściwie w odniesieniu do kasy fiskalnej i opłaty licencyjnej za wejście do sieci, co stanowi zwykle nie więcej niż ? kapitału startowego.
Elementem, który stale podkreślamy w naszej komunikacji, jest duża swoboda prowadzenia działalności. Franczyzobiorca ma swobodę w ustalaniu cen detalicznych (poza prasą i papierosami) i zatowarowaniu uzupełniającym, ponieważ od samego początku jest posiadaczem towarów handlowych. Dzięki temu może czuć się Partnerem biznesowym bardziej, niż agent handlowy, który sprzedaje towar powierzony. Co ważne, miesięczna opłata franczyzowa nie zależy u nas od obrotów, a jest ustalana jako ryczałt dla całego okresu umownego. Najnowsza realizacja EURO-SALON Prasowy Nasze wymagania są niezmienne od lat: chęć prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz kapitał startowy rzędu 40 tys. zł, przeznaczony w większości na zatowarowanie w towary handlowe pozaprasowe. Podkreślamy też konieczną inicjatywę Franczyzobiorcy związaną z dużą swobodą w zarządzaniu salonem i zatowarowaniu uzupełniającym, które powinno odpowiadać potrzebom lokalnego rynku. Klasyczną inwestycję bierze w większości na siebie w postaci oznaczeń i zabudowy lokalu handlowego oraz wyposażenia go w meble ekspozycyjne. Większość kapitału Franczyzobiorcy przeznaczona jest na zatowarowanie startowe, o wydatkach inwestycyjnych możemy więc mówić w odniesieniu do kasy fiskalnej i opłaty licencyjnej za wejście do sieci, co stanowi zwykle nie więcej niż ? kapitału startowego. W tym kontekście zwrot z inwestycji może nastąpić już po ok. 6 miesiącach od rozpoczęcia działalności. Dane kontaktowe: EUROKIOSK Sp. z o.o. ul. Towarowa 41/53 61-896 POZNAŃ Centrala: 61 662 60 33 e-mail: rozwoj@eurokiosk.pl
Sprawdź też inne pomysły na biznes