zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

ALL Inclusive we FLEX od FIT CAKE - przyniosło 2 razy większe zainteresowanie franczyzą w 2022 roku

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację w branży gastro proponujemy spersonalizowany, oszczędny i elastyczny system franczyzowy.

System ma absolutnie wszystko co powinna mieć  NIE-Cukiernia

Właściciele sieci franczyzowej FIT CAKE odkryli prosty sposób na sukces

Rafał Kościuk zauważył iż od chwili wprowadzenia systemu FLEX w 2022 roku przyszli franczyobiorcy otrzymali 3 marki własne które przyciągają do FIT CAKE .

Każdy ma możliwość pozostania w podstawowym systemie za 19 tys pln który również wszystko posiada,  lecz ma prawo do rozszerzenia asortymentu i stanie się fachowcem np. w KETO .

Wydzielenie marek własnych prócz ogromnego potencjału marketingowego daje również ochronę przed zależnościami mody która wkrada się w dietę . Keto ma ogromną grupę fanów dziś lecz są też przeciwnicy - FIT CAKE postanawia więc tworzyć KETO CAKE aby być ponad podziałami i nie stracić na potencjale za kilka lat gdyby zapanowała modanowa moda  na jedzenie np. "ogórków" i dzięki temu stratę wagi i robienie formy .

Mamy wszystko we FLEX i nie ma potrzeby dopłacania . Najważniejsze jest dla nas by nie uzależniać opłat od obrotów tz. zarabiasz więcej płacisz więcej . Flex to stała niska opłata w wysokości 500 pln bez żadnych dodatkowych procentów .

Pakiet podstawowy można kupić już za 19 tys. zł, a potem dobrać najodpowiedniejszą opcję dodtakową.  Aktualnie w koszyku znajdują się: 

  • Keto Cake, czyli słodkości bez cukru w wydaniu keto. To dieta, która zdobywa coraz większą popularność. Polega na eliminacji węglowodanów;
  • Fit Śniadania mogą być na słodko lub nie, ale zawsze bez cukru i zdrowo. Każdy posiłek jest tak zbilansowany, by dostarczyć energii na wiele godzin, nie powodując skoku glikemicznego;
  • Fit Ice Cream to opcja skierowana do vegan; oferta lodów stworzona została na bazie roślinnych składników (oczywiście nie zawierają cukru);
  • Gwarancja terytorialna zapewnia inwestorowi możliwość nieskrępowanego rozwoju na określonym obszarze (miasteczku do ok. 20 tys. mieszkańców lub dużej dzielnicy w metropolii);
  • Konsumpcja na sali to wariant dla tych, którzy chcą mieć klasyczną kawiarnię ze stolikami; zawiera koncepcję aranżacji wnętrza, zasady obsługi klientów i organizacji sprzedaży.

Każda opcja ma swoją cenę, ale inwestor może wybrać tylko te, które pasują do jego profilu, są na jego kieszeń i sprawdzą się w konkretnym miejscu. Pozwala to zaoszczędzić nawet   30-40 tysięcy złotych.

Koszty zależą od Twojej decyzji!

mat.partnera

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.52

Udostępnij artykuł:

Zainwestuj w sklep medyczny Zainwestuj w sklep medyczny
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem