zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

ALL Inclusive we FLEX od FIT CAKE - przyniosło 2 razy większe zainteresowanie franczyzą w 2022 roku

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację w branży gastro proponujemy spersonalizowany, oszczędny i elastyczny system franczyzowy.

System ma absolutnie wszystko co powinna mieć  NIE-Cukiernia

Właściciele sieci franczyzowej FIT CAKE odkryli prosty sposób na sukces

Rafał Kościuk zauważył iż od chwili wprowadzenia systemu FLEX w 2022 roku przyszli franczyobiorcy otrzymali 3 marki własne które przyciągają do FIT CAKE .

Każdy ma możliwość pozostania w podstawowym systemie za 19 tys pln który również wszystko posiada,  lecz ma prawo do rozszerzenia asortymentu i stanie się fachowcem np. w KETO .

Wydzielenie marek własnych prócz ogromnego potencjału marketingowego daje również ochronę przed zależnościami mody która wkrada się w dietę . Keto ma ogromną grupę fanów dziś lecz są też przeciwnicy - FIT CAKE postanawia więc tworzyć KETO CAKE aby być ponad podziałami i nie stracić na potencjale za kilka lat gdyby zapanowała modanowa moda  na jedzenie np. "ogórków" i dzięki temu stratę wagi i robienie formy .

Mamy wszystko we FLEX i nie ma potrzeby dopłacania . Najważniejsze jest dla nas by nie uzależniać opłat od obrotów tz. zarabiasz więcej płacisz więcej . Flex to stała niska opłata w wysokości 500 pln bez żadnych dodatkowych procentów .

Pakiet podstawowy można kupić już za 19 tys. zł, a potem dobrać najodpowiedniejszą opcję dodtakową.  Aktualnie w koszyku znajdują się: 

  • Keto Cake, czyli słodkości bez cukru w wydaniu keto. To dieta, która zdobywa coraz większą popularność. Polega na eliminacji węglowodanów;
  • Fit Śniadania mogą być na słodko lub nie, ale zawsze bez cukru i zdrowo. Każdy posiłek jest tak zbilansowany, by dostarczyć energii na wiele godzin, nie powodując skoku glikemicznego;
  • Fit Ice Cream to opcja skierowana do vegan; oferta lodów stworzona została na bazie roślinnych składników (oczywiście nie zawierają cukru);
  • Gwarancja terytorialna zapewnia inwestorowi możliwość nieskrępowanego rozwoju na określonym obszarze (miasteczku do ok. 20 tys. mieszkańców lub dużej dzielnicy w metropolii);
  • Konsumpcja na sali to wariant dla tych, którzy chcą mieć klasyczną kawiarnię ze stolikami; zawiera koncepcję aranżacji wnętrza, zasady obsługi klientów i organizacji sprzedaży.

Każda opcja ma swoją cenę, ale inwestor może wybrać tylko te, które pasują do jego profilu, są na jego kieszeń i sprawdzą się w konkretnym miejscu. Pozwala to zaoszczędzić nawet   30-40 tysięcy złotych.

Koszty zależą od Twojej decyzji!

materiał partnera

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.57

Udostępnij artykuł:

Franczyza bez cięć odpowiadamy Franczyza bez cięć odpowiadamy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem