Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

Minimalna kwota inwestycji:

2500 zł

jednostki własne: 21

liczba franczyz: 11

Marka Pawo posiada 25 letnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, cały czas rozwijamy się i wychodzimy naprzeciw zróżnicowanym potrzebom rynku oraz Klientów. Największy nacisk kładziemy na profesjonalną obsługę - naszą pasją jest kształtowanie inspirującego i wyjątkowego wizerunku Klienta, dlatego obsługą w naszych salonach zajmują się certyfikowani doradcy wizerunku. Chcemy aby nasi klienci czuli się wyjątkowo, dlatego oferujemy spotkania indywidualne, aby mogli zmienić swój wygląd, jak i poznać najważniejsze zasady dress codu. W kolekcjach stawiamy na odzież biznesową, okazjonalną, jak i smart casual. Chcemy aby szafa naszego Klienta była klasyczna, ale każdy mężczyzna musi posiadać tzw „must have”. Jesteśmy marką modową podążającą za trendami, pokazujemy je w bardzo subtelny sposób, aby Klient przez nas wystylizowany był w zgodzie z samym sobą. Bogate doświadczenie pozwala nam również prowadzić ciekawe działania marketingowe, które są sprawdzone i skuteczne. Nie czekamy na Klienta w salonie – aktywnie pozyskujemy go w geograficznym otoczeniu salonu. Dzięki temu posiadamy już bazę 100 000 Stałych Klientów, których wciąż przybywa. Z naszymi partnerami franczyzowymi współpracujemy na zasadzie towaru powierzonego – to oznacza, że końcówki serii to nasze zmartwienie. franczyzobiorca co miesiąc ma wypłacaną prowizję liczoną od sprzedaży netto. Bardzo ważne są dla nas wypracowane standardy, których jakość i efektywność, umożliwiają nam proponowanie dwóch modelów franczyzy: z pełnym zaangażowaniem franczyzobiorcy – franczyzobiorca osobiście i w pełni angażuje się w prowadzenie salonu; z ograniczonym zaangażowaniem franczyzobiorcy w przedsięwzięcie – franczyzobiorca prowadzi np. jeszcze kilka innych konceptów, lub nie ma możliwości w pełni zaangażować się w przedsięwzięcie. W obydwu przypadkach, dzięki wypracowanej organizacji pracy oraz naszym standardom działania jesteśmy w stanie osiągać dobre efekty.

Minimalna kwota inwestycji:

3000 zł

jednostki własne: 30

Historia marki Próchnik to niemal 70 lat tradycji i doświadczenia w sektorze klasycznej odzieży męskiej sektora premium. Wyrazisty wizerunek, wysoka rozpoznawalność oraz świetna jakość oferowanych produktów od dekad lokują firmę na wysokiej pozycji w gronie konkurencyjnych marek. Dzięki wprowadzonym w ostatnich latach zmianach i bezustannemu rozwojowi Próchnik dociera do coraz szerszego grona klientów i odpowiada na potrzeby dynamicznie ewoluującego rynku. Kolejne kolekcje marki to już nie tylko klasyczne modele, ale także awangardowe propozycje inspirowane modą włoską, oryginalne dodatki i limitowane kolekcje, projektowane np. przez uznanych polskich blogerów, specjalistów w dziedzinie męskiej elegancji i najnowszych światowych trendów. Przyjęta strategia rozwoju marki pozwoliła na stworzenie nowoczesnego i rentownego przedsiębiorstwa, którego pozycja na rynku opiera się na realnym dialogu z klientami i odpowiadaniu na ich potrzeby. Wizerunek i komunikacja marki, zbudowane w oparciu o ideę brandingu kulturowego, pozwoliły na określenie profilu klienta: mężczyzna Próchnika otwarty jest na innowację, jednak ceni tradycję i doświadczenie, a w życiu prywatnym i zawodowym kieruje się fundamentalnymi zasadami. Dzięki akcentowaniu roli tych wartości w kolejnych kampaniach oraz z uwagi na długoletnią obecność na GWP marka trafia m.in. w potrzeby i oczekiwania środowiska maklerskiego. Rozbudowane kolekcje gwarantują szeroki wybór i możliwość kształtowania indywidualnego stylu. Oferta Próchnik S.A. obejmuje m.in. klasyczne koszule, garnitury, czy legendarne płaszcze, których tradycja konstrukcji i kroju sięga czasów założenia łódzkiej firmy w 1948 r. System franczyzowy: Twój włsny salon marki Próchnik W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych i w wyniku naturalnego rozwoju firmy stworzony został projekt systemu franczyzowego, oparty na zasadzie towaru powierzonego. Marka Próchnik posiada 30 salonów firmowych w całej Polsce. Przyszłym Franczyzobiorcom firma gwarantuje pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od doboru odpowiedniego lokalu, optymalizacji logistyki i zatowarowania, szkolenia pracowników aż po pomoc w organizowaniu pracy funkcjonującego już salonu.

Minimalna kwota inwestycji:

10000 zł

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html