zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Adam Feliks Próchnik

Handel Moda
Adam Feliks Próchnik

LOKALIZACJA Próchnik SA
ul. Kilińskiego 228, 93-124 Łódź

MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI 3 tys.

JEDNOSTKI WŁASNE 30

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Historia marki Próchnik to niemal 70 lat tradycji i doświadczenia w sektorze klasycznej odzieży męskiej sektora premium. Wyrazisty wizerunek, wysoka rozpoznawalność oraz świetna jakość oferowanych produktów od dekad lokują firmę na wysokiej pozycji w gronie konkurencyjnych marek. Dzięki wprowadzonym w ostatnich latach zmianach i bezustannemu rozwojowi Próchnik dociera do coraz szerszego grona klientów i odpowiada na potrzeby dynamicznie ewoluującego rynku. Kolejne kolekcje marki to już nie tylko klasyczne modele, ale także awangardowe propozycje inspirowane modą włoską, oryginalne dodatki i limitowane kolekcje, projektowane np. przez uznanych polskich blogerów, specjalistów w dziedzinie męskiej elegancji i najnowszych światowych trendów. Przyjęta strategia rozwoju marki pozwoliła na stworzenie nowoczesnego i rentownego przedsiębiorstwa, którego pozycja na rynku opiera się na realnym dialogu z klientami i odpowiadaniu na ich potrzeby. Wizerunek i komunikacja marki, zbudowane w oparciu o ideę brandingu kulturowego, pozwoliły na określenie profilu klienta: mężczyzna Próchnika otwarty jest na innowację, jednak ceni tradycję i doświadczenie, a w życiu prywatnym i zawodowym kieruje się fundamentalnymi zasadami. Dzięki akcentowaniu roli tych wartości w kolejnych kampaniach oraz z uwagi na długoletnią obecność na GWP marka trafia m.in. w potrzeby i oczekiwania środowiska maklerskiego. Rozbudowane kolekcje gwarantują szeroki wybór i możliwość kształtowania indywidualnego stylu. Oferta Próchnik S.A. obejmuje m.in. klasyczne koszule, garnitury, czy legendarne płaszcze, których tradycja konstrukcji i kroju sięga czasów założenia łódzkiej firmy w 1948 r. System franczyzowy: Twój włsny salon marki Próchnik W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych i w wyniku naturalnego rozwoju firmy stworzony został projekt systemu franczyzowego, oparty na zasadzie towaru powierzonego. Marka Próchnik posiada 30 salonów firmowych w całej Polsce. Przyszłym Franczyzobiorcom firma gwarantuje pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od doboru odpowiedniego lokalu, optymalizacji logistyki i zatowarowania, szkolenia pracowników aż po pomoc w organizowaniu pracy funkcjonującego już salonu.

Wymagania sieci

  • Miasto powyżej 80 tys. mieszkańców;
  • lokal o powierzchni 80-90 m2 w atrakcyjnej lokalizacji (centra handlowe lub przy ulicy handlowej);
  • odpowiednie zaplecze finansowe pozwalające pokryć koszty inwestycji związanej z adaptacją lokalu;
  • zaangażowanie w efektywne zarządzanie sklepem.
  • Poszukujemy franczyzobiorców m.in. w Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Jeleniej Górze, Opolu, Lubinie, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie, Śląsku, Warszawie, Zielonej Górze.

    Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc w ocenie lokalizacji sklepu;
  • pomoc w negocjacjach z centrami handlowymi;
  • bezpłatny projekt aranżacji salonu;
  • pomoc w realizacji prac nad projektem architektonicznym, branżowym oraz koordynacji prac adaptacyjnych w lokalu;
  • bezpłatne udostępnienie sprzętu fiskalno - komputerowego wraz z oprogramowaniem i systemem sprzedażowym działającym w sieci;
  • stałe zaplecze marketingowe;
  • pełne zatowarowanie sklepu, logistyka dostaw uzupełniających, bieżąca analiza sprzedaży oraz zarządzanie towaru zgodnie z ich rotacją;
  • pomoc w rekrutacji personelu;
  • bezpłatne i regularne szkolenia pracowników;
  • stała opieka i bieżąca pomoc ze strony Regionalnego Kierownika Sprzedaży;
  • podręcznik operacyjny ułatwiający prowadzenie sklepu;
  • stałe promocyjne akcje sprzedażowe;
  • atrakcyjne warunki prowizyjne.
  • Przewidywana suma inwestycji

  • Opłata licencyjna za przystąpienie do systemu – 3000 zł (pierwszych dziesięciu franczyzobiorców będzie zwolnionych z opłaty);
  • koszt aranżacji lokalu do standardów sieci – 1500 zł/m2
  • Osoba kontaktowa

    Robert Wójcicki
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem