Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Historia marki Próchnik to niemal 70 lat tradycji i doświadczenia w sektorze klasycznej odzieży męskiej sektora premium. Wyrazisty wizerunek, wysoka rozpoznawalność oraz świetna jakość oferowanych produktów od dekad lokują firmę na wysokiej pozycji w gronie konkurencyjnych marek. Dzięki wprowadzonym w ostatnich latach zmianach i bezustannemu rozwojowi Próchnik dociera do coraz szerszego grona klientów i odpowiada na potrzeby dynamicznie ewoluującego rynku. Kolejne kolekcje marki to już nie tylko klasyczne modele, ale także awangardowe propozycje inspirowane modą włoską, oryginalne dodatki i limitowane kolekcje, projektowane np. przez uznanych polskich blogerów, specjalistów w dziedzinie męskiej elegancji i najnowszych światowych trendów. Przyjęta strategia rozwoju marki pozwoliła na stworzenie nowoczesnego i rentownego przedsiębiorstwa, którego pozycja na rynku opiera się na realnym dialogu z klientami i odpowiadaniu na ich potrzeby. Wizerunek i komunikacja marki, zbudowane w oparciu o ideę brandingu kulturowego, pozwoliły na określenie profilu klienta: mężczyzna Próchnika otwarty jest na innowację, jednak ceni tradycję i doświadczenie, a w życiu prywatnym i zawodowym kieruje się fundamentalnymi zasadami. Dzięki akcentowaniu roli tych wartości w kolejnych kampaniach oraz z uwagi na długoletnią obecność na GWP marka trafia m.in. w potrzeby i oczekiwania środowiska maklerskiego. Rozbudowane kolekcje gwarantują szeroki wybór i możliwość kształtowania indywidualnego stylu. Oferta Próchnik S.A. obejmuje m.in. klasyczne koszule, garnitury, czy legendarne płaszcze, których tradycja konstrukcji i kroju sięga czasów założenia łódzkiej firmy w 1948 r. System franczyzowy: Twój włsny salon marki Próchnik W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych i w wyniku naturalnego rozwoju firmy stworzony został projekt systemu franczyzowego, oparty na zasadzie towaru powierzonego. Marka Próchnik posiada 30 salonów firmowych w całej Polsce. Przyszłym Franczyzobiorcom firma gwarantuje pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od doboru odpowiedniego lokalu, optymalizacji logistyki i zatowarowania, szkolenia pracowników aż po pomoc w organizowaniu pracy funkcjonującego już salonu.
Wymagania sieci
Poszukujemy franczyzobiorców m.in. w Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Jeleniej Górze, Opolu, Lubinie, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie, Śląsku, Warszawie, Zielonej Górze.