zaloguj
PRZEWIŃ

Pawo

Handel Moda
Pawo

LOKALIZACJA Pawo Sp. z o.o.
ul. Sikorskiego 23/39, 95-200 Pabianice

telefon tel. 1 42 2253097 tel. 2 784999907

www www.pawo.pl

E-MAIL franchising@pawo.pl

MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI 2.5 tys.

JEDNOSTKI WŁASNE 21

LICZBA FRANCZYZ 11

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Marka Pawo posiada 25 letnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, cały czas rozwijamy się i wychodzimy naprzeciw zróżnicowanym potrzebom rynku oraz Klientów. Największy nacisk kładziemy na profesjonalną obsługę - naszą pasją jest kształtowanie inspirującego i wyjątkowego wizerunku Klienta, dlatego obsługą w naszych salonach zajmują się certyfikowani doradcy wizerunku. Chcemy aby nasi klienci czuli się wyjątkowo, dlatego oferujemy spotkania indywidualne, aby mogli zmienić swój wygląd, jak i poznać najważniejsze zasady dress codu. W kolekcjach stawiamy na odzież biznesową, okazjonalną, jak i smart casual. Chcemy aby szafa naszego Klienta była klasyczna, ale każdy mężczyzna musi posiadać tzw „must have”. Jesteśmy marką modową podążającą za trendami, pokazujemy je w bardzo subtelny sposób, aby Klient przez nas wystylizowany był w zgodzie z samym sobą. Bogate doświadczenie pozwala nam również prowadzić ciekawe działania marketingowe, które są sprawdzone i skuteczne. Nie czekamy na Klienta w salonie – aktywnie pozyskujemy go w geograficznym otoczeniu salonu. Dzięki temu posiadamy już bazę 100 000 Stałych Klientów, których wciąż przybywa. Z naszymi partnerami franczyzowymi współpracujemy na zasadzie towaru powierzonego – to oznacza, że końcówki serii to nasze zmartwienie. franczyzobiorca co miesiąc ma wypłacaną prowizję liczoną od sprzedaży netto. Bardzo ważne są dla nas wypracowane standardy, których jakość i efektywność, umożliwiają nam proponowanie dwóch modelów franczyzy:

  • z pełnym zaangażowaniem franczyzobiorcy – franczyzobiorca osobiście i w pełni angażuje się w prowadzenie salonu;
  • z ograniczonym zaangażowaniem franczyzobiorcy w przedsięwzięcie – franczyzobiorca prowadzi np. jeszcze kilka innych konceptów, lub nie ma możliwości w pełni zaangażować się w przedsięwzięcie.
  • W obydwu przypadkach, dzięki wypracowanej organizacji pracy oraz naszym standardom działania jesteśmy w stanie osiągać dobre efekty.

    Wymagania sieci

  • Optymalna wielkość lokalu – około 80 m2;
  • Geograficzne otoczenie salonu – minimum 80 tys. Mieszkańców;
  • Adaptacja lokalu wg projektu firmy;
  • Dopasowane i elastyczne modele franczyzy w zależności od Twojego zaangażowania – np. pełne zaangażowanie w działalność lub braku czasu na zaangażowanie;
  • Istnieje opcja wcześniejszego wyjścia – choć nikt z tego nie skorzystał (zwracamy część kapitału).
  • Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc w znalezieniu lokalizacji i udział w ewentualnych negocjacjach z wynajmującym;
  • Wsparcie przy pozyskaniu ewentualnego kapitału;
  • Sprawdzony standard aranżacji wnętrza lokalu;
  • Ciągła opieka w trakcie realizacji inwestycji;
  • Pomoc przy rekrutacji personelu;
  • Bezpłatne i systematyczne szkolenia i treningi z zakresu sprzedaży, zasad dress codu, komunikacji z
  • Klientem i znajomości wiedzy produktowej;
  • Nowoczesne oprogramowanie i kasa fiskalna;
  • Sprawdzone standardy działania w każdym elemencie naszego biznesu;
  • Ciągła optymalizacja zatowarowania oparta na analizie trendów rynkowych i aktualnej mody;
  • Efektywny system motywacyjny;
  • Aktywne wsparcie personalne dedykowanych ekspertów wynikające z efektywnej struktury organizacyjnej;
  • Wsparcie marketingowe i VM;
  • Wyłączność terytorialna;
  • Pierwszeństwo na danym terenie przy nowej franczyzie;
  • Brak kosztów związanych z logistyką;
  • Brak opłaty licencyjnej i franczyzowej.
  • Przewidywana suma inwestycji

    Na inwestycję w sklep trzeba przeznaczyć ok. 2,5 tys. zł na każdy m2 powierzchni salonu (w kwocie tej ujęte są koszty adaptacji lokalu). W wypadku ew. rozwiązania umowy Pawo zwraca 120 000 zł, a przez cały okres umowy płaci partnerowi odsetki od tej kwoty.

    Osoba kontaktowa

    Marek Ziółkowski
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem