Partner serwisu

Rozwija internetowy biznes, na który pozyskał 1,5 mln zł

Od dawna zastanawialiśmy się dlaczego w niektórych knajpach czy lokalach usługowych jest fajna atmosfera, a w innych nie. Dlaczego czasem słabo traktuje się klientów i od czego to zależy. Tak o genezie startupu Kekemeke, mówi Tomasz Bucholec. Projekt, który rozwija wspólnie z kolegą ma pomóc właścicielom lokali, by klienci częściej do nich wracali.

Czym się zajmujecie? Jaki jest Wasz pomysł na biznes w internecie?
Krótko mówiąc, stworzyliśmy fajną aplikację do zbierania pieczątek za kawę, obiad czy wizytę u fryzjera. Dla naszych partnerów ta aplikacja to cały System Kekemeke, wewnątrz którego znajduje się program lojalnościowy, skuteczne narzędzie marketingowe umożliwiające komunikację z użytkownikami, narzędzie do badania jakości obsługi i satysfakcji klienta, program motywacyjny dla pracowników, benchmarki, narzędzia do analizy biznesu i wiele innych.

Jaka jest jej geneza, czyli kto, kiedy jak i gdzie? Skąd pomysł na taką działalność?

Od dawna zastanawialiśmy się dlaczego w niektórych knajpach czy lokalach usługowych jest fajna atmosfera, a w innych nie. Dlaczego czasem słabo traktuje się klientów i od czego to zależy. Przeszliśmy do programów lojalnościowych – doceniania każdego kupującego indywidualnie, stawiania jego zadowolenia na pierwszym miejscu. Zresztą, jedną z funkcji tego typu programów, jest wymuszanie dobrej obsługi. Narodził się pomysł, aby stworzyć prostą aplikacje nawiązującą do zalegających w naszych portfelach kartoników na pieczątki, które dostawaliśmy w ulubionych restauracjach czy kawiarniach.

 

Stwierdziliśmy, że fajnie byłoby je mieć w jednym miejscu. Najbardziej odpowiedni okazał się smartfon z którym w dzisiejszych czasach, prawie się nie rozstajemy. Prędzej zawrócimy do domu, jeżeli zapomnimy telefonu, niż portfela. (zresztą w niektórych miejscach można już płacić telefonem;)). Tak narodził się pomysł, zaczęliśmy działać. Kiedy działała już lojalnościówka poszliśmy dalej. Dziś mamy cały rozbudowany system obsługujący lokale naszych partnerów.

 

Dla kogo przeznaczony jest Wasz projekt i jakie korzyści przynosi?

Nasz produkt świetnie sprawdza się we wszystkich miejscach, dla których ważny jest stały, powracający klient. Kawiarnie, restauracje, burgerownie, pizzernie, ale też myjnie, fryzjerzy czy salony spa.

Korzyści jest wiele, ale przede wszystkim zwiększamy lojalność konsumentów. Użytkownicy  Kekemeke wracają średnio o 1/3 częściej. Nasze narzędzia marketingowe rozwiązują problem ignorowania przekazu marketingowego (spamu) i rosnącej niechęci do podawania swoich danych osobowych. Dzięki nam zbieracze pieczątek dostają tylko takie informacje, które ich interesują. Mamy także narzędzia do badania preferencji konsumentów (NPS) i takie, które umożliwiają ocenę pracowników.

żródło: więcej na stronie http://mambiznes.pl/artykuly/czytaj/id/7105/rozwija_internetowy_biznes_na_ktory_pozyskal_15_mln_zl

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Wytwórnia Pączków