Partner serwisu

Sprawdź naszą listę 11 franczyz do 250 tys. zł

Sklep z obuwiem i odzieżą sportową, uznana młodzieżowa marka odzieżowa, apteka, klub fitness, pralnie, restauracje kawiarnia – jeśli dysponujesz kwotą 250 tys. zł, wszystkie te biznesy franczyzowe są w zasięgu Twojej ręki.

 

Sprawdź.

 

50Style – sklepy z obuwiem i odzieżą sportową

 

Grupa MIG to firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwija między innymi prężnie działające sieci salonów Sizeer oraz 50 style.

 

System franczyzowy, w ramach którego zorganizowana została sieć 50 style, jest typowym, modelem depozytowym, którego istotą jest zapewnienie franczyzobiorcy sprawdzonego konceptu działania wraz z niezbędnym zatowarowaniem, przy jednoczesnym ograniczeniu ponoszonych przez niego kosztów.

 

W modelu tym, współpraca opiera się na założeniu, że franczyzobiorca:

  • jest w stanie pozyskać odpowiedni lokal użytkowy;
  • dostosowuje lokal do standardów wizerunkowych obowiązujących w sieci 50 style;
  • nie musi posiadać kapitału na zatowarowanie sklepu - pełny depozyt towarowy.

 

Przewidywany koszt inwestycji to ok.180 tys. zł netto.

 

Podstawowe wymagania sieci:

  • miejscowości od 25 tys. mieszkańców;
  • pow. lokalu - od 200m² do 250m² w centrach handlowych (pomoc w negocjacji warunków najmu).

 

Korzyści dla Partnera:

  • pełny depozyt towarowy;
  • możliwość korzystania ze znaku 50 style;
  • możliwość korzystania z wypracowanego przez lata doświadczenia w sprzedaży detalicznej know-how MIG GROUP;
  • korzystna prowizja od uzyskanego obrotu;
  • możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek.

 

Do obsługi projektu 50 Style sieć deleguje wykwalifikowaną kadrę managerską, zapewniającą Partnerom kompleksowe wsparcie w zakresie:

  • wyboru lokalizacji i analizy opłacalności przedsięwzięcia;
  • projektu aranżacji i wyposażenia sklepu;
  • analiz i alokacji towaru;
  • obsługi marketingowej (pakiet startowy, centralne przygotowanie materiałów wizerunkowych, planowanie i organizacja akcji promocyjnych, obsługa strony www);
  • organizacji sprzedaży (promocje, wyprzedaże);
  • doradztwa VM;
  • obsługi IT i systemu sprzedażowego;
  • wdrożenia standardów obsługi klienta i systemu zarządzania w sklepach.

 

Dodatkowo dla wszystkich partnerów zaplanowano szkolenia w zakresie:

  • systemu IT;
  • produktowe;
  • procedur związanych z prowadzeniem sklepu i zarządzania personelem;
  • standardów obsługi klienta i technik sprzedaży;
  • visual merchandisingu.

 

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html