zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Sprawdź naszą listę 11 franczyz do 250 tys. zł

Przedstawiamy zaktualizowaną listę franczyz do 250 tys.zł.Biznes oparty o model franczyzowy rozwija się w Polsce coraz szybciej.Sieci franczyzowe takie jak m.in.: Żabka, Carrefour Express, Globi ,Al.Capone, Fit Cake zyskują coraz więcej franczyzobiorców. Wybierających prowadzenia własnego biznesu w oparciu o koncept Partnera.Rosnąca liczba ofert jest zauważalna w katalogu franczyz, który jest dostępny tutaj. Franczyzodawcy prześcigają się w pozyskiwaniu franczyzobiorców.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • do jakich sieci przystąpisz dysponując kwotą 250 tys.;
  • jakie są warunki przestąpienia do konkretnych sieci;
  • jakie są korzyści z przystąpienia do tych sieci;
  • jakie są oczekiwania sieci wobec partnerów;
  • jakie wsparcie oferuje franczyzodawca.
  • link do katalogu franczyz.

Sklep z obuwiem i odzieżą sportową, uznana młodzieżowa marka odzieżowa, apteka, klub fitness, pralnie, restauracje kawiarnia – jeśli dysponujesz kwotą 250 tys. zł, wszystkie te biznesy franczyzowe są w zasięgu Twojej ręki.

1.Al.Capone

W prowadzeniu specjalistycznego salonu z alkoholem Al.Capone są dwa czynniki sukcesu: lokalizacja i zaangażowanie Partnera Franczyzowego. Wówczas możesz liczyć na ponadprzeciętne zyski sięgające po okresie rozruchu nawet kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Posiadamy w ofercie asortyment z całego świata i na każdą kieszeń a naszą specjalnością jest unikalny system szkoleń, dzięki któremu nasi sprzedawcy są w stanie polecić odpowiedni trunek do posiłku, na prezent czy pod gust klienta. Przed uruchomieniem placówki potrzebna jest inwestycja. Remont sklepu, wyposażenie, zatowarowanie a także zabezpieczenie środków na pierwsze miesiące rozruchu to kwota około 250tyś. zł netto. W trakcie współpracy Partner Franczyzowy ponosi opłaty: opłata franczyzowa 2% od zakupów netto (możliwy jest zwrot całości tej opłaty) i opłata marketingowa 1% od sprzedaży netto.

 

2.36 MINUT

36 MINUT to sieć butikowych klubów treningowych o statusie podmiotów leczniczych. Oferuje spersonalizowany i zoptymalizowany czasowo trening siłowo-wytrzymałościowy pod opieką fizjotrenera. To jedyne miejsce, w którym bezpiecznie ćwiczyć mogą zarówno osoby aktywne, jak i z rozmaitymi schorzeniami, dysfunkcjami czy w procesie rehabilitacji, niezależnie od wieku.

Sukces sieci jest efektem udanego połączenia potencjału nowoczesnych urządzeń i oprogramowania Milon oraz indywidualnej opieki nad podopiecznym. Wiele placówek proponuje także usługi dodatkowe (m.in. konsultacje dietetyczne czy masaże).

Proponowany model biznesowy zakłada budowanie długoterminowych relacji z partnerami sieci oraz wsparcie na każdym etapie działalności.

Całościowy koszt inwestycji wynosi od 150 tys. zł do 250 tys. zł netto (w zależności od kosztów dostosowania lokalu). Kwota ta obejmuje opłatę przyłączeniową, wynoszącą 49 tys. zł, w ramach której partner zyskuje cztery pakiety usług „Architekt”, „Maszyny”, „Szkolenia” i „Marketing” oraz liczne korzyści, m.in. know-how bazujące na wieloletnim doświadczeniu, pomoc w uzyskaniu statusu podmiotu leczniczego, transport i instalację urządzeń, szkolenia (Akademia 36 MINUT), materiały promocyjne i gadżety treningowe na start.

Oferta 36 MINUT zapewnia stabilny biznes i niegasnące zainteresowanie klientów, niezależnie od wieku i poziomu wysportowania, a bezpłatne treningi wprowadzające w 90% wieńczy podpisanie długoterminowej umowy z podopiecznym.

 

3.KOKU Sushi

KOKU Sushi to największa sieć sushi barów w Polsce. Obecnie pod jej szyldem działa 45 restauracji w całym kraju. Nasza franczyza opiera się na serwowaniu wysokiej jakości kuchni japońskiej. Partnerzy sieci mają do wyboru trzy modele współpracy.

Pierwszym z nich jest KOKU Sushi Standard, czyli restauracja w podstawowej wersji, realizująca zamówienia na sali, na wynos i w dostawie. Aby ją otworzyć, należy dysponować lokalem o powierzchni od 70 do 100 m kw, umiejscowionym w centrum miasta lub na dużym osiedlu. 

Kolejny koncept to KOKU Sushi Point, nastawiony wyłącznie na rynek delivery. Z uwagi na brak sali konsumpcyjnej, w tym wypadku wystarczy lokal o powierzchni 40 m kw. Co ważne, punkt może być zlokalizowany w mniej eksponowanym miejscu, ale z dobrym dojazdem.

Trzecim wariantem współpracy jest KOKU Sushi Premium, czyli restauracja o wysokim standardzie. Tutaj sprawdzi się lokal o powierzchni 120-160 m kw., w prestiżowej lokalizacji. 

KOKU Sushi można otworzyć w mieście nawet poniżej 20 tys. mieszkańców. Zapewniamy profesjonalne miesięczne szkolenie, podręcznik operacyjny oraz pełne wsparcie na każdym etapie inwestycji – od projektu po bieżącą działalność. 

Inwestycja w KOKU Sushi to 120 tys. zł, do czego należy doliczyć koszt remontu lokalu. Opłata licencyjna to 25 tys. zł, a stała miesięczna – 2,5 tys. zł. 

Kwota inwestycji wynosi ok. 40 tys. zł, opłata licencyjna to 25 tys. zł, a stała – 2 tys. zł.

Opcja premium to koszt ok. 300 tys. zł. plus koszt remontu. Licencja wynosi 25 tys. zł, a stała opłata miesięczna – 3 tys. zł. 

 

4.50 Style – sklepy z obuwiem i odzieżą sportową

Grupa MIG to firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwija między innymi prężnie działające sieci salonów Sizeer oraz 50 style.

System franczyzowy, w ramach którego zorganizowana została sieć 50 style, jest typowym, modelem depozytowym, którego istotą jest zapewnienie franczyzobiorcy sprawdzonego konceptu działania wraz z niezbędnym zatowarowaniem, przy jednoczesnym ograniczeniu ponoszonych przez niego kosztów.

W modelu tym, współpraca opiera się na założeniu, że franczyzobiorca:

  • jest w stanie pozyskać odpowiedni lokal użytkowy;
  • dostosowuje lokal do standardów wizerunkowych obowiązujących w sieci 50 style;
  • nie musi posiadać kapitału na zatowarowanie sklepu - pełny depozyt towarowy.

Przewidywany koszt inwestycji to ok.180 tys. zł netto.

Podstawowe wymagania sieci:

miejscowości od 25 tys. mieszkańców;

pow. lokalu - od 200m² do 250m² w centrach handlowych (pomoc w negocjacji warunków najmu).

Korzyści dla Partnera:

  • pełny depozyt towarowy;
  • możliwość korzystania ze znaku 50 style;
  • możliwość korzystania z wypracowanego przez lata doświadczenia w sprzedaży detalicznej know-how MIG GROUP;
  • korzystna prowizja od uzyskanego obrotu;
  • możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek.

Do obsługi projektu 50 Style sieć deleguje wykwalifikowaną kadrę managerską, zapewniającą Partnerom kompleksowe wsparcie w zakresie:

  • wyboru lokalizacji i analizy opłacalności przedsięwzięcia;
  • projektu aranżacji i wyposażenia sklepu;
  • analiz i alokacji towaru;
  • obsługi marketingowej (pakiet startowy, centralne przygotowanie materiałów wizerunkowych, planowanie i organizacja akcji promocyjnych, obsługa strony www);
  • organizacji sprzedaży (promocje, wyprzedaże);
  • doradztwa VM;
  • obsługi IT i systemu sprzedażowego;
  • wdrożenia standardów obsługi klienta i systemu zarządzania w sklepach.

Dodatkowo dla wszystkich partnerów zaplanowano szkolenia w zakresie:

  • systemu IT;
  • produktowe;
  • procedur związanych z prowadzeniem sklepu i zarządzania personelem;
  • standardów obsługi klienta i technik sprzedaży;
  • visual merchandisingu.

5.DIVERSE – marka odzieżowa z własną kolekcją

Działająca od ponad 20 lat marka powstała po to, aby odpowiedzieć na potrzeby klienta, który oczekuje różnorodności i koncentruje się na tym, co będzie aktualne jutro.

Diverse to marka przyszłościowa, spełniająca nieszablonowe wymagania ludzi aktywnych, ceniących wygodę i styl. Odpowiada na ich oczekiwania i zmienia się wraz z upływającym czasem, stylem i modą.

Diverse na każdą porę roku projektuje własną kolekcję młodzieżową, która nadaje indywidualny i niepowtarzalny styl naszym klientom. Dzięki profesjonalnej pracy projektantów, fasony i kolorystyka kolekcji współgrają z najnowszymi trendami mody na rynku światowym.

System Diverse działa w oparciu o tradycyjne zasady franczyzowe - poprzez związanie dawcy i biorcy licencji umową franczyzową na okres 5 lat, obejmującą przekazanie know-how, opiekę nad przekształcaniem lokalu, oraz jego przebudową, a także uruchomienie i bieżącą działalność operacyjną.

Sklepy Diverse funkcjonują w oparciu o najwyższe standardy sprzedaży, gwarantujące efektywne działanie oraz nadające placówce niepowtarzalny charakter. Sklepy otrzymują kompleksowe wsparcie handlowe, doradztwo w zakresie działalności operacyjnej sklepu, wsparcie w zakresie promocji sklepu.

Diverse dba o efektowny wygląd sklepów franczyzowych, wizualizację i odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej.

Oferta franczyzowa skierowana jest do osób przedsiębiorczych, których celem jest osiągnięcie sukcesu dzięki sprawdzonym standardom i doświadczeniu, jakie oferuje Diverse. Franczyzobiorca to partner dla firmy, który dzięki naszemu know-how i sprawdzonej formule staje się konkurencyjny nawet na najbardziej wymagającym rynku.

Wymagania sieci:

  • atrakcyjna lokalizacja – centrum handlowe, główne ulice miast;
  • powierzchnia ogólna lokalu od 120 m² do 200 m² - w zależności od wielkości miasta i atrakcyjności lokalizacji. Lokale usytuowane przy ulicy powinny znajdować się na parterze z witryną wychodzącą na stronę głównego ciągu pieszych;
  • posiadanie prawa do lokalu (własność, najem), gotowość do adaptacji i wyposażenia sklepu zgodnie ze standardami Diverse;
  • solidność, silna motywacja, zorientowania pozytywnie na przyszłość i chęć do podjęcia działalności z wiarygodnym partnerem, jakim jest Diverse;
  • osobiste zaangażowanie w pracę sklepu.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • prawo do korzystania ze znaku towarowego;
  • weryfikacja lokalizacji i lokalu zaproponowanego przez klienta;
  • znalezienie odpowiedniej lokalizacji oraz pełne wsparcie przy negocjacji warunków najmu;
  • koordynacja i pomoc w przygotowaniu projektu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych umową franczyzową;
  • zatowarowanie sklepu oraz zarządzanie stanem magazynowym;
  • dostawy towaru min 1 raz w tygodniu;
  • cykliczne szkolenia personelu w zakresie obsługi klienta oraz zarządzania sklepem i personelem zgodnie ze standardami Diverse;
  • kompleksowe wsparcie w zakresie prowadzenia i funkcjonowania sklepu;
  • niezbędne wsparcie marketingowe;
  • termin otwarcia sklepu to ok. 3 miesiące od momentu podpisania umowy franczyzowej.

Przewidywana suma inwestycji:

Franczyzobiorca powinien dysponować środkami na adaptację i wyposażenie lokalu w wysokości od 1,5 tys. do 2,3 tys. zł netto/m² oraz kwotą na opłatę licencyjną w wysokości 18,5 tys. zł netto – wartość opłaty licencyjnej jest każdorazowo ustalana indywidualnie i pokrywa całkowity koszt wyposażenia sklepu w sprzęt komputerowy i urządzenia fiskalne.

Min. kwota inwestycji: 200 tys. zł

Lokale usytuowane w centrach miast o wielkości od 30 m².

 

6.Apteka Nowa Farmacja - polska sieć franczyzowa zrzeszająca apteki

Apteki Nowa Farmacja wyróżniają działy samoobsługowe, dzięki czemu pacjenci mają łatwy dostęp do preparatów bez recepty i kosmetyków. 

Ofertę franczyzy sieć kieruje do dwóch grup: do przedsiębiorców prowadzących aptekę , jak i do tych, którzy nie mają doświadczenia w branży aptecznej, a posiadają lokal i kapitał niezbędny do uruchomienia apteki.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

Najważniejsze korzyści, które warto podkreślić to wykorzystanie potencjału zakupowego Grupy Nowa Farmacja z możliwością zamawiania topowych produktów w najlepszych cenach już od jednej sztuki, preferencyjne warunki handlowe w 3 największych hurtowniach w Polsce, opiekę marketingową oraz wsparcie analityczne, umożliwiające m.in. optymalne zarządzanie magazynem, ceną i marżą apteki.

Podstawowe wymagania sieci:

Otwarcie nowej apteki pod szyldem Nowej Farmacji wymaga od 140 do 230 tys. zł kapitału i lokalu o powierzchni około min. 100 m².

Sieć wnikliwie analizuje możliwość powodzenia każdej inwestycji. Bierze pod uwagę różne czynniki m.in. lokalizację, konkurencję, ilość mieszkańców w danej miejscowości.

Zdarza się, że zmuszona jesteśmy odmówić podpisania umowy franczyzy, jeżeli nie widzi szans na powodzenie biznesu w danej lokalizacji.

 

7.7th Street - Bar & Grill - sieć restauracji kuchni amerykańskiej

Cenisz sobie smak prawdziwych amerykańskich burgerów lub steków? Chciałbyś otworzyć restaurację i właśnie takie amerykańskie dania serwować swoim gościom?

Skorzystaj z franczyzy 7TH STREET.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • działanie pod znakiem towarowym 7 Street oraz pełnym know how;
  • pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji restauracji oraz przy negocjacjach umów najmu;
  • wsparcie w wykonaniu aranżacji restauracji 7 Street;
  • pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
  • zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych;
  • procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta;
  • szkolenie i przekazanie wszystkich receptur i technologii;
  • pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących;
  • zapewnienie ciągłej logistyki dostaw 80% towarów spożywczych niezbędnych do funkcjonowania lokalu wraz z rabatami sieci
  • franczyzodawca ze swojej strony w ramach umowy zapewnia nieodpłatnie część sprzętu gastronomicznego i wyposażenia lokalu o równowartości około 20 tys. zł frytownicę, zamrażarkę, lodówki, ogródek letni według własnego projektu, szklanki i filiżanki firmowe, fartuchy robocze, potykacze reklamowe);
  • pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw;
  • dostęp oraz stałe wspieranie przez SMSowy system utrzymywania relacji z klientami oraz obsługi rabatów;
  • aplikacja mobilna 7 Street dla gości umożliwiająca zbieranie punktów oraz informowanie o aktualnych promocjach w lokalu.

Przewidywana suma inwestycji:

  • minimalna kwota inwestycji potrzebna do otwarcia restauracji zaczyna się od 150 tys. zł. w przypadku gotowego lokalu po innej gastronomii wymagającego niewielkich nakładów finansowych;
  • kwota inwestycji niezbędna do wybudowania nowej restauracji od podstaw będzie zależała od wielkości i stanu technicznego lokalu i może zawierać się w przedziale 250 - 400 tys. zł;
  • jednorazowa opłata wstępna: 10 tys. zł netto (w ramach opłaty: szkolenie personelu i właściciela, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, przygotowanie i uruchomienie restauracji);
  • opłata miesięczna franczyzowa i marketingowa wyrażona w % od obrotu.

Podstawowe wymagania sieci:

  • minimalna powierzchnia lokalu 100 m² (sugerowana 120 m² i więcej);
  • lokal z bezpośrednim wejściem z ulicy lub w Centrum Handlowym;
  • wskazana możliwość rozmieszczenia ogródka letniego;
  • lokal w centrum miasta, ulicach handlowych, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych.

Od franczyzobiorcy nie wymaga się doświadczenia w gastronomii.

8.SALAD STORY - zdrowy pomysł na biznes

W koncepcie Salad Story sieć promuje zdrowy tryb życia, tworzy go z pasji do zdrowego i smacznego jedzenia bez kompromisu w smaku i przyjemności z posiłku.

Salad Story to pierwszy i największy na rynku polskim koncept sieciowy, serwujący swoim gościom przygotowane na ich oczach dania zdrowej kuchni: duże lunchowe porcje sałatek, sycące wrapy, ciepłe boxy z kaszą i świeżo wyciskane soki.

Potrawy w Salad Story składają się wyłącznie z naturalnych składników, bez dodatku polepszaczy smaku i wypełniaczy, a kucharze przygotowują codziennie ponad 30 świeżych składników dań i sosów.

Oferta Salad Story skierowana jest do osób ceniących sobie jakość i smak zdrowego i świeżego posiłku, ale także szybkość obsługi oraz umiarkowaną cenę.

 

Pierwszy lokal franczyzowy powstał w 2009 roku. Na najbliższe lata, spółka zaplanowała intensywną ekspansję zarówno w zakresie placówek własnych jak i franczyzowych.

Salad Story jest bez wątpienia najsilniejszą marką w sektorze zdrowej żywności na rynku i niekwestionowanym liderem w swojej kategorii. Od 2011 roku Firma należy do Polskiej Oragnizacji Franczyzodawców należącej do World Franchise Council oraz European Franchise Federation i posiada certyfikat wiarygodności wydany przez tę organizację.

Co otrzymuje franczyzobiorca?

  • sprawdzony model prowadzenia biznesu;
  • pełne wsparcie w procesie wyboru i uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy;
  • działanie pod stabilną, rzetelną, rozpoznawalną i nowoczesną marką lidera na rynku;
  • wieloletnie doświadczenie (od 2007 roku, a we franczyzie od 2009 roku) operatora w centrach handlowych i w lokalach ulicznych;
  • korzyści z ekonomii skali we współpracy z dostawcami;
  • możliwość korzystania ze sprawdzonych wykonawców i kontaktów handlowych;
  • profesjonalne i skuteczne działania marketingowe: ogólnosieciowe i lokalne;
  • pakiety szkoleń cyklicznych;
  • efektywne systemy zarządzania gastronomią;
  • skuteczną komunikację internetową poprzez nowoczesną stronę www.saladstory.com oraz intensywną aktywność w mediach społecznościowych;
  • przygotowanie graficzne materiałów marketingowych do lokali: oprawa zmiany menu, wsparcie dla marketingu lokalnego;
  • autorskie podręczniki w zakresie procedur, szkoleń, przepisów kucharskich;
  • wiarygodnego i kompetentnego partnera biznesowego, należącego do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

  

Prowadzenie restauracji Salad Story to zadanie wymagające pełnego zaangażowania, dlatego jeśli jesteś osobą energiczną, sumienną, pełną optymizmu i poszukujesz pomysłu na biznes, dołącz do sieci.

Min. kwota inwestycji to 250 tys. zł.

 

9.COLUMBUS COFFEE – najpopularniejsza polska kawiarnia w systemie franczyzowym

Sieć Columbus Coffee została założona przez Tomasza Weczera, szczecińskiego przedsiębiorcę branży gastronomicznej, przy wsparciu bliskich partnerów. Wspólnie prowadzili grupę kilku restauracji od 1998 roku. W 2010 roku Tomasz Weczer postanowił zapoczątkować nową, mało znaną na rynku polskim, a bardzo powszechną w Stanach Zjednoczonych dziedzinę działalności gastronomicznej – kawiarnie o niepowtarzalnym klimacie, z szybką obsługą, najwyższej jakości kawą (również na wynos) i przekąskami. Wszystko zaczęło się od pierwszej kawiarni, która powstała w Szczecinie, a kolejne pojawiły się w innych miastach. 

W czasie, kiedy system franczyzowy w Polsce dopiero raczkował, kawiarnie Columbus Coffee z kawą serwowaną w papierowym kubku z logo w kształcie czerwono-czarnego ziarenka stawały się coraz bardziej rozpoznawalne i modne.

 

Tomasz Weczer zdał sobie sprawę z wielkiego potencjału tego obszaru gastronomii i zdecydował się rozwinąć biznes, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem poprzez franczyzę. Po okresie studiów i doświadczeń stworzył pierwszy na rynku polskim Franchising System w obszarze tego typu kawiarni. Dziś Columbus Coffee jest najpopularniejszą polską siecią kawiarni w systemie franczyzowym.

Columbus Coffee Team, w skład którego wchodzą doświadczeni menedżerowie z działów Produktu, Logistyki, Finansów, Projektów, Marketingu, Szkoleń i Inwestycji jest napędzany przez chęć wyróżnienia się poprzez jakość, zaangażowanie i innowacyjność.

Istotne jest to, że Biuro Główne Columbus Coffee samo projektuje i wyposaża swoje kawiarnie, a także jest projektantem i producentem mebli oraz całego wyposażenia związanego z aranżacją wnętrza, co daje mu ogromną przewagę wśród konkurencji w odniesieniu do kosztów inwestycyjnych związanych z budową kawiarni oraz wydobyciem najdrobniejszych szczegółów charakteru danego miejsca według wskazań i sugestii franczyzobiorców.

Projekt franczyzy Columbus Coffe pozwala wprowadzić zupełnie nową jakość na poziomie kształcenia franczyzobiorców i ich baristów, gwarantowaną przez ludzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Zakres oferowanych produktów, ich ciągła innowacyjność i sposób ekspozycji, komunikacja z klientami, metody sprzedaży oraz niepowtarzalna atmosfera każdego wnętrza kawiarni pod logo Columbus Coffee – wszystko to zostało sprawdzone i pozwala z powodzeniem produkować i sprzedawać najwyższej jakości produkty w oparciu o najlepszy serwis baristyczny.

Przewidywana suma inwestycji:

COLUMBUS COFFEE EXPRESS – od 150.000 zł:

  • licencja 10 lat – 12.000 zł;
  • prowizja od obrotu – stała miesięczna opłata 1.200 zł (w tym opłata marketingowa).

COLUMBUS COFFEE CLASSIC - od 250.000 zł:

  • licencja 10 lat – 18.000 zł;
  • prowizja od obrotu – 5%;
  • marketing – 1%.

COLUMBUS COFFEE BISTRO & CAFE - od 350.000 zł:

  • licencja 10 lat – 22.000 zł;
  • prowizja od obrotu – 5%;
  • marketing – 1%.

Podane wartości nie zawierają podatku VAT.

 

10.PRALNIE PANDA – nowoczesna sieć pralnicza

Jako ogólnopolska i nowoczesna sieć pralnicza może zapewnić Partnerom franczyzowym wiele atrakcyjnych rozwiązań.

Należą do nich:

  • lokalizacje w najlepszych centrach handlowych;
  • najniższe na rynku ceny maszyn i środków chemicznych;
  • bieżąca dostawa środków chemicznych i akcesoriów do pralni;
  • opieka serwisowa i wsparcie specjalistów;
  • doświadczenie w zakresie usług pralniczych - ponad 150 w pełni wyposażonych pralni chemicznych i wodnych.

Sieć zaprasza do współpracy ludzi przedsiębiorczych i myślących pozytywnie o przyszłości swojej i swojej rodziny, a w szczególności osoby, które chcą pracować na własny rachunek. Oznacza to samodzielne wyznaczanie sobie celów i osiąganie satysfakcji z ich realizacji. Zaprasza do współpracy osoby, które dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, chcą podjąć nowe wyzwanie zawodowe i szukają ciekawych doświadczeń biznesowych. 

 

Oferta sieci:

Dla komfortu franczyzobiorcy PANDA opracowała podręcznik operacyjny, w którym w przystępny sposób zostały przedstawione zasady prowadzenia pralni. Podręcznik zawiera wszystkie wiadomości i wskazówki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania punktu pralniczego, wypracowane przez lata doświadczenia firmy – jej kompleksowe know-how.

Franczyzobiorca może także liczyć na pomoc podczas rekrutacji pracowników do nowej placówki. Każdy z pracowników przejdzie darmowe szkolenie wstępne, tak aby mógł od razu podjąć pracę w punkcie pralniczym, nawet nie mając wcześniej doświadczenia w tej gałęzi usług.

Franczyzodawca zapewnia również wsparcie w przygotowaniu strategii marketingowej dostosowanej do realiów rynkowych na terenie działania franczyzobiorcy. W celu umożliwienia identyfikacji wizualnej z marką Panda, firma zapewnia materiały graficzne, wzory ulotek i wizytówek.

Min. kwota inwestycji - 250 tys. zł.

11. Pralnia EBS – międzynarodowa sieć pralni chemicznych

Pralnia EBS jest największą w Polsce siecią profesjonalnych pralni. Ponad 20 letnia obecność na polskim rynku, zapewniła nam tytuł lidera w branży usług pralniczych. Posiadamy najlepiej wyposażone zaplecze technologiczne, a nasi pracownicy to eksperci w dziedzinie pralnictwa.

Naszym Klientom oferujemy kompleksowy zestaw usług prania odzieży codziennej i biznesowej, tekstyliów domowych, czyszczenia butów, a także asortymentu skórzanego.

Dla klientów instytucjonalnych czyścimy i maglujemy pościel, akcesoria cateringowe, ubrania robocze.

Nasze pranie wodne AQUA-DRY to nowoczesna i ekologiczna technologia, która zapewnia ochronę tkanin i kolorów, skuteczne usuwa plamy oraz uporczywe zapachy, a ulubionym rzeczom przywróci świeżość i miękkość. Sprawdź koniecznie.

 

Wymagania sieci:

  • posiadanie wynajętego lokalu (preferowane centra handlowe);
  • odpowiednia lokalizacja pralni (miejsce z dużych przepływem potencjalnych klientów)
  • posiadanie łącza internetowego oraz linii telefonicznej w punkcie;
  • prowadzenie działalności gospodarczej / gotowość do założenia działalności;
  • zatrudnienie personelu;
  • ubezpieczenie pralni;
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu.

 

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • wsparcie w postaci marketingu przedsprzedażowego;
  • wszechstronne szkolenia pracowników;
  • pomoc w wyborze lokalizacji;
  • prawo do używania znaku pralni EBS;
  • pośrednictwo w kontaktach z deweloperami;
  • dostawy materiałów niezbędnych do prowadzenia pralni;
  • aranżacja architektoniczna pralni;
  • doradztwo techniczne w zakresie wyposażenia punktu w urządzenia pralnicze;
  • wsparcie na każdym etapie od osób zarządzających regionem.

 

Przewidywana suma inwestycji:

  • opłata franczyzowa w wysokości od 6% obrotów miesięcznych
  • opłata wstępna 10 tys. zł;
  • zabezpieczenie w postaci deklaracji wekslowej (oraz kaucja 10 tys. zł);
  • koszt przygotowania lokalu od ok. 120 tys. w zależności od stanu oraz istniejących warunków technicznych lokalu
  • wyposażenie lokalu w urządzenia pralnicze wg wytycznych EBS (średnio inwestycja na poziomie 250 tys. zł)*

 

 

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.25

Udostępnij artykuł:

Jaki powinien być stosunek teorii do praktyki podczas szkolenia franczyzobiorcy Jaki powinien być stosunek teorii do praktyki podczas szkolenia franczyzobiorcy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem