AUCHAN: W ciągu 5 lat liczą na 300 sklepów franczyzowych
Auchan Retail Polska jest przedsiębiorstwem dystrybucji artykułów spożywczych i przemysłowych, budującym swoją pozycję na jednolitej marce, by stać się liderem w wielkoformatowej sprzedaży detalicznej oraz w handlu „phygital” (połączenia handlu fizycznego z digitalowym). Aby poszerzyć grono klientów, Suchan Retail Polska rozwija sieć własnych punktów sprzedaży, uzupełnianą o sieć partnerską.
Z tego artykułu dowiesz się:
O koncepcie franczyzowym marki AUCHAN, poznasz profil potencjalnego franczyzobiorcy i korzyści płynące ze współpracy franczyzowej
Auchan Retail Polska oferuje różne działające modele handlowe. Marka jest otwarta
na różne projekty i stale inwestuje w szkolenia i indywidualne wspieranie swoich partnerów biznesowych, by stworzyć sieć przedsiębiorców pełnych pasji i spełnionych w swojej pracy.
Szczegóły franczyzy AUCHAN
- To nowa karta w naszej strategii rozwoju w Polsce - mówi Gérard Gallet, Dyrektor generalny Auchan Retail Polska. - Doceniamy doświadczenie naszych Partnerów w ramach franczyzy. Chcemy pokazać siłę Marki Auchan oferując naszym Partnerom szkolenia i towarzyszenie w rozwoju. Nasze mocne strony to przede wszystkim oferta produktów świeżych oraz wyselekcjonowane produkty marki własnej Auchan. Oczywiście nasi Franczyzobiorcy skorzystają z naszego wizerunku cenowego, uznanego w Polsce od lat. Oferujemy również serwis wysokiej jakości dostosowany do ich potrzeb, tak aby jeszcze lepiej zmieniać życie naszych klientów
Obecnie pod szyldem AUCHAN działa 76 hipermarketów, 27 supermarketów, 7 sklepów osiedlowych. Jeśli chodzi o franczyzę – jest to na razie 1 sklep osiedlowy franczyzowy i 2 hipermarkety franczyzowe. Nic dziwnego - to dopiero początek otwarcia się marki na franczyzę w Polsce, natomiast we wszystkich krajach istnieją już sklepy franczyzowe AUCHAN.
7 czerwca br. AUCHAN otworzył swój pierwszy sklep osiedlowy w ramach franczyzy w Wilanowie. To koncept handlowy sklepu osiedlowego o powierzchni handlowej 450 m2, oferujący gamę produktów do 10 000 referencji. Sklep ten proponuje również szerokie usługi.
14 listopada AUCHAN otworzył dwa kolejne sklepy w ramach franczyzy pod logo AUCHAN SUPERMARKET.
- Dwa kolejne otwarcia sklepów franczyzowych Auchan to kontynuacja naszej strategii rozwoju w Polsce - mówi Stephane Delaunay, Dyrektor ds. Franczyzy Auchan Retail Polska. - Nasze plany zakładają otwarcie 300 sklepów franczyzowych w ciągu najbliższych 5 lat. Siła Marki Auchan oraz doświadczenie w handlu naszych Partnerów to niepodważalne atuty na drodze do sukcesu w handlu nowej generacji.
Jak zapewnia sieć franczyza Auchan Retail Polska to efektywne rozwiązanie oraz
zrównoważona i sprawiedliwa relacja z partnerem biznesowym. To także:
Niezależność franczyzobiorcy
-
Typ umowy: franczyza;
- Czas trwania umowy: do dziesięciu lat, z możliwością przedłużenia
Łańcuch dostaw dostosowany do formatu sklepu
Szkolenie i wsparcie
- Pomoc w prowadzeniu biznesu i zdobywaniu kompetencji dzięki szkoleniom;
- Szkolenie w zakresie poszczególnych zawodów i narzędzi;
- Plany zagospodarowania sklepu i merchandisingu;
- Stałe podnoszenie jakości dzięki regularnym audytom.
Profil franczyzobiorcy
- Otwarty na klienta i jego potrzeby;
- Doświadczony w handlu;
- Innowacyjny handlowiec;
- Odpowiedzialny przedsiębiorca;
- Zaangażowany w rozwój marki;
- Promujący to, co dobre, zdrowe i lokalne.
Współpraca franczyzową z AUCHAN to:
- dedykowana ekipa do kontaktu;
- organizacja logistyczna dopasowująca się do potrzeb każdego formatu sklepu;
- organizacja nastawiona na franczyzę w oparciu o doświadczenia franczyzowe międzynarodowe z innych krajów.
Warto też przypomnieć, że dwa koncepty sklepów poza hipermarketami to:
- Moje Auchan - placówki o powierzchni 200-500 m²;
- Auchan Supermarket - o powierzchni 500-2500 m².
AUCHAN planuje otwarcie około 300 sklepów w najbliższych 5 latach. W jakich regionach Polski - to zależy od ofert ze strony potencjalnych partnerów. Są otwarci na wszystkie propozycje.
Sprawdź też inne pomysły na biznes