Partner serwisu

AUCHAN: W ciągu 5 lat liczą na 300 sklepów franczyzowych

Auchan Retail Polska jest przedsiębiorstwem dystrybucji artykułów spożywczych i przemysłowych, budującym swoją pozycję na jednolitej marce, by stać się liderem w wielkoformatowej sprzedaży detalicznej oraz w handlu „phygital” (połączenia handlu fizycznego z digitalowym). Aby poszerzyć grono klientów, Suchan Retail Polska rozwija sieć własnych punktów sprzedaży, uzupełnianą o sieć partnerską.

 

 

Auchan Retail Polska oferuje różne działające modele handlowe. Marka jest otwarta

na różne projekty i stale inwestuje w szkolenia i indywidualne wspieranie swoich partnerów biznesowych, by stworzyć sieć przedsiębiorców pełnych pasji i spełnionych w swojej pracy.

 

Szczegóły franczyzy AUCHAN

- To nowa karta w naszej strategii  rozwoju w Polsce - mówi Gérard Gallet, Dyrektor generalny Auchan Retail Polska. - Doceniamy doświadczenie naszych Partnerów w ramach franczyzy. Chcemy pokazać siłę Marki Auchan oferując naszym Partnerom szkolenia i towarzyszenie w rozwoju. Nasze mocne strony to przede wszystkim oferta produktów świeżych oraz wyselekcjonowane produkty marki własnej Auchan. Oczywiście nasi Franczyzobiorcy skorzystają z naszego wizerunku cenowego, uznanego w Polsce od lat. Oferujemy również serwis wysokiej jakości dostosowany do ich potrzeb, tak aby jeszcze lepiej zmieniać życie naszych klientów

 

Obecnie pod szyldem AUCHAN działa 76 hipermarketów, 27 supermarketów, 7 sklepów osiedlowych. Jeśli chodzi o franczyzę – jest to na razie 1 sklep osiedlowy franczyzowy i 2 hipermarkety franczyzowe. Nic dziwnego - to dopiero początek otwarcia się marki na franczyzę w Polsce, natomiast we wszystkich krajach istnieją już sklepy franczyzowe AUCHAN.

 

7 czerwca br. AUCHAN otworzył swój pierwszy sklep osiedlowy w ramach franczyzy w Wilanowie. To koncept handlowy sklepu osiedlowego o powierzchni handlowej  450 m2, oferujący  gamę produktów do 10 000 referencji. Sklep ten proponuje również szerokie usługi.

 

14 listopada AUCHAN otworzył dwa kolejne sklepy w ramach franczyzy pod logo AUCHAN SUPERMARKET.

 

- Dwa kolejne otwarcia sklepów franczyzowych Auchan to kontynuacja naszej strategii  rozwoju w Polsce - mówi Stephane Delaunay, Dyrektor ds. Franczyzy Auchan Retail Polska. - Nasze plany zakładają otwarcie 300 sklepów franczyzowych w ciągu najbliższych 5 lat. Siła Marki Auchan oraz doświadczenie w handlu naszych Partnerów  to niepodważalne atuty na drodze do sukcesu w handlu nowej generacji.

 

Jak zapewnia sieć franczyza Auchan Retail Polska to efektywne rozwiązanie oraz

zrównoważona i sprawiedliwa relacja z partnerem biznesowym. To także:

 

Niezależność franczyzobiorcy

  • Typ umowy: franczyza;
  • Czas trwania umowy: do dziesięciu lat, z możliwością przedłużenia

 

Łańcuch dostaw dostosowany do formatu sklepu

 

Szkolenie i wsparcie

  • Pomoc w prowadzeniu biznesu i zdobywaniu kompetencji dzięki szkoleniom;
  • Szkolenie w zakresie poszczególnych zawodów i narzędzi;
  • Plany zagospodarowania sklepu i merchandisingu;
  • Stałe podnoszenie jakości dzięki regularnym audytom.

 

Profil franczyzobiorcy

  • Otwarty na klienta i jego potrzeby;
  • Doświadczony w handlu;
  • Innowacyjny handlowiec;
  • Odpowiedzialny przedsiębiorca;
  • Zaangażowany w rozwój marki;
  • Promujący to, co dobre, zdrowe i lokalne.

 

Współpraca franczyzową z AUCHAN to:

  • dedykowana ekipa do kontaktu;
  • organizacja logistyczna dopasowująca się do potrzeb każdego formatu sklepu;
  • organizacja nastawiona na franczyzę w oparciu o doświadczenia franczyzowe międzynarodowe z innych krajów.

 

Warto też przypomnieć, że dwa koncepty sklepów poza hipermarketami to:

  • Moje Auchan - placówki o powierzchni 200-500 m²;
  • Auchan Supermarket - o powierzchni 500-2500 m².

 

AUCHAN planuje otwarcie około 300 sklepów w najbliższych 5 latach. W jakich regionach Polski - to zależy od ofert ze strony potencjalnych partnerów. Są otwarci na wszystkie propozycje.

 

 

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Erbil Doner Kebab