Summit EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie w Warszawie
Już pod koniec lipca a dokładniej 26 i 27 lipca na PGE Narodowym w Warszawie organizowana będzie największa w Polsce konferencja dotyczącą narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem "Summit EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie".
Jest to kolejna edycja tej konferencji i co roku gromadzi ponad 20 Sponsorów i ok. 500 zarejestrowanych uczestników. Udział w niej jest bezpłatny. W ciągu 2 dni odbywają się prezentacje firm, wykłady merytoryczne, pokazy technologii i konkursy dla uczestników.
https://www.youtube.com/watch?v=PpoD3a9GI4k
O KONFERENCJI:
Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wieloletnie doświadczenie w propagowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam stworzyć wydarzenie łączące potrzeby ich dostawców i odbiorców.
PROPONOWANA TEMATYKA KONFERENCJI:
? Dokumenty w chmurze
? Rozwiązania mobilne
? Workflow ? zarządzanie procesami biznesowymi
? Bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów
? Masowe wydruki
? Automatyzacja obsługi faktur
? Portale korporacyjne inter/intra/extranet
? Systemy OCR/OMR
? PKI ? dokument elektroniczny
? Narzędzia back-office
? Praca grupowa
KONFERENCJA SKIEROWANA DO:
? szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie: obiegu dokumentów, przetwarzania i składowania informacji,
? do osób z branż: informatycznej, bankowej, finansowej, ubezpieczeń, administracji oraz telekomunikacji i przemysłu.
UDZIAŁ W KONFERENCJI BEZPŁATNY!
Formularz rejestracji znajduje się pod agendą.
* Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm IT (producenci, dystrybutorzy itp.) posiadających rozwiązania informatyczne z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji ? 500 PLN + VAT
UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:
* materiały konferencyjne
* przegląd rozwiązań i narzędzi z zakresu obiegu dokumentów i procesów biznesowych
* możliwość udziału w wybranych wykładach
* możliwość udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami
* pokazy technologii, strefa relaksu
* przerwę kawową
Dodatkowo w formularzu rejestracji istnieje możliwość zamówienia lunchu podczas konferencji. Koszt: 120 PLN + VAT
Firmy, które posiadają rozwiązania dotyczące elektronicznego obiegu dokumentów i zainteresowane są zaprezentowaniem swoich produktów podczas konferencji, zachęcamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą marketingową. Do wyboru m.in.: wykład 20 ? 45 minut / stoisko / insert / lista kontaktów / reklama w newsletterze i inne.
Kontakt: agnieszka.tylska@gigacon.org
Propozycje wykładów merytorycznych (call for papers), patronaty medialne, kontakt z uczestnikami: justyna.cieslak@gigacon.org
Autor: redakcja
Data dodania: 05.07.2017
Edukido to zajęcia pozalekcyjne z klockami Lego