zaloguj
PRZEWIŃ

Jak i gdzie wyprodukować własny produkt?

Masz pomysł na własny produkt i zastanawiasz się, jak i gdzie go wyprodukować oraz w jaki sposób dystrybuować?

Nie musisz mieć fabryki, magazynów ani sklepu. Istnieje dużo łatwiejszy sposób na to, jak zmienić świetny projekt w realny produkt, by czerpać z niego nie tylko satysfakcję, ale i korzyści finansowe ? przekonaj się, jak to zrobić. Nie trzeba być wielkim wizjonerem, by tworzyć koncepcje produktów. Wystarczy być dobrym obserwatorem społeczeństwa i dostrzegać potrzeby ludzi. Bo to nic innego jak właśnie potrzeby generują pojawianie się nowych produktów.

Wyprodukuj sobie własny produkt

Kiedy masz już pomysł na produkt, musisz zastanowić się nad finansowymi, infrastrukturalnymi, logistycznymi i marketingowo-sprzedażowymi aspektami Twojego przedsięwzięcia. To niełatwe zadanie. Z pewnością zaczniesz zadawać sobie mnóstwo pytań. Być może, jak wielu niedoszłych projektantów, pod natłokiem rozmaitych rozwiązań i myśli, w końcu się poddasz, bo uznasz, że gra jest niewarta świeczki. To błąd! Zamiast sobie utrudniać i ?szukać dziury w całym? ? pójdź po linii nieco mniejszego oporu i postaw na nowoczesne możliwości rynkowe. To rozsądne rozwiązanie, które pozwoli Ci w krótkim czasie i niewysokim kosztem wyprodukować własny produkt bez wielkich inwestycji i ryzyka.

1. Projekt i patenty

Przygotuj opisowy i rysunkowy projekt Twojego produktu. Pamiętając o zasadach funkcjonowania rynku, pomyśl też o opatentowaniu projektu w celu ochrony Twojej własności intelektualnej i/lub przemysłowej.

2. Znajdź producenta

Na rynku znajdziesz wiele przedsiębiorstw produkcyjnych z różnych branż, które na zlecenie wyprodukują dla Ciebie Twój produkt, pod Twoją własną marką. Poszukując partnera w biznesie, kieruj się nie tylko atrakcyjną ceną, ale przede wszystkim jakością gotowych produktów i dodatkowymi atutami oferowanej współpracy. Osobom, które chciałyby wypuścić na rynek grę lub zabawkę w pudełku własnego projektu (w tym z własnym logo), z pewnością spodoba się rozwiązanie oferowane przez spółkę Fideli. Współpracujemy z indywidualnymi przedsiębiorcami, jak również ze znanymi markami i sieciami handlowymi, które planują wypuścić na rynek własny produkt. Dysponujemy odpowiednim zapleczem infrastrukturalnym, pozwalającym sprostać wielu wymaganiom naszych Partnerów ? mówi właściciel spółki Fideli i hurtowni kecja.pl, Sławomir Estkowski.

3. Przedstaw producentowi projekt Twojego produktu

Wiele ciekawych rozwiązań produktowych powstało z potrzeby jednego człowieka. Jego pomysł może, ale nie musi spodobać się reszcie społeczeństwa. Skąd więc mieć pewność, że warto zainwestować w produkt i że na pewno przyniesie on zyski? Prowadzone przez nas dogłębne analizy rynkowe i rozwinięta infrastruktura usługowa pozwalają nam oferować zabawki, gry i gadżety, jakich oczekują konsumenci ? wyjaśnia Estkowski. Takie podejście partnera produkcyjnego to doskonałe rozwiązanie dla osób, które dopiero startują na rynku lub nie mają możliwości bądź czasu czy po prostu ochoty, by samodzielnie przeprowadzić gruntowną analizę potrzeb konsumenckich. A zatem, nie musisz znać się na wszystkim. Zgłaszając się do firm takich jak Fideli (i należącej do spółki hurtowni kecja.pl), zyskasz nie tylko możliwość zlecenia produkcji oraz zaprojektowania opakowania produktu przez doświadczonych grafików, ale też pełne wsparcie i szereg przydatnych porad. Dzięki temu będziesz miał szansę dopracować swoją koncepcję do perfekcji, tak by gotowy produkt rzeczywiście znalazł nabywców. Dowiesz się też, jakie ewentualne zmiany warto wprowadzić, by produkt zainteresował odbiorców, a także ile sztuk produktu warto wyprodukować na początek. Dla jednej z największych sieci handlowych w Polsce produkowaliśmy modele RC. To była duża inwestycja, a produkowane zabawki cieszyły się sporą popularnością ? dodaje z uśmiechem Sławomir Estkowski.

Sprzedawaj i zarabiaj

Mając gotowy produkt, będziesz chciał go sprzedać ? to oczywiste. Musisz pamiętać, by najpierw Twój produkt został oficjalnie wprowadzony do obrotu i spełniał normy bezpieczeństwa wymagane polskimi i unijnymi przepisami ? w tym względzie również możesz liczyć na wsparcie producenta ? gdy załatwisz i tę kwestię, pora rozpocząć sprzedaż.

Sprzedaż lokalna czy przez duże sieci handlowe?

W rozmowach niejednokrotnie padają pytania o to, z kim warto nawiązać współpracę handlową ? z lokalnymi sklepami czy może z globalnie działającymi sieciami handlowymi? Wielu początkujących projektantów produktów chciałoby od razu wypłynąć na szerokie wody ? współpraca z ?dużymi? to zwykle większe i szybsze zyski oraz większa pewność sprzedaży produktów. Jednak warto od razu uświadomić sobie, ze współpraca z rynkowymi gigantami wymaga posiadania niemałej sumy pieniędzy, a czasem jeszcze większej siły przebicia i determinacji. Dużo łatwiej i dużo taniej jest więc zacząć od sprzedaży w mniejszych sklepach, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych, a także we własnym e-sklepie lub na portalach aukcyjnych, takich jak Allegro.

Sieci sprzedaży producenta

Osobom, które nie mają ochoty samodzielnie zajmować się sprzedażą lub poszukiwaniem kontrahentów handlowych, spodoba się możliwość skorzystania z własnych sieci sprzedaży producenta. Wyprodukowany przez nas na zlecenie, gotowy produkt można sprzedawać poprzez własne sieci dystrybucji, jak również w naszych hurtowniach dropshipping i sieciach sprzedaży naszych Partnerów ? tłumaczy Sławomir Estkowski z Fideli. ? Możemy więc nie tylko wytworzyć produkt w opakowaniu indywidualnego projektu, ale i kompleksowo zająć się jego dystrybucją i sprzedażą za pośrednictwem szeroko rozbudowanej, liczącej dziesiątki sklepów sieci kontaktów handlowych. Pomagamy również w przygotowaniu materiałów reklamowych, zdjęć czy opisów. Idee, koncepcje i projekty, tlące się w głowach, to zwykle początek wielkiej przygody z tworzeniem własnej marki i zarabianiem na własnych produktach. Mając do dyspozycji szereg innowacyjnych rozwiązań i możliwość interesującej, przyszłościowej współpracy biznesowej z producentami i sprzedawcami, rozwinięcie własnej linii produktów będzie wyjątkowo łatwym i przyjemnym zadaniem. Czego życzymy wszystkim ? i nowicjuszom, i doświadczonym projektantom produktów.

Udostępnij artykuł:

Franczyza bez cięć od.2 Franczyza bez cięć od.2
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem