zaloguj
PRZEWIŃ

RE/MAX Polska

Usługi Nieruchomości
RE/MAX Polska

LOKALIZACJA RE/MAX Polska
ul. Lipnicka 4
43-300 Bielsko-Biała

telefon 33 816 51 89

www www.remax-polska.pl

E-MAIL info@remax-polska.pl

JEDNOSTKI WŁASNE 0

LICZBA FRANCZYZ 30

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Własne biuro nieruchomości pod szyldem światowego lidera

RE/MAX to międzynarodowa sieć biur nieruchomości, niekwestionowany światowy lider i czołowa marka franczyzowa w branży. Firma powstała w 1973 roku w Denver, w stanie Kolorado jako biznes rodzinny i szybko zaowocowała rozwojem sieci na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Dzisiaj pod szyldem RE/MAX działa ponad 8300 biur w ponad 110 krajach świata, w których pracuje ponad 130 000 agentów. Sieć RE/MAX Polska tworzy już 30 niezależnych biur.

 

 

Wymagania sieci

Umowa franczyzowa podpisywana jest na okres 5 lat. Biuro powinno zostać uruchomione w ciągu 3 miesięcy od daty jej podpisania.

Od franczyzobiorców RE/MAX oczekujemy przede wszystkim: 

  • motywacji do działania, przedsiębiorczości i maksymalnego zaangażowania w prowadzenie biura (zarządzać biurem franczyzobiorca może osobiście lub poprzez zatrudnionego menedżera),
  • wysokiej kultury osobistej i przestrzegania standardów etycznych obowiązujących w sieci RE/MAX,
  • dysponowania kapitałem inwestycyjnym na pokrycie opłaty franczyzowej, zakupu wyposażenia biura, obrendowania lokalu oraz na ponoszenie stałych i zmiennych kosztów działalności przez kilka pierwszych miesięcy,
  • dysponowania lokalem własnym lub wynajętym, w samodzielnie wyszukanej lokalizacji (nie musi to być centrum miasta), z dostępnymi miejscami parkingowymi, wykończonym zgodnie z identyfikacją wizualną marki RE/MAX (lokal akceptuje biuro regionalne). Ważne, by biuro było funkcjonalne, wygodne do pracy zarówno dla agentów, jak i dla właściciela biura.

Kto może zostać franczyzobiorcą RE/MAX Polska? 

  • aktualnie działające biura nieruchomości, które szukają większych możliwości rozwoju, lub zmagają się z wysokimi kosztami prowadzenia biznesu,
  • początkujące biura nieruchomości, którym brakuje wiedzy, doświadczenia, technologii czy sprawdzonego modelu biznesowego,
  • aktywni przedsiębiorcy, którzy planują zmienić albo rozszerzyć swój profil działalności,
  • ambitna, zaangażowana i przedsiębiorcza osoba, która szuka dobrego pomysłu na biznes.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Franczyzobiorcy RE/MAX zyskują dostęp do sprawdzonego, wiarygodnego i rozpoznawalnego na całym świecie modelu biznesowego. Know-how i zdobyte przez niemal 50 lat doświadczenie, pozwala uniknąć im wielu błędów. Przyswajają najlepsze metody prowadzenia biura nieruchomości, zachowując przy tym niezależność i swobodę działania. Mogą liczyć na stałe, wszechstronne wsparcie w wielu obszarach:

  • budowa wizerunku - franczyzobiorca rozpoczyna działalność pod stabilną i znaną na wszystkich kontynentach międzynarodową marką. Balon powietrzny RE/MAX jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych znaków firmowych na świecie,
  • rozwój kompetencji i kwalifikacji – właściciele biur RE/MAX otrzymują rozbudowany, wielopoziomowy system europejskich szkoleń (szkolenia podstawowe, uzupełniające i zaawansowane). Dodatkowo zyskują indywidualne szkolenia m. in. z zakresu marketingu, rekrutacji, mentoringu czy administracji,
  • otwarcie i prowadzenie biura - franczyzobiorca otrzymuje szkolenia z zakresu zarządzania biurem nieruchomości, planowania i rozwoju biznesu. Zyskuje również dostęp do umów, formularzy, standardów, procedur i procesów zapewniających sprawne funkcjonowanie biura,
  • działania marketingowe - franczyzobiorcy korzystają ze skutecznych narzędzi marketingowych i z usług sprawdzonych dostawców materiałów reklamowych oraz biorą udział we wspólnie organizowanych przedsięwzięciach. Otrzymują dostęp do MAXCenter oraz do gotowych rozwiązań i szablonów, a w razie potrzeby także skorzystania z usług grafika.
  • konsultant biznesowy – każdy z franczyzobiorców może liczyć na wsparcie swojego regionalnego konsultanta. Nie tylko w trakcie uruchamiania biura, ale również na dalszych etapach współpracy.
  • nowoczesna technologia – właściciele biur RE/MAX otrzymują dostęp do globalnego systemu CRM i wiele innych lokalnych systemów i narzędzi, które dają dostęp do baz ofert międzynarodowych i krajowych. Jest to duże wsparcie zarówno w sprzedaży jak i w zarządzaniu biurem,
  • kontakty biznesowe - franczyzobiorcy są zapraszani na lokalne i międzynarodowe wydarzenia branżowe (międzynarodowa konwencja w Las Vegas, europejska konwencja RE/MAX Europe i konferencja RE/MAX Polska). Możliwość nawiązania relacji biznesowych i wymiany doświadczeń z bardzo doświadczonymi właścicielami biur z całego świata,
  • największa baza ofert – franczyzobiorcy RE/MAX zyskują dostęp do największej bazy ofert nieruchomości na świecie, tłumaczonej na ponad 40 języków (profesjonalny MLS wraz ze wspólną europejską bazą ofert nieruchomości).
  • synergia - sieciowe rabaty i oferty specjalne przekładają się na realną redukcję kosztów prowadzenia indywidualnego biura. Więcej synergii, mniej kosztów, więcej zysków.

Przewidywana suma inwestycji

Oczekiwana kwota inwestycji włącznie z opłatą wstępną oraz zabezpieczeniem finansowym na okres tzw. „rozruchu” biura wynosi od 80 tys. zł (kwota uzależniona od lokalizacji biura).

Co miesiąc franczyzobiorca uiszcza opłatę stałą, niezależną od ilości przeprowadzonych transakcji oraz odprowadza określony procent swoich przychodów do biura regionalnego.

Koszty działalności (wydatki na rekrutację, technologie, marketing itd.) pojedynczych biur „rozkładają się” na wszystkie biura RE/MAX i maleją wraz z dołączaniem do sieci kolejnych franczyzobiorców.

Dynamicznie działające biuro, zgodnie ze standardami i modelem biznesowym RE/MAX może osiągnąć break-even-point już w ciągu pierwszego roku istnienia.

Osoba kontaktowa

Monika Saniternik 690 429 798
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem