zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

TikTok Ads, czyli reklama na TikToku

Zastanawiacie się czy warto reklamować się na TikToku? Czy to jest właśnie ten moment, w którym należy uruchomić komunikację za pośrednictwem kolejnego kanału social media? Aktualnie jest wielu zwolenników i przeciwników. Jedno jest pewne. Ten kanał social media zyskuje coraz więcej użytkowników, którzy rejestrują się w oszałamiającym tempie. 

Na początek statystyki TikToka 

W Polsce jest ponad 4 miliony aktywnych użytkowników. Średnio odwiedzają platformę 12 razy dziennie, a w aplikacji spędzają ponad 65 minut. W czasach gdzie czas i uwaga są najcenniejsze te dane robią wrażenie. 
Ponad 60% użytkowników to kobiety, a największą grupę stanowią osoby pomiędzy 18 a 24 rokiem życia (45%). Drugą grupą wiekową są osoby 13-17 lat (40%). Z danych wynika więc jasno, że 60% użytkowników jest pełnoletnia! Zatem warto sobie odpowiedzieć na pytanie: czy grupa docelowa na tiktoku jest dla nas interesująca? 

Czy warto reklamować się na TikToku? 

 
Dla naszego zespołu Focus Agency – TikTok jest platformą z ogromnym potencjałem, na której nasi klienci mogą wyprzedzić konkurencję. 

Nie powinniśmy odrzucać TikToka w naszej strategii social mediów tylko z powodu produktów lub usług, które sprzedajemy i które wydają się nam nieodpowiednie na tę platformę. Nie ma znaczenia czy jest to oferta dla osób starszych, młodszych czy kategorii premium. Na TikToku jest tak wiele osób, do których możemy trafić, a tak mało firm, które się tam reklamują m.in. w porównaniu z Facebookiem. Grupa użytkowników TikToka szybko się „starzeje”. Warto zatem korzystać z możliwości tego kanału. 

Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem działań reklamowych na TikToku? 

Przede wszystkim to, że chcąc stworzyć pierwszą reklamę, musimy uzbroić się trochę w cierpliwość. Po pierwsze, chwilę zajmuje przeprocesowanie umowy z TikTokiem, która jest niezbędna do rozpoczęcia emisji reklam. Po drugie na weryfikację reklam potrzeba czasu, ale zapewniamy Was, że działa to lepiej niż na Facebooku. Dodatkowo, jeżeli mamy jakiś błąd czy łamiemy regulamin, TikTok od razu nas o tym poinformuje w jasny i klarowny sposób, bez konieczności kontaktowania się z obsługą klienta. Jeżeli jednak nie chcecie tracić czasu, zapraszamy do kontaktu z Focus Agency, w której wszystkie te procesy mamy za sobą, a TikToka swipe’ujemy codziennie! 

Rozbudowany przewodnik na temat reklamowania na TikToku znajdziecie pod tym linkiem.  

artykuł sponsorowany

Udostępnij artykuł:

Na co postawić przy wyborze lokalizacji dla swojego biznesu Na co postawić przy wyborze lokalizacji dla swojego biznesu
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem