zaloguj
PRZEWIŃ

Strona www, jako narzędzie budowania wizerunku firmy

Dla każdego biznesu posiadanie strony internetowej to podstawa działalności firmy, to oczywisty fakt. Nie każdy jednak wie, że prowadzenie witryny firmowej to nie tylko sprzedaż produktów czy promowanie usług. Odpowiednio zaprojektowana i zarządzana strona www buduje pozytywny wizerunek firmy i zmienia jej postrzeganie przez użytkowników. Czym powinna wyróżniać się witryna, aby uznać ją za profesjonalną? Jakie elementy strony korzystnie wpływają na odbiór marki? Odpowiedzi na te pytania zebraliśmy w poniższym artykule, zapraszamy do lektury.

Dlaczego firmowa strona internetowa jest ważna?

Zacznijmy od samego początku. Dlaczego tak ważne jest, by w ogóle posiadać stronę internetową własnej firmy? 

Zaznaczenie obecności w świecie

Duża część konsumentów przed dokonaniem zakupów poszukuje informacji o firmie w Internecie. Odpowiednie zoptymalizowanie witryny pod kątem wyszukiwarek pozwoli osiągnąć Twojej firmie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania i tym samym większą widoczność. 

Prezentacja swoich usług

Posiadanie strony internetowej z pewnością pozwala promować to, co do zaoferowania ma Twoja firma i jest to poniekąd punkt całodobowej obsługi klienta. Opublikuj ważne informacje wraz ze zdjęciami swoich produktów, pamiętając, że muszą stanowić one wysokiej jakości content. 

Podniesienie wiarygodności marki

Firmowa strona internetowa jest swego rodzaju pewnikiem dla prowadzonego biznesu. Często wejście na stronę www ma upewnić użytkownika o dokonywanym wyborze, dlatego odpowiedni wygląd strony i zarządzanie nią mają wpływ na postrzeganie całej marki. 

Co wpływa na profesjonalny odbiór strony www?

Czas na kolejny krok, czyli zwrócenie uwagi na to, jakie elementy tworzą narzędzie budowania wizerunku firmy, czyli firmową witrynę. Wymieniamy kilka z nich poniżej. 

Odpowiedni CMS

Fundamentem poprawnie działającej, a tym samym podstawą profesjonalnej witryny, jest właściwy system zarządzania treścią. Warto zwrócić uwagę na kilka znaczących funkcjonalności jak np. elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo. Jednym z CMS-ów wartych uwagi jest Drupal, który świetnie sprawdzi się w przypadku prostych, jak i tych bardziej złożonych projektów.

Zobacz również: Drupal vs Wordpress - na co się zdecydować tworząc stronę firmową?

Oryginalny i przejrzysty projekt

Kolejnym elementem układanki jest dobrze zaprojektowana strona. To jeden z ważniejszych aspektów budowania wizerunku firmy, dlatego wygląd witryny powinien nawiązywać do brandbooku marki, a poruszanie się po stronie nie powinno sprawiać użytkownikom trudności. 

Strona przyjazna dla urządzeń mobilnych

Znaczna część ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych, dlatego nie posiadając witryny, która poprawnie wyświetla się na różnych rodzajach ekranu, psujesz reputację marki. Zadbaj o odpowiedni widok na każdym urządzeniu, by nie zamykać się na żadną grupę odbiorców. 

Widoczność danych kontaktowych

Podanie danych kontaktowych na stronie jest piekielnie istotne. Jak zdobyć zaufanie odbiorcy i zbudować wizerunek firmy nie będąc w pełni transparentnym w komunikacji? Strona internetowa firmy powinna zawierać lokalizację, numer telefonu i adres mailowy, by bez problemu móc nawiązać z nią kontakt. Umieszczenie kontaktu firmy zwiększa również wiarygodność firmy, dlatego nie zapomnij o tym aspekcie. 

Jak stworzyć profesjonalną witrynę? 

Dla każdego termin „profesjonalna witryna” będzie oznaczać co innego, dlatego w celu stworzenia odpowiednio dobranej dla firmy strony, warto skorzystać z usług profesjonalnych. Zastanów się nad wyborem agencji digitalowej, software house’u czy też specjalistycznych wykonawców np. agencji Drupal Smartbees, jeśli to na tym CMS-ie postanowisz oprzeć stronę. Doświadczeni eksperci z pewnością dobiorą odpowiednie rozwiązania do Twoich potrzeb, by zbudować świadomość i wizerunek marki. 

Profesjonalna strona internetowa firmy to nie tylko najlepszy sprzedawca czy generator leadów - to także narzędzie, które ma wznieść Twoją działalność na wyższy poziom. Mamy nadzieję, że powyższe wskazówki będą dla Ciebie pomocne i dzięki nim zbudujesz pożądaną wartość i wizerunek firmy, właśnie poprzez stronę www swojej marki. 

artykuł sponsorowany

Udostępnij artykuł:

Trendy w branży e-commerce w 2018 roku Trendy w branży e-commerce w 2018 roku
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem