zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Pozycjonowanie stron - zbiór najważniejszych informacji!

Każda osoba, która prowadzi swoją stronę internetową, niezależnie od tego czy witryna ta ma charakter hobbystyczny, informacyjny, czy też jej celem jest sprzedaż usług lub produktów w sieci, powinna podejmować kroki mające na celu zwiększenie ruchu na stronie. Żeby jednak witryna internetowa była odwiedzana przez wielu użytkowników, musi być widoczna na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami. Ta kwestia z kolei zależy od tego, jak przeprowadzone było jej pozycjonowanie. Co warto wiedzieć na temat pozycjonowania stron internetowych? Przedstawiamy zbiór najważniejszych informacji.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces, którego celem jest zwiększenie widoczności konkretnej witryny w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie stron www obejmuje szereg działań przeprowadzanych zarówno on-site, jak i off-site, czyli zarówno na stronie, jak i poza nią. Żeby skutecznie przeprowadzić proces, jakim jest pozycjonowanie stron, należy posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Z tego powodu większość właścicieli witryn decyduje się na to, by skorzystać z pomocy profesjonalistów zatrudnionych w miejscu takim jak agencja SEO, na przykład w firmie Widoczni. Fachowcy działania, których celem jest pozycjonowanie stron w internecie, rozpoczną od wykonania researchu na stronie oraz poza nią. Istotnym elementem ich pracy jest audyt SEO, na podstawie którego stwierdzają, jakie aspekty wymagają poprawy, a także jak nasza witryna wygląda na tle konkurencji.

 

Pozycjonowanie stron w internecie a działania off-site

Pozycjonowanie stron www to długi i skomplikowany proces. Często na efekty pracy specjalistów musimy czekać przez pewien czas. Fachowcy zatrudnieni w miejscu, jakim jest agencja SEO Widoczni, zawsze najpierw przeprowadzają audyt SEO. Na tej podstawie planują działania, które muszą podjąć, aby skutecznie wykonać pozycjonowanie konkretnej witryny. Wśród czynności wykonywanych przez specjalistów w ramach usługi, jaką jest pozycjonowanie stron wymienia się wiele działań przeprowadzonych na konkretnej stronie, a więc on-site. 

 

Zalicza się do nich stworzenie wartościowych treści zawierających odpowiednio dopasowane do konkretnej witryny i zawartych na niej produktów lub usług słowa kluczowe. Treści te muszą być unikalne i właściwie nasycone frazami kluczowymi, a także spełniać szereg wymagań, które wiążą się z odpowiednią indeksacją takiej witryny przez roboty Google. Pozycjonowanie stron obejmuje również wykonanie czytelnej i komfortowej dla użytkowników mapy witryny, a także kwestie techniczne strony, takie jak sprawdzenie szybkości jej działania, dostosowanie do urządzeń mobilnych czy zwiększenie jej bezpieczeństwa.

 

Pozycjonowanie stron a działania off-site

Wśród działań przeprowadzonych przez specjalistów w ramach usługi, jaką jest pozycjonowanie stron, wymienia się również wykonanie linkowania wewnętrznego. Linki znajdujące się na poszczególnych podstronach, mogą prowadzić użytkowników na przykład do produktów lub usług. Żeby jednak witryna została uznana przez algorytmy Google za wiarygodną i rzetelną, fachowcy muszą zadbać o tzw. link building, czyli linkowanie zewnętrzne. Umieszczają więc na różnych portalach na przykład w postaci artykułów sponsorowanych linki do konkretnej witryny, co wpływa pozytywnie na zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Więcej informacji na stronie: https://widoczni.com/pozycjonowanie-stron/.

art.sponsorowany

Udostępnij artykuł:

Trendy w branży e-commerce w 2018 roku Trendy w branży e-commerce w 2018 roku
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem