Partner serwisu

O czym nie możesz zapomnieć przed wyjazdem na konferencję

Branżowe eventy, konferencje i targi to ważne wydarzenie dla każdej firmy. Jest to okazja do nawiązania intratnych kontaktów biznesowych oraz szansa na dotarcie z ofertą do szerszego grona odbiorców. To takiej konferencji warto się wcześniej przygotować i zorganizować materiały reklamowe oraz urządzenia do prezentowania informacji. Jednym z przydatnych gadżetów jest rollup, niezawodny podczas spotkań branżowych.

Na czym prezentować informacje podczas konferencji?

Na rynku dostępnych jest wiele nowoczesnych urządzeń multimedialnych, które wykorzystuje się do wyświetlania prezentacji. Rzutniki i ekrany cyfrowe nie zawsze są możliwe do wykorzystania, ze względu na brak możliwości podłączenia do sieci lub niewystarczające parametry sali konferencyjnej. Bardziej uniwersalnym rozwiązaniem jest rollup, który może zastąpić trudne w obsłudze urządzenia multimedialne. Rollup może być wykorzystany zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, co również jest ważną cechą w przypadku konferencji na świeżym powietrzu.

Co to jest rollup?

Wśród materiałów reklamowych na szczególną uwagę zasługuje rollup, który służy do prezentowania informacji. Jest to nic innego jak stojak reklamowy, który służy do ekspozycji banerów. Ukryte są one w specjalnej kasecie, z której wyciąga się poszczególne arkusze prezentacji. Firmy takie jak Open Print są w stanie zmodyfikować stojak tak, aby roll-up reklamowy spełniał nawet niestandardowe oczekiwania. Rollupy wykonane są z zachowaniem wysokiej estetyki, dlatego idealnie wpisują się w warunki biznesowych spotkań i konferencji. Więcej inforamacji o rollupach znajdziesz na stronie www.openprint.pl/roll_up.

Do czego można wykorzystać rollupy reklamowe?

Konferencja to wydarzenie nastawione na intensywny przekaz informacji między uczestnikami przedsięwzięcia. Rollup może być wykorzystany nie tylko w celach komercyjnych i reklamowych, ale także jako sposób na efektowne przekazanie informacji i zaprezentowanie danych. Rollupy sprawdzą się także podczas spotkań biznesowych, targów branżowych oraz w codziennej działalności firmy, jako sposób na ekspozycję oferty.

Dlaczego warto inwestować w roll- up reklamowy?

Stelaż reklamowy to uniwersalny sposób na prezentowanie informacji. Jest łatwy w obsłudze i nie wymaga skomplikowanego montażu. Wystarczy rozłożyć konstrukcję, a po skończonej prezentacji złożyć stelaż, aby nie zajmował dużo miejsca. Rollup to idealne rozwiązanie na konferencje wyjazdowe oraz spotkania w terenie, ze względu na pełną mobilność urządzenia i możliwość wykorzystania na zewnątrz. Dodatkowo sprawdzi się także podczas szkoleń, wykładów oraz innych okazji, gdzie konieczne jest estetyczne przedstawienie prezentacji.

Roll up – wymiary odpowiednie na konferencje

Zamawiając rollup reklamowy dla swojej firmy, warto zwrócić uwagę na jego przeznaczenie oraz opracowanie graficzne. Jeżeli planujesz korzystać z rollupów podczas dużych konferencji i targów branżowych dla dużej grupy odbiorców, naturalną kwestią jest inwestycja w rollup od dużej powierzchni. W przypadku firmowych szkoleń oraz konferencji dla kameralnego grona, bardziej czytelny może okazać się rollup reklamowy o mniejszej powierzchni banerów.

Jak zlecić druk rollupów?

Przed złożeniem zamówienia warto skontaktować się z wykonawcą, aby ustalić szczegóły projektu. Sprawdzi on czy opracowanie graficzne nadaje się do naniesienia na baner i dobierze najlepszą metodę druku rollupów. W firmach specjalizujących w wykonywaniu materiałów reklamowych pracuje również zespół grafików, którzy mogą pomóc w opracowaniu projektu i dopasowaniu go do parametrów rollupa.

 

materiał partnera

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Coffeeloffee