zaloguj / zarejestruj

Mr Jeff chce zrewolucjonizować rynek usług pralniczych w Polsce

Hiszpański start-up rozpoczyna działalność w Polsce i kusi potencjalnych franczyzobiorców atrakcyjną ofertą biznesową o niskim progu wejścia i szybkiej stopie zwrotu. Polska będzie drugim – po Hiszpanii – europejskim rynkiem, na którym Mr Jeff otworzy swój oddział i zaoferuje usługi.

Z tego artykułu dowiesz się:

Mr Jeff chce zrewolucjonizować rynek usług pralniczych w Polsce

Pierwsze punkty franczyzowe już w tym roku

Po odniesieniu sukcesu na rynkach od Ameryki Łacińskiej po Azję Południowo-Wschodnią, Mr Jeff planuje zainteresować swoją ofertą polskich franczyzobiorców i zrewolucjonizować rynek usług pralniczych w Polsce. Pierwsze punkty franczyzowe powstaną w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu. Inwestycja w otworzenie własnej pralni pod szyldem Mr Jeff nie jest kosztowna – to kwota około 112 tys. złotych netto, w skład której wchodzi opłata franczyzowa, koszty przeznaczone na budowanie świadomości marki, a także koszty wynajmu lokalu i pozyskanie niezbędnego wyposażenia. Zwrot następuje już po 16-19 miesiącach. Ponadto firma nie pobiera żadnych dodatkowych opłat miesięcznych przez pierwszy rok działalności franczyzy. Dynamicznie rozwijający się start-up potrzebował zaledwie trzech lat, żeby otworzyć 1780 punktów franczyzowych na ponad 30 rynkach. Właściciele przedstawiają ambitne plany – otworzyć na świecie kolejnych 1220 punktów, aby do końca roku funkcjonowało ich 3000. Dotychczas żaden punkt franczyzowy na żadnym z rynków, gdzie obecny jest Mr Jeff, nie został zamknięty. Sukces ten jest efektem modelu biznesowego, który polega nie tylko na nawiązywaniu współpracy z lokalnymi franczyzobiorcami, ale również na partnerskiej relacji z nimi oraz wsparciu w bieżącej działalności. Dedykowane zespoły doradców Mr Jeff pomagają w rozwijaniu punktów franczyzowych od samego początku działalności poprzez zapewnienie pakietu webinarów, szkoleń i konsultacji kilka razy w miesiącu.

Biznes, który dobrze rokuje

Mr Jeff został założony w 2015 roku w Walencji przez trzech młodych przedsiębiorców – Eloi Gomeza, Adriana Lorenza i Rubena Muñoza - w ramach globalnego projektu Startup Boost. Pomysł zrodził się po analizie hiszpańskiego rynku usług pralniczych, który od lat nie podlegał większym zmianom czy innowacjom.Firma w szybkim tempie zaczęła przynosić zyski, co w 2018 roku zaowocowało otrzymaniem 10.4 milionów euro od zewnętrznych inwestorów w pierwszej rundzie inwestycyjnej. Aktualnie firma zatrudnia w Walencji 520 pracowników, a do końca roku planuje zwiększyć tę liczbę do 800. Na całym świecie natomiast dla Mr Jeff pracuje ponad 3 500 pracowników. W 2017 roku Mr Jeff znalazł się w gronie 20 najlepszych start-upów w rankingu przygotowanym przez Google.Plany rozwoju na polskim rynku Mr Jeffa są tym bardziej ciekawe, że rynek usług pralniczych w Polsce od kilkunastu już lat konsekwentnie się rozwija i ma się bardzo dobrze. Kolejnymi rynkami, gdzie Mr Jeff planuje otworzyć swoje franczyzy, to Białoruś, Rumunia i Turcja.

- Polska jest jednym z rynków, na których spodziewamy się największych zysków. – podkreślił Eloi Gomez, CEO Mr Jeff.

Odpowiedź na współczesny styl życia

Wg niezależnych badań przeprowadzonych przez firmę, aż 78% osób twierdzi, że pranie i prasowanie to najmniej lubiane czynności wykonywane w domu. Zapotrzebowanie na „pranie na żądanie” wzrasta wprost proporcjonalnie do obserwowalnego zwiększania się potrzeby komfortu i wygody w codziennym życiu. Propozycja oferowana przez hiszpański start-up jest więc innowacją, która wpisuje się we współczesne trendy i potrzeby odbiorcy z dużych miast, w których Mr Jeff jako pierwszych, otworzy punkty franczyzowe. Tak stało się z pralniami ekologicznymi, które są odpowiedzią na zauważalny wśród konsumentów zwrot w stronę ekologii. Usługa oferowana przez młodych przedsiębiorców z Walencji działa w bardzo zbliżony sposób, co Uber, Netflix czy Spotify, bez których przecież ciężko wyobrazić sobie dzisiejszy świat. Wiele więc wskazuje na to, że Mr Jeff może odnieść podobny sukces. – zaznaczył Eloi Gomez.

 

materiał partnera

Udostępnij artykuł:

Jakie są zalety oraz wady przynależności do sieci franczyzowej Jakie są zalety oraz wady przynależności do sieci franczyzowej
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem