Małe ulotki – dużo informacji. Jak kod QR może pomóc Ci przykuć uwagę Klienta
Kod QR to jeden z najciekawszych elementów, jakie można zawrzeć na ulotce. Pozwala on umieścić bardzo dużo cennych informacji na niewielkim kawałku papieru. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami i zaprojektuj ulotkę, która będzie zawierała wszystkie kluczowe informacje na wyciągnięcie ręki.
Kody QR zmieniają ulotki w funkcjonalne reklamy
Kod QR to kwadratowy symbol graficzny, pod którym ukrywa się ustalony przez Ciebie link. Nakierowanie aparatu komórki na nadrukowany kod QR przeniesie osobę wykonującą skan bezpośrednio na wskazany adres: może być to witryna Twojego biznesu, profil w portalach społecznościowych lub oznaczenie na mapie online, która pomoże błyskawicznie trafić pod właściwy adres.
Mniej tekstu, więcej grafiki
Choć ulotka uzbrojona w kod QR wciąż powinna zawierać niezbędne informacje (nazwę firmy, zakres działalności, podstawowe dane kontaktowe), wyróżnia się ona znacznie większą ilością wolnego miejsca, które możesz wykorzystać na stworzenie oryginalnej szaty graficznej, która przykuje uwagę odbiorcy i zachęci go do zapoznania się z Twoją ofertą.
Zmierz efektywność swojej ulotki
Jeśli posiadasz niezbędną wiedzę informatyczną (lub współpracujesz z odpowiednim specjalistą), zaledwie parę kliknięć dzieli Cię od otrzymania informacji na temat rzeczywistej skuteczności naniesionego kodu. Parametr UTM, bo o nim mowa, pozwala Ci sprawdzić liczbę osób, które trafiły na Twoją witrynę poprzez QR. Podziel ilość wydrukowanych ulotek przez tę liczbę – i gotowe!
Zaprojektuj ulotki z firmą Stempleks
Jedną z firm, zajmujących się kompleksowym projektem i wydrukiem ulotek, jest Stempleks. Zapewnia ona możliwość zamówienia własnego, autorskiego projektu, jak również zlecenie wykonania szablonu przez doświadczonych grafików. Zapoznaj się z ofertą Stempleks i stwórz projekt nowoczesnej ulotki, która przykuje uwagę potencjalnych Klientów.
Artykuł sponsorowany