zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

LUCART przejmuje sklepy i warsztaty motoryzacyjne w Polsce

To juz ponad 10 lat na rynku Polskim. Rozpoznawalna i dobrze kojarząca się marka, sprawdzony dostawca produktów motoryzacyjnych działający na terenie całej Polski.

 

W skład sieci LUCART wchodzi około trzydziestu autoryzowanych punktów. Oddziały te funkcjonują pod szyldem i patronatem firmy LUCART, oferując nie tylko standard usług i jakość produktów na najwyższym poziomie, ale także bardzo przystępne ceny.

 

Pomocna, często ….niewidoczna dla innych dłoń

Czego jednak głośno się nie mówi, pod skrzydłami LUCART działają setki sklepów i warsztatów w Polsce, których właściciele szukają po prostu lepszych cen i dostępu do ciekawych produktów, ale także i sklepów czy serwisów chylących się ku upadkowi i potrzebujących wsparcia ze strony silnego i wiarygodnego partnera.

 

Od wielu juz lat, LUCART podaje pomocna dłoń wielu właścicielom punktów motoryzacyjnych, nie będących w stanie otrzymać atrakcyjnych cen przy swoich obrotach u innych dostawców oraz nie mających pomysłu na przyciągniecie klientów do siebie.
 

Autoryzowany punkt LUCART to dużo większe wymagania i standardy sieci. Klient musi być obsługiwany perfekcyjnie, personel przeszkolony technicznie i produktowo, szeroki asortyment dostępny na miejscu i przede wszystkim gwarancja dobrej ceny finalnej dla klienta. Wszystkie te czynniki decydują o tym, że tak często partnerzy LUCART nie są oficjalnie promowani przez centrale firmy i nie mogą funkcjonować pod szyldem LUCART.
 

LUCART od kilku lat intensywnie przejmuje pod swoje skrzydła szereg sklepów i serwisów oferując im dostępność na poziomie innych firm sieciowych, a ceny zdecydowanie lepsze niż gdzie indziej. Nic wiec dziwnego ze liczba współpracujących z gigantem tak szybko wzrasta.
 

Miejmy świadomość, że bardzo często nabywając produkt w jakimś nieznanym sklepie czy warsztacie samochodowym w Polsce, tak naprawdę dokonujemy zakupu w firmie LUCART. Dla właścicieli sklepów czy serwisów, powinno być to wskazówką i zmuszać do refleksji - może to dalsza droga warta przemyślenia także i w Twoim przypadku?

 

Udostępnij artykuł:

Jakie powinno być zaangażowanie franczyzobiorcy w poszukiwaniu lokalu Jakie powinno być zaangażowanie franczyzobiorcy w poszukiwaniu lokalu
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem