Kolejny krok w rozwoju marki Halloo - uruchomienie systemu franczyzowego. Dowiedz się na jakie wsparcie możesz liczyć.

Sieć Halloo zdążyła już zakorzenić się w krajobrazie polskiego retailu GSM kompleksowo odpowiadając na wymagania stawiane przez dzisiejszych konsumentów. Aktualnie brand, którego właścicielem jest spółka Creative Media, oferuje szeroki wybór akcesoriów GSM, serwis urządzeń mobilnych oraz możliwość sprzedaży i skupu smartfonów. Sklepy znajdują się w wiodących galeriach i centrach handlowych w całej Polsce. Obecnie działa osiemnaście punktów sprzedaży w postaci samodzielnych salonów i wysp ekspozycyjnych.

 

Zgodnie z długofalową strategią rozwoju marki, zarząd spółki Creative Media podjął decyzję o uruchomieniu, równolegle do sieci własnej, modelu franczyzowego, który z założenia wpłynie na dynamikę kolejnych otwarć oraz wzrost rozpoznawalności marki na polskim rynku.

 

“Naszym partnerom zapewniamy wsparcie merytoryczne, czyli kompleksowe know-how, oparte na wieloletnim doświadczeniu w retailu i znajomości branży. W zależności od potrzeb pomagamy w każdym podejmowanym kroku, rozpoczynając od kwestii związanych z najmem, wyposażeniem i aranżacją salonu, przez wsparcie w bieżącej działalności operacyjnej aż do udostępnienia towaru na preferencyjnych warunkach, możliwości korzystania z centrum serwisowego Halloo oraz bazy sprawdzonych dostawców nowych i powystawowych smartfonów” wylicza Wojciech Banasik, dyrektor handlowy marki Halloo.

 

Jeśli zastanawiasz się nad własnym biznesem w dynamicznie rozwijającej się branży GSM, zostań franczyzobiorcą Halloo i korzystając z udostępnionej wiedzy zbuduj swoją przyszłość.

 

Więcej informacji o nowym systemie sprzedaży można znaleźć na stronie: halloo.pl/franczyza/

 

 

 

 

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Leasing-Experts
Wytwórnia Pączków