zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Jak z sukcesem rozpocząć pracę z Klientem od pierwszego dnia funkcjonowania biura nieruchomości

 

ASPECT Nieruchomości od 15 lat jest liderem rynku nieruchomości w zakresie szybkości działania i standardów jakościowych.

Dzień, w którym Franczyzobiorca uroczyście otwiera swój oddział to dzień dla niego szczególny – jako przedsiębiorca rozpoczyna działania pod wspólną marką, zachowuje niezależność, a jednocześnie korzysta z przywilejów bycia w dużej grupie podmiotów gospodarczych. Z perspektywy Klienta otwarcie biura to początek, ale proces wchodzenia w biznes z ASPECT Nieruchomości zaczyna się wcześniej i podzielony jest na trzy etapy: PRZYGOTOWANIE,WDROŻENIE i ROZWÓJ BIZNESU. Otwarcie biura kończy pierwszy, kilkutygodniowy etap związany z PRZYGOTOWANIEM. Aby z sukcesem rozpocząć pracę z Klientem od pierwszego dnia, trzeba się do tego gruntownie przygotować.

 

Na bazie doświadczeń nowopowstałych biur w 2019 roku, ASPECT Nieruchomości wyodrębnił dwa procesy, które z perspektywy nowych Partnerów wchodzących do sieci są kluczowe:

 

  1. Proces przygotowania „mapy” aktywności obejmujący etap wdrożenia.
  2. Praktyczny i skoncentrowany na realizacji celów proces szkoleniowy.

 

Większość ludzi spotkała się z maksymami typu: „Jeśli nie wiesz, dokąd zmierzasz, najprawdopodobniej wylądujesz gdzieś indziej”. „Mapa” aktywności jasno określa cele i jest rozpisanym procesem na miesiące, tygodnie i dni z opisem konkretnych działań wraz z ich miernikami, które są do zrealizowania zarówno po stronie Franczyzobiorcy jak i Franczyzodawcy. To 4 miesięczna autostrada, która prowadzi do realizacji pierwszej umowy. Zamknięcie pierwszej transakcji jest dla nowego biura kluczowe. Przede wszystkim ma wymiar psychologiczny – zamknięcie transakcji oznacza, że wszystkie procesy zostały wdrożone i działają prawidłowo. Dodatkowo ma wymiar finansowy – poczyniona inwestycja od czwartego miesiąca zaczyna się zwracać. Dotyczy to 90% nowych biur ASPECT Nieruchomości. Franczyzodawca otrzymuje pełne wsparcie w przygotowaniu działań zmierzających do prowadzenia własnego, dochodowego biura. Dokument przygotowywany jest wspólnie przez obie strony i bierze pod uwagę wszystkie uwarunkowania wraz z potencjałem lokalnego rynku oraz zapleczem finansowym Franczyzobiorcy.

 

Drugi, ważny dla nowych Franczyzobiorców obszar to szkolenia.

 

Proces szkoleniowy w ASPECT Nieruchomości podzielony jest na kilka poziomów. Zaczyna się szkoleniem podstawowych, przechodzi przez szkolenie zaawansowane, warsztaty sprzedażowe, a kończy się treningami „on the job”.

 

W opinii Franczyzobiorców sieci ASPECT szkolenia to kluczowy element wsparcie, który otrzymują ze strony Franczyzodawcy. Dlatego w styczniu 2020 roku ASPECT Nieruchomości uruchomił centrum szkoleniowe w Łodzi. To miejsce, które łączy dwie funkcje. To standardowe biuro, w którym agenci na co dzień wykonują pracę oraz sala szkoleniowa, w której zdobywana jest wiedza i szlifowane umiejętności. Programy szkoleniowe są skonstruowane tak aby maksymalnie połączyć świat teorii z praktyką.

 

Jeśli część szkolenia poświęcona jest analizie potrzeb Klienta lub prezentacji nieruchomości, uczestnik szkolenia ma szansę zobaczyć wszystko na żywo. Po dawce teoretycznej, po prostu jedzie wspólnie z doświadczonym Agentem na spotkanie z Klientem i widzi to o czym przed chwilą słyszał na sali szkoleniowej. Stworzony został model szkoleń, w którym uczestnik procesu szkoleniowego uczestniczy w procesach związanych z bieżącą obsługą klienta. To doskonałe połączenie teorii z praktyką.

 

To również dobre miejsce do wewnętrznych spotkań. Centrum szkoleniowe jest otwarte dla naszych Partnerów – jeśli np. oddziały z Warszawy, Radomia, Płocka i Poznania chcą się spotkać, aby wymienić najlepsze praktyki lub wypracować nowe rozwiązania dla Klientów – część szkoleniowa oddziału jest do ich dyspozycji.

 

Oddział pełni jeszcze jedną, ważną funkcję – każdy kto jest w procesie dołączania do sieci, zanim podpisze umowę, może przyjechać i zobaczyć, jak działa biuro, jak wygląda dzień pracy agenta, jakie praktyki managerskie podejmuje osoba zarządzająca biurem, w jaki sposób deleguje zadania, jak Agenci pracują z Klientem sprzedającym, a jak z kupującym. To zastrzyk praktycznego doświadczenia, które pomaga we wdrożeniu dobrych praktyk do własnego biura.

 

Więcej informacji na temat franczyzy ASPECT Nieruchomości znajdziecie Państwo na stronie www.aspect.info.pl w zakładce FRANCZYZA.

Udostępnij artykuł:

Edukido to zajęcia pozalekcyjne z klockami Lego Edukido to zajęcia pozalekcyjne z klockami Lego
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem