Partner serwisu

Domena doskonała, czyli jak wybrać nazwę swojej strony

Generalnie możesz nazwać swoją wirtualną wizytówkę jak tylko zechcesz, bowiem dostępnych domen jest niezliczona ilość. Ten ogrom i szeroki wybór przekładają się jednakże na duże trudności w dokonaniu trafnej selekcji, zwłaszcza kiedy w grę wchodzi dopiero raczkujący w biznesie online internauta, który rozważa inwestycję w swą pierwszą prywatną witrynę czy bloga. Jak zatem wytypować adres idealny, który zachęci u potencjalną grupę targetową do kliknięcia i poświęcenia czas? Sprawdź poniżej.

Z pomocą ekspertów

Strona internetowa musi cechować się odpowiednio dobraną do niej domeną, a firmy, które chcą wyróżnić się na tle silnej konkurencji rynkowej i zaistnieć online bardzo często są skore wybulić naprawdę duże kwoty za adekwatne do ich biznesu adresy www. Nie powinno zatem nikogo dziwić, że sprzedaż domen to naprawdę dynamiczna branża, która generuje olbrzymi obrót wysokimi kwotami. Nie brak także doświadczonych podmiotów internetowych typu Linuxpl.com, które w swojej atrakcyjnej ofercie przewidują także między innymi usługę doboru właściwej dla klienta domeny oraz zajmują się jej rejestracją. Na pewno z perspektywy kompletnego laika jest to nic innego jak prawdziwa wygoda oraz zupełne odciążenie od obowiązku znalezienia nie tylko wolnej domeny, ale i takiej, która będzie stosownie dopasowana do charakteru działalności, rodzaju serwisu i typu witryny.

Dobra, czyli jaka

Oczywiście, jeśli posiadamy budżet wygospodarowany stricte na cel inwestycji w domenę i powierzenie tego zadania wykwalifikowanym specjalistom, mamy teoretycznie problem z głowy, ale jednak warto posiadać chociażby minimalną wiedzę odnośnie tego, jak dokonywać selekcji idealnych domen. Przechodząc do konkretów, dobrym sposobem na tworzenie świetnego adresu www jest trzymanie się zasady umiaru. Co przez to rozumieć? Otóż nie zaleca się wybierania zbyt długich, za bardzo skomplikowanych i ciężkich w wypowiedzeniu, czy zapisie nazw, które nie będą dla przeciętnego internauty jasne i klarowne. Nie ma sensu stawiać w tym wypadku na kreatywność, wybujałą fantazję, czy oryginalność. Dobrze jest raczej celować w słowa kluczowe, związane konkretnie z branżą w jakiej działamy. Co więcej, pamiętajmy, że sama domena to jedno. Druga kwestia to także zakończenie adresu www, które również nie powinno być przypadkowe. Zastanówmy się, jak ukierunkowaliśmy swój biznes realizowany online i czy interesuje nas dotarcie głównie do klientów z polski (wówczas polecana jest końcówka „pl”), czy wychodzimy szerzej, poza nasz kraj (wtedy warto polować na adresy z zakończeniami „com”, czy „eu”).

 

mat.partnera

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html