Partner serwisu

Jak zaprojektować koszulki z nadrukiem dla firmy

Firmy stale szukają sposobów wyróżnienia się z tłumu. Konkurencja wzrasta i nie próżnuje, a zdobywanie klientów może być utrudnione. Jednym z pomysłów na pokazanie wizerunku firmy w świecie offline są gadżety reklamowe. Niegdyś były wykorzystywane jedynie jako pomysł na prezenty dla klientów lub urozmaicenie stoiska targowego, dzisiaj coraz częściej włączane są jako działania w zakresie strategii employer brandingowej i budowania świadomości marki wśród grup docelowych, potencjalnych partnerów biznesowych czy przyszłych pracowników. W jaki sposób najlepiej zaprojektować koszulki z nadrukiem dla swojej firmy?

 

Koszulki z nadrukiem - na co zwrócić uwagę?

 

Chciałoby się powiedzieć, że pierwszym, jedynym i najważniejszym czynnikiem takiej koszulki jest jej cena. Oczywiście, kwestia cenowa jest niezwykle ważna, szczególnie jeżeli mamy do czynienia z dużym nakładem, więc nawet niewielkie oszczędności mogą zsumować się do zaoszczędzenia sporej sumy. 

 

Warto zwrócić uwagę na materiał, z jakiego wykonane są koszulki oraz ich kolor. Jeżeli przygotowywany przez nas nadruk jest ciemny, być może nie będzie dobrze wyglądał na ciemnej koszulce i może stać się przez to niewidoczny lub niewyraźny. Taki sam, kiepski efekt można uzyskać, łącząc jasną koszulkę z jasnym nadrukiem. 

 

Sam nadruk jest najważniejszą częścią takiego gadżetu, jak koszulka z nadrukiem. W zależności od tego, jak duży jest nadruk i ilu kolorów potrzeba do jego wykonania, a także od techniki druku (DTG, sitodruk, a może haft? Musisz pod uwagę wziąć także względy estetyczne i oczekiwany efekt!), wycena takiego zamówienia może się wahać. 

 

Pamiętaj, by przygotować wzór nadruku w odpowiedniej rozdzielczości i z zachowaniem zasad. Jeżeli przygotujesz projekt, który ma zbyt niską rozdzielczość lub zapisany jest w słabej jakości, ryzykujesz utratę całego efektu. 

 

Samo projektowanie koszulek, szczególnie przy wyborze oferty sklepu internetowego, jest dosyć łatwe. Choć nadal istnieją sklepy, w których zamówienie składa się drogą mailową lub telefoniczną, a wszelkie pliki przesyła w załącznikach, to coraz częściej można spotkać sklepy internetowe oferujące intuicyjne kreatory (np. ten na stronie megakoszulki.pl), które pozwalają na podejrzenie wydruku czy edycję ustawień oraz estymację ceny w czasie rzeczywistym. W ten sposób możemy uniknąć przykrej niespodzianki w momencie płatności. 

 

Przy projektowaniu koszulek weź pod uwagę także cel biznesowy takiej części garderoby. Czy przeznaczona jest dla pracowników, klientów, a może jako gadżet na targi branżowe? Co powinno znaleźć się na takiej koszulce, co może być zbyt kontrowersyjne, a co zdecydowanie trzeba odpuścić? Nie każdy design jest dla każdej osoby, dlatego dobrze to przemyśl zanim zdecydujesz się na zamówienie nadruku. Może bowiem okazać się, że to, co uważałeś za świetny pomysł, nie spotka się z aprobatą osób, dla których dane koszulki były przeznaczone, co oznacza stratę czasu, wysiłków i pieniędzy.

 

Koszulki z nadrukiem to świetny pomysł na uniwersalny gadżet. Po pierwsze, możesz stosunkowo szybko i profesjonalnie je przygotować, bez nadwyrężania budżetu firmy. Po drugie, to sprawdzone rozwiązanie, które możesz wykorzystać w wielu sytuacjach: jako prezent, gadżet firmowy lub wyróżnik firmy i integralna część garderoby Twoich pracowników. Decyzja należy do Ciebie, pamiętaj jednak, że niezależnie od tego co wybierzesz, musisz zrobić to w najwyższej możliwej jakości, z odpowiednim partnerem biznesowym i wykonawcą u Twojego boku.


 

 

materiał partnera

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Express Pizza