zaloguj
PRZEWIŃ

W. Kruk

Handel Kosmetyki, biżuteria, upominki
W. Kruk

LOKALIZACJA
W. Kruk SA
ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków

www www.wkruk.pl

E-MAIL franczyza@wkruk.pl

JEDNOSTKI WŁASNE Blisko 100

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

W. Kruk jest najstarszą marką jubilerską w Polsce. Historia przeszło 175 lat to nasza największa duma i najważniejsze dziedzictwo. W blisko 100 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje, inspirowane najnowszymi trendami w modzie. W. Kruk to ekspert w dziedzinie zegarków. Ponad 175 lat tradycji oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią nas wiarygodnym i profesjonalnym przedstawicielem najlepszych światowych marek zegarkowych: Rolex, Tudor, Omega, Longines, TAG Heuer, Certina, Tissot, IWC, Raymond Weil i wielu innych. System franczyzowy W. Kruk oparty jest na zasadzie towaru powierzonego. Poszukujemy ludzi i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych, którzy gotowi są dostarczyć najwyższą jakość obsługi klienta prowadząc salon W. Kruk w wybranych miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Interesują nas lokalizacje, w których W. Kruk nie posiada salonów własnych. Oferujemy najwyższej jakości produkty, know-how najstarszej polskiej marki jubilerskiej oraz profesjonalne rozwiązania biznesowe. Zapewniamy kompleksową obsługę logistyczną, ogólnopolskie wsparcie marketingowe, bezpośredni nadzór kadry menadżerskiej oraz systemowe rozwiązania gwarantujące poprawne funkcjonowanie całego procesu zakupowo-usługowego. Franczyzobiorca odpowiedzialny jest za podpisanie umowy najmu, ponosi wszelkie koszty związane z uruchomieniem lokalu oraz wszystkie koszty związane bieżącym funkcjonowaniem salonu W. Kruk.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • wsparcie w wyborze lokalizacji i negocjacjach przy podpisywaniu umowy najmu;
  • doradztwo przy projektowaniu i optymalizacji aranżacji salonu;
  • optymalne zatowarowanie na m²;
  • materiały marketingowe oraz kampanie reklamowe w TV, prasie i internecie;
  • akcje promocyjne,
  • program lojalnościowy dla klientów i realizacja zamówień internetowych,
  • sprzęt IT wraz z systemowym wsparciem;
  • realizacja zamówień indywidualnych;
  • obsługa reklamacyjna i usługowa;
  • wsparcie szkoleniowe oraz managerskie.
  • Przewidywana suma inwestycji

    Minimum 350 tys. zł (6 tys. zł netto na m²), opłaty licencyjne.

    Osoba kontaktowa

    Jan Watychowicz
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem