zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Organique

Handel Kosmetyki, biżuteria, upominki
Organique

LOKALIZACJA
Organique Sp. z o.o. Sp. k.
Pl. Strzelecki 20 lok. 2, 50-224 Wrocław

JEDNOSTKI WŁASNE 6

LICZBA FRANCZYZ 44

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Firma Organique to polska marka, która od ponad 15 lat produkuje zdrowe i przyjazne środowisku kosmetyki. Naszą inspiracją jest natura, dlatego skupiamy się na tym, aby składy naszych kosmetyków były bezpieczne, delikatne, a jednocześnie skuteczne. W produktach Organique znajdziesz bogactwo ekstraktów i składników naturalnego pochodzenia. Przygotowujemy je z wielką starannością i dbałością o każdy element. Większość z nich nadal tworzymy ręcznie. Wiedząc, jak bardzo kosmetyki oddziałują na nasze zmysły: wzrok, zapach i dotyk, dbamy o to, by były one barwne, wyjątkowo pachnące oraz miały aksamitne konsystencje. Doceniając jakość życia pokazujemy, jak proste czynności zamienić w wyjątkowe terapie i rytuały. Dzięki temu każdego dnia pomagamy pielęgnować naturalne piękno życia. Sieć sklepów Organique tworzymy od 2006 roku. Od tego czasu rozwijamy sieć w Polsce oraz zagranicą. Działalność salonów oparta jest na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby zostać Partnerami Organique prosimy o kontakt. www.organique.pl

Wymagania sieci

  • lokalizacja w miastach pow. 50 tys. mieszkańców (centrum miasta, główne ulice handlowe, starówki miast, galerie handlowe);
  • lokal o powierzchni 15-40 m2 w przypadku salonu umiejscowionego w wydzielonym lokalu handlowym lub powierzchnia 7-12 m2 w przypadku salonu umiejscowionego na wyspie zlokalizowanej na pasażu galerii handlowej;
  • angażowanie się w akcje zwiększające świadomość marki oraz włączanie się w akcje promocyjne na rynku lokalnym;
  • współpraca na zasadzie umowy franczyzowej.
  • Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • pomoc w wyborze lokalu;
  • przygotowanie projektu aranżacji sklepu;
  • zamówienie mebli, dekoracji;
  • przygotowanie pierwszego zatowarowania;
  • szkolenie produktowe i sprzedażowe dla franczyzobiorcy i pracowników;
  • przygotowanie lokalu przed otwarciem;
  • wsparcie PR przed i po otwarciu;
  • dostęp do materiałów marketingowych;
  • wsparcie w bieżącej działalności sklepu.
  • Przewidywana suma inwestycji

  • adaptacja lokalu – 1,5 tys. / m2 (kwota nie uwzględnia kosztów najmu i urządzenia lokalu);
  • koszt zatowarowania (uzależniony od powierzchni lokalu).
  • Osoba kontaktowa

    Paulina Pabich
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem