Organique
Handel Kosmetyki, biżuteria, upominki
LOKALIZACJA
Organique Sp. z o.o. Sp. k.
Pl. Strzelecki 20 lok. 2, 50-224 Wrocław
JEDNOSTKI WŁASNE
6
LICZBA FRANCZYZ
44
Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Firma Organique to polska marka, która od ponad 15 lat produkuje zdrowe i przyjazne środowisku kosmetyki. Naszą inspiracją jest natura, dlatego skupiamy się na tym, aby składy naszych kosmetyków były bezpieczne, delikatne, a jednocześnie skuteczne. W produktach Organique znajdziesz bogactwo ekstraktów i składników naturalnego pochodzenia. Przygotowujemy je z wielką starannością i dbałością o każdy element. Większość z nich nadal tworzymy ręcznie. Wiedząc, jak bardzo kosmetyki oddziałują na nasze zmysły: wzrok, zapach i dotyk, dbamy o to, by były one barwne, wyjątkowo pachnące oraz miały aksamitne konsystencje. Doceniając jakość życia pokazujemy, jak proste czynności zamienić w wyjątkowe terapie i rytuały. Dzięki temu każdego dnia pomagamy pielęgnować naturalne piękno życia. Sieć sklepów Organique tworzymy od 2006 roku. Od tego czasu rozwijamy sieć w Polsce oraz zagranicą. Działalność salonów oparta jest na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby zostać Partnerami Organique prosimy o kontakt. www.organique.pl
Wymagania sieci
lokalizacja w miastach pow. 50 tys. mieszkańców (centrum miasta, główne ulice handlowe, starówki miast, galerie handlowe);
lokal o powierzchni 15-40 m2 w przypadku salonu umiejscowionego w wydzielonym lokalu handlowym lub powierzchnia 7-12 m2 w przypadku salonu umiejscowionego na wyspie zlokalizowanej na pasażu galerii handlowej;
angażowanie się w akcje zwiększające świadomość marki oraz włączanie się w akcje promocyjne na rynku lokalnym;
współpraca na zasadzie umowy franczyzowej.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
pomoc w wyborze lokalu;
przygotowanie projektu aranżacji sklepu;
zamówienie mebli, dekoracji;
przygotowanie pierwszego zatowarowania;
szkolenie produktowe i sprzedażowe dla franczyzobiorcy i pracowników;
przygotowanie lokalu przed otwarciem;
wsparcie PR przed i po otwarciu;
dostęp do materiałów marketingowych;
wsparcie w bieżącej działalności sklepu.
Przewidywana suma inwestycji
adaptacja lokalu – 1,5 tys. / m2 (kwota nie uwzględnia kosztów najmu i urządzenia lokalu);
koszt zatowarowania (uzależniony od powierzchni lokalu).
Osoba kontaktowa
Paulina Pabich