Partner serwisu


Golden Rose Sp. z o. o.
ul. Lodowa 126 A, 93-232 Łódź

Dane ukryte

www.g...
Dane ukryte

Wysokość inwestycji

Minimalna kwota inwestycji:

50 tys.

Opłata wstępna

0 zł

Opłata bieżąca:

0 zł

Opłata marketingowa:

0 zł

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Golden Rose Sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem kosmetyków marki Golden Rose w Polsce. Nasze marki to: Golden Rose, Classics, Miss Selene oraz Roxanne. W ofercie znajdują się między innymi: lakiery do paznokci, pomadki, pudry, róże, tusze, eyelinery, podkłady oraz wody perfumowane. Kosmetyki Golden Rose pomagają kobietom uzyskać upragniony wygląd, podkreślać naturalne atuty ich urody, zmieniać styl i podążać za trendami. Producentem kosmetyków jest Erkul Cosmetics, jeden z liderów na światowym rynku kosmetycznym. Kosmetyki Erkul Cosmetics eksportowane są do ponad 80 krajów takich jak: Stany Zjednoczone, Niemcy czy Włochy. Chcąc pozyskać zaufanie konsumentek firma wyznaczyła sobie zasadniczy cel, który przyświeca jej do dziś: innowacyjność i wysoka jakość produktów za przystępną cenę. Większość kosmetyków jest produkowana w jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie mieszczącej się w Stambule w Turcji, z kolei produkcję kredek Golden Rose Lipliner & Eyeliner zlecono niemieckiej firmie Stabilo. Istotą produkcji kosmetyków Golden Rose są najwyższej jakości komponenty, dlatego też firma sprowadza je od najlepszych dostawców z Włoch i Francji, skąd na przykład pochodzą esencje do perfum. O jakości kosmetyków świadczą także receptury i technologia wytwarzania. Wszystkie produkty Golden Rose poddawane są szczegółowym badaniom dermatologicznym, mikrobiologicznym i testom aplikacyjnym. Co ważne, nie są testowane na zwierzętach. Firma stara się produkować kosmetyki wolne od parabenów, a zatem zdrowe i bezpieczne nawet dla alergików. Z kolei lakiery do paznokci nie zawierają szkodliwego formaldehydu i toluenu. Wysoką jakość produktów doceniły nie tylko nasze klientki, ale również partnerzy handlowi oraz środowiska opiniotwórcze, co zaowocowało wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Najcenniejszymi z nich są te przyznawane przez konsumentki. Najlepszymi Produktami 2013 roku w kategorii Wybór Konsumentów zostały wybrane aż trzy kosmetyki: Precision Liner, lakiery Rich Color oraz pomadki Golden Rose Lipstick. To nie my stanowimy o tym, że jakaś marka jest silna, jakaś słaba, ale o tym decydują klientki kupujące produkty i wybierające daną markę. To dla nich z pasją i sercem tworzymy Golden Rose – mówi Joanna Reczulska Trade Marketing Manager Golden Rose Polska.

Wymagania sieci

Poszukujemy osób przedsiębiorczych, ambitnych, o zdolnościach menadżerskich, które będą stale podnosić jakość obsługi klienta oraz osobiście zaangażują się w prowadzenie stoiska Golden Rose. Zainteresowania związane z makijażem i modą sprawią, że prowadzenie tego biznesu będzie jeszcze przyjemniejsze, ale nie jest to wymóg jaki stawiamy naszym franczyzobiorcom. Zależy nam na współpracy z osobami, które będą przestrzegać zasad określonych w umowie franczyzowej i będą lojalne wobec sieci. Franczyzobiorcą systemu Golden Rose może zostać każdy kto:

  • posiada kapitał inwestycyjny na pokrycie opłaty wstępnej, zatowarowanie stoiska i zakup sprzętu komputerowego,
  • dysponuje wynajętą powierzchnią w centrum handlowym odpowiednią pod stoisko Golden Rose w mieście powyżej 60 tys. mieszkańców,
  • jest gotowy odbyć program szkoleń w zakresie prowadzenia i zarządzania stoiskiem Golden Rose,
  • zdolność do samodzielnego prowadzenia własnego przedsiębiorstwa przestrzegając zasad współpracy franczyzowej,
  • nie jest wymagane doświadczenie w branży kosmetyków kolorowych.
  • Jednostki własne

    34

    Jednostki franczyzowe

    42

    Wsparcie dla franczyzobiorcy

    Zalety współpracy z Golden Rose:

  • Prowadzenie sprawdzonego i zyskownego konceptu biznesowego – firma Golden Rose jest obecna na rynku od dziesięciu lat;
  • Korzystanie z wypracowanej renomy znaku Golden Rose – wysoka znajomość marki wśród konsumentów;
  • Franczyzodawca zapewnia atrakcyjne marże gwarantujące dochodowość stoiska;
  • Franczyzobiorca otrzymuje bezpłatnie do korzystania na czas trwania umowy, atrakcyjne stoisko firmowe;
  • Franczyzobiorca otrzymuje koszulki firmowe oraz materiały marketingowe;
  • Ogólnopolska promocja marki;
  • Stałe wsparcie franczyzodawcy na każdym etapie realizacji inwestycji;
  • Brak opłat bieżących i marketingowych;
  • Stabilność działania – umowa jest zawierana na 3 lata z możliwością przedłużenia współpracy.
  • Przewidywana suma inwestycji

    50 tys. zł

    Osoba Kontaktowa

    Agnieszka Sęczkowska, Kierownik ds. Rozwoju Sieci Detalicznej

    Katalog Franczyz

    Sprawdź gotowe pomysły

    Meat & Fit