FinUp
Usługi Finanse i bankowość
LOKALIZACJA
FinUp Sp. z o.o.
ul. Powązkowska 15; 01-797 Warszawa
JEDNOSTKI WŁASNE
1
LICZBA FRANCZYZ
8
Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
FinUp Sp. z o.o. istnieje od 2011 roku i jest częścią Sales Group Sp. z o.o. Specjalizujemy się w sprzedaży usług finansowych dla każdego segmentu rynku. Jako firma stawiamy sobie za cel doradztwo finansowe na najwyższym poziomie. Współpracujemy z kluczowymi instytucjami finansowymi. Jesteśmy jednym z największych Integratorów Pośredników Finansowych w Polsce. W naszej sieci mamy blisko 2000 Agentów, do których obsługi dedykowaliśmy nasze wykwalifikowane kadry. W 2017 roku skupiamy się na rozbudowie własnej sieci oddziałów i prowadzonych w modelu współpracy franczyzowej - Centra Rozwoju Biznesu FinUp.
Wymagania sieci
Doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych.
Możliwość najmu lub posiadania lokalu o powierzchni 25-50 m2
Wsparcie dla franczyzobiorcy
ZOSTAŃ NASZYM PARTNEREM! Współpraca z FinUp, to nie tylko stawki prowizyjne, ale przede wszystkim pomoc naszym Partnerom w ich bieżącej pracy. Placówki prowadzone w modelu franczyzowym współpracują z naszą Centralą Operacyjną z dedykowanym Zespołem Wsparcia, który po zbadaniu potencjału klienta, pozwala na dokładniejsze dobranie oferty dla klienta i eliminuje ryzyko błędu. Kontakt z naszą Centralą odbywa się poprzez dedykowaną temu celowi infolinię. KAŻDEMU Z PARTNERÓW OFERUJEMY:
Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji oddziału i rekrutacji doradców
Wsparcie marketingowe
Szeroką ofertę produktową
Szkolenie wprowadzające oraz szkolenia okresowe
Miękkie szkolenia sprzedażowe
Dedykowany Zespół Wsparcia + pomoc przez infolinię
Dostęp do kalkulatorów i aplikacji kredytowych
Dostęp do platformy sprzedażowej - organizacja i kontrola pracowników, zarządzanie planowanymi spotkaniami
Dostęp do platformy wiedzy i szkoleń - bieżące informacje o ofertach partnerów
Dostęp do kalkulatorów i aplikacji kredytowych
Opiekę Dyrektora Sieci Oddziałów
Dodatkowo: Nie pobieramy opłaty wstępnej i licencyjnej DBAMY I WSPIERAMY NASZYCH PARTNERÓW POPRZEZ:
Dodatkową gratyfikację z Programu Lojalnościowego Sales+, np. najem samochodu, sprzętu IT, zwrot kosztów paliwa.
Wsparcie Działu Marketingu poprzez opracowanie materiałów reklamowych na zlecenie Partnera zgodnie z wyznaczonym standardem FinUp.
Program flotowy - samochód dla Partnera - im większa sprzedaż w ciągu 3 miesięcy, tym lepszy samochód do dyspozycji Partnera na okres 12 miesięcy.
Wsparcie działań sprzedażowych - Zespół Call Center do dyspozycji Partnera. Dofinansowanie nakładów poniesionych na otwarcie placówki, m.in. meble, drukujące urządzenie wielofunkcyjne.
Dofinansowanie nakładów poniesionych na otwarcie placówki, m.in. meble, drukujące urządzenie wielofunkcyjne.
Oznakowanie placówki - kaseton zewnętrzny + logo wewnętrzne.
Przewidywana suma inwestycji
8-10 tys. zł na adaptację i wyposażenie placówki
Osoba kontaktowa
Dariusz Kozłowski