Cleopatra
Usługi Gastronomia
LOKALIZACJA
Restauracje Cleopatra
ul. Grodzka 26, 20-112 Lublin
JEDNOSTKI WŁASNE
1
LICZBA FRANCZYZ
8
Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Sieć Restauracji Cleopatra w Polsce oferuje swoim klientom dania kuchni orientalnej
w szczególności egipskiej, kurdyjskiej i syryjskiej. Niecodzienne dania, desery oraz miła obsługa. Restauracja Cleopatra to doskonałe miejsce na spotkania z przyjaciółmi i rodziną.
Firma Cleopatra powstała w 1999 roku i działa na polskim rynku w segmencie gastronomicznym typu "casual dinning". Dynamiczny rozwój rozpoczął się na przełomie 2005/2006 roku, gdy do sieci Cleopatra został wprowadzony system franczyzowy.
Wymagania sieci
powierzchnia od 60-300 m2,
lokal własny lub dzierżawiony,
położenie w ścisłym centrum miasta lub w centrach handlowych,
wyposażenie w instalację: energetyczną, gazową, wodno-kanalizacyjną,
lokale zarówno o przeznaczeniu gastronomicznym jak i handlowym.
Sieć Restauracji Cleopatra prosi również o kontakt osoby, które mają do wynajęcia lokale spełniające wymogi przedstawione powyżej.
Od kandydatów oczekujemy:
gotowości do podjęcia własnej działalności gospodarczej,
zaplecza finansowego, tzn. wkładu finansowego w wysokości niezbędnej do prowadzenia działalności,
zdolności interpersonalnych, komunikacyjnych i organizacyjnych,
znajomości obsługi komputera,
umiejętności kierowania i motywowania pracowników, a także kontroli kosztów i rozliczeń finansowych,
dyspozycyjności.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Sieci Restauracji Cleopatra zapewnia swoim franczyzobiorcom pomoc we wszystkich fazach realizacji projektu:
pomoc w znalezieniu lokalu,
analiza rynku i konkurencji,
projekt i aranżacja wnętrza,
plan inwestycji,
pomoc w wyposażeniu lokalu,
pomoc w realizacji inwestycji,
szkolenia - szkolenie odbywa się w jednym z naszych lokali.
Przewidywana suma inwestycji
Kwota własna - od 300 tys. złotych (koszt adaptacji zależny od wielkości lokalu),
Opłata wstępna - 20 tys. złotych netto,
Opłata licencyjna - 5 proc. obrotu miesięcznego netto,
Fundusz reklamowo-marketingowy - 1 proc. od miesięcznego obrotu netto.
Osoba kontaktowa
Bachar Aziz