zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Udany rok w PBH S.A.

QUIOSQUE, marka odzieżowa należąca do bydgoskiej firmy PBH S.A. konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. W mijającym 2019 roku, powstało 15 nowych salonów QUIOSQUE: 7 własnych i 8 franczyzowych. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 180 salonów, z czego połowa to sklepy partnerskie.

Marka QUIOSQUE rozwija się w całej Polsce. Na północy kraju otwarto:  Kosakowo i Gdańsk, w centrum kraju – Pruszków, Warszawa, Łowicz, Kielce, a na południu: Bielsko-Biała, Zgorzelec i Sanok. 

QUIOSQUE jest obecny zarówno w dużych centrach handlowych, takich jak Galeria Młociny czy C.H. Madison, jak i w małych parkach handlowych, takich jak Łowicz czy Giżycko.

PBH S.A. – właściciel QUIOSQUE - otwiera sklepy tam gdzie brakuje ich oferty. Wybiera miasta, w których wcześniej QUIOSQUE nie był obecny, jak Kalisz, Zgorzelec czy Ostrowiec Świętokrzyski. W tym ostatnim miejscu, marka czekała ponad rok na odpowiednią lokalizację. Są też miasta gdzie  oferta była za mało dostępna jak np. Trójmiasto, stąd też decyzja o otwarciu aż 2 punktów na północy kraju – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji

W kolejnym roku planujemy otworzyć około 10 sklepów w miastach gdzie jeszcze nie ma naszej marki. Stawiamy na mniejsze miejscowości. Nasze klientki cenią sobie wygodę, dlatego często robią zakupy  w pobliżu miejsca pracy czy zamieszkania. Nie chcą tracić czasu na dojazdy na zakupy do dużych miast, dlatego musimy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i być bliżej nich. mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000zł do 2 500zł netto na 1m2.

materiał przesłany

 

Udostępnij artykuł:

Pomysł na biznes - zostań operatorem drona Pomysł na biznes - zostań operatorem drona
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem