zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Udany rok w PBH S.A.

QUIOSQUE, marka odzieżowa należąca do bydgoskiej firmy PBH S.A. konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. W mijającym 2019 roku, powstało 15 nowych salonów QUIOSQUE: 7 własnych i 8 franczyzowych. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 180 salonów, z czego połowa to sklepy partnerskie.

Marka QUIOSQUE rozwija się w całej Polsce. Na północy kraju otwarto:  Kosakowo i Gdańsk, w centrum kraju – Pruszków, Warszawa, Łowicz, Kielce, a na południu: Bielsko-Biała, Zgorzelec i Sanok. 

QUIOSQUE jest obecny zarówno w dużych centrach handlowych, takich jak Galeria Młociny czy C.H. Madison, jak i w małych parkach handlowych, takich jak Łowicz czy Giżycko.

PBH S.A. – właściciel QUIOSQUE - otwiera sklepy tam gdzie brakuje ich oferty. Wybiera miasta, w których wcześniej QUIOSQUE nie był obecny, jak Kalisz, Zgorzelec czy Ostrowiec Świętokrzyski. W tym ostatnim miejscu, marka czekała ponad rok na odpowiednią lokalizację. Są też miasta gdzie  oferta była za mało dostępna jak np. Trójmiasto, stąd też decyzja o otwarciu aż 2 punktów na północy kraju – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji

W kolejnym roku planujemy otworzyć około 10 sklepów w miastach gdzie jeszcze nie ma naszej marki. Stawiamy na mniejsze miejscowości. Nasze klientki cenią sobie wygodę, dlatego często robią zakupy  w pobliżu miejsca pracy czy zamieszkania. Nie chcą tracić czasu na dojazdy na zakupy do dużych miast, dlatego musimy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i być bliżej nich. mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  QUIOSQUE należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 000zł do 2 500zł netto na 1m2.

materiał przesłany

 

Udostępnij artykuł:

Czy długość szkolenia franczyzobiorcy ma znaczenie Czy długość szkolenia franczyzobiorcy ma znaczenie
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem