zaloguj
PRZEWIŃ

Pozycjonowanie usługą wspierającą rozwój biznesu

Coraz więcej biznesów działa dzisiaj niemal całkowicie zdalnie. Jednak wiele firm, które mają od dłuższego czasu stacjonarne placówki, również chce zaistnieć w sieci. Czy sama witryna WWW albo wizytówka Google wystarczy? Niekoniecznie. Podążając za rozwojem marketingu online, agencje oferują usługę z zakresu pozycjonowania. Na czym to polega i jak przyczynia się do poprawy rozpoznawalności marki? Co zrobić, aby klienci trafiali na stronę firmową? Zapraszamy do lektury! 

Usługi pozycjonowania: dla kogo są i dlaczego warto z nich skorzystać? 

Celem procesu zwanego pozycjonowaniem jest wypromowanie konkretnej witryny internetowej. Zasadniczo chodzi o to, aby strona znalazła się jak najwyżej na liście organicznych wyników wyszukiwania. Wówczas użytkownik, wpisujący frazę związaną z daną stroną, ma większą szansę na tę witrynę trafić. A co to wszystko ma w praktyce do prowadzenia biznesu? 

Pozycjonowanie – komu się przyda? 

Masz w sieci stronę, prezentującą Twoje usługi, świadczone w określonym mieście? Wchodzisz na rynek z rewelacyjnym kursem online? A może od niedawna, poza stacjonarną placówką, prowadzisz sklep internetowy? W takim razie przydałoby się, aby jak najwięcej zainteresowanych Twoją branżą osób trafiło na tę witrynę, prawda? Jednak w czasach, gdy praktycznie każda firma działa online, bywa to sporym wyzwaniem. Samo stworzenie i umieszczenie w Internecie strony nie wystarczy… Dlatego właśnie warto wdrożyć działania z zakresu pozycjonowania. Oczywiście nie trzeba brać się za to samodzielnie. Można zlecić takie prace ekspertom z agencji marketingowej. 

Oddelegowanie działań pozycjonerskich 

Kolejność, w jakiej wyświetlają się strony na liście rezultatów wyszukiwania, nie jest losowa. To, czy dana strona znajdzie się w pierwszych 10 wynikach, zależy m.in. od: 

  • jej powiązania z hasłem, wpisanym przez użytkownika, 

  • tego, czy już stała się ona znana i popularna, 

  • algorytmów wyszukiwarki – które ciągle ulegają modyfikacjom, 

  • działań prowadzonych przez konkurencję. 

To zatem złożone zagadnienie, wymagające szerokiej wiedzy. Dlatego właśnie wiele specjalistycznych agencji oferuje usługi pozycjonowania. Osoby na co dzień zajmujące się promowaniem witryn wiedzą, jak to robić, by osiągnąć najlepsze efekty. Trzymają rękę na pulsie i na bieżąco modyfikują swoje działania – zależnie od zmian w algorytmach wyszukiwania. Warto im zaufać, zamiast samodzielnie głowić się nad tymi zagadnieniami i poświęcać czas kosztem innych działań biznesowych. 

Pozycjonowanie: na czym polega? 

Zanim zlecisz realizację tej usługi, zapewne chcesz wiedzieć, na co możesz liczyć. Czym tak właściwie jest pozycjonowanie i co się robi w ramach tego procesu? Zagadnienie to obejmuje działania, wykonywane zarówno na samej stronie WWW, jak i poza tą witryną. Do prac w obrębie strony należy m.in.: 

  • dostosowanie jej struktury do wymagań wyszukiwarek (menu, kategorie, podstrony), 

  • weryfikacja tekstów pod kątem odpowiednich słów kluczowych, 

  • przygotowanie nowych, angażujących i nasyconych frazami treści, 

  • optymalizacja kodu strony, zapewniająca szybsze ładowanie, 

  • dostosowanie witryny do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. 

Jeśli chodzi o off-page SEO, czyli działania poza witryną, chodzi tu głównie o linkowanie. Ważne, aby zapewnić stronie prowadzące do niej odnośniki, zamieszczone na wartościowych witrynach. Nie mogą to być jednak przypadkowe strony o wątpliwej reputacji. Link building zatem także wymaga wiedzy i powinien być prowadzony przez kogoś, kto się naprawdę na tym zna. 

Zleć pozycjonowanie specjalistom w branży! 

Aby rozwinąć skrzydła w sieci, warto zaufać ekspertom. Działanie metodą prób i błędów pozwala się wiele nauczyć, ale prowadząc biznes, nie zawsze ma się czas na pomyłki. Opłaca się skorzystać z oferowanych usług pozycjonowania, bo to zdecydowanie przyspieszy osiągnięcie pożądanych rezultatów. Mamy nadzieję, że ten artykuł przybliżył Ci sens wdrażania prac pozycjonerskich. Nie zwlekaj, bo Twoja konkurencja też już na pewno działa online. Oddeleguj pozycjonowanie doświadczonym specjalistom SEO! 

artykuł sponsorowany

Udostępnij artykuł:

Pomysł na biznes - zostań operatorem drona Pomysł na biznes - zostań operatorem drona
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem