Pilotażowe wdrożenie ekranów reklamowanych e-ink 7,5” Welliot w Rossmanie
W trzech łódzkich drogeriach Rossmann, testowane są e-papierowe plakaty Welliot.
W trzech łódzkich drogeriach Rossmann, testowane są e-papierowe plakaty Welliot.
7,5 calowe ekrany mają zautomatyzować proces wprowadzania czasowych promocji na wybrane produkty i usprawnić komunikację z Klientem przy kasie. Dzięki szybkiej możliwość zmiany treści na wyświetlaczach Welliot, drogerie unikają rozbieżności cenowych oraz mogą szybko reagować na zmiany w przekazach handlowo – marketingowych.
Czytelne pod każdym kątem e-papierowe ekrany Welliot, zarządzane centralnie to nowoczesne rozwiązanie dedykowane dla branży retail.
Zawsze aktualne, przejrzyste i pokazujące zaplanowaną treść w aplikacji Welliot Studio ekrany znajdują się w trzech drogeriach Rossmann. 7,5” ekrany zostały umieszczone w sklepach w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 144 i ul. Rydzowej 12 oraz w Brzezinach przy ul. Henryka Sienkiewicza 5.
Zalety techniczne e-papierowych ekranów Welliot
- Wygląd do złudzenia przypominający zwykły papier
- Technologia bistabilna zapewniająca minimalne zużycie energii
- Pobór energii jedynie podczas zmiany treści (oszczędność energii)
- Doskonała widoczność nawet w bardzo jasnych lokalizacjach/pomieszczeniach w porównaniu
- do ekranów LCD
- Wysoka rozdzielczość przekładająca się na znakomitą czytelność
- Dobra widoczność pod każdym kątem (ekrany nie świecą)
- Ekrany wyposażone w powłokę non-glare zapewniającą redukcję odbić i refleksów świetlnych
- Możliwość wkomponowania ekranu w tone of voice marki (dedykowana obudowa)
Welliot - Szerokie zastosowanie dla branży retail
Praktycznie każdy punkt sprzedaży detalicznej korzysta obecnie z rozwiązań digital signage. Oznakowane cyfrowe jest wszechobecne. Umożliwia sklepom detalicznym płynne wyświetlanie treści w celu zainteresowania potencjalnych klientów.
„Digital Signage obejmuje wykorzystanie cyfrowych treści medialnych w systemach reklamowych i informacyjnych, takich jak elektroniczne billboardy, elektroniczne znaki drogowe, reklama w sklepach, cyfrowe tablice na drzwiach itp.”
Rozwiązanie Welliot to nowy wymiar digital signage oraz ekologiczna alternatywa dla klasycznych etykiet cenowych na półki i oznakowań cyfrowych w całym sklepie. Wykorzystana technologia e-papieru nadaje się zarówno do prezentowania cen produktów, ofert handlowo marketingowych czy dużych plakatów informacyjnych.
Elektroniczne wyświetlacze Welliot poprawiają widoczność kluczowych towarów objętych np. czasową promocją w drogerii.
Ekrany Welliot stanowią nowoczesną formę promowania marki. Pozwalają podkreślić unikalne cechy produktów a tym samym, zachęcić konsumentów do dokonywania trafnych wyborów zakupowych.
Centralne zarządzanie treścią w czasie rzeczywistym to ogromne ułatwienie i zabezpieczenie dla sieci sklepów takich jak drogerie Rossman. Możliwość integracji cen na półce sklepowej z e-papierowym plakatem przy kasie to wyjątkowe usprawnienie procesu wdrożenia nowej komunikacji z klientem sklepu stacjonarnego.
e-papierowe plakaty – ekologiczny zamiennik materiałów drukowanych
Wszędzie tam, gdzie występują drukowane materiały można wdrożyć e-papierowe rozwiązania Welliot. Wyświetlacze e-papierowe zasilane energią słoneczną i/lub baterią, są trwałe i nie wymagają dodatkowych kabli. Są również łatwe do odczytania w naturalnym świetle. Zarządzanie wyświetlaną treścią odbywa się zdalnie za pomocą centralnego systemu Welliot.
E-papier w branży Retail ma wiele zastosowań. Może być używany do wyświetlania cen na półkach sklepowych, prezentacji przekazów marketingowych wewnątrz sklepu, czy też ułatwiać komunikację wyświetlając oznaczenia poszczególnych działów w sklepie.
Życzymy udanych testów Rossmannowi, a Klientom przyjemnego odbioru naszych ekranów.
mat.partnera