zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Na co należy zwrócić uwagę przy prowadzeniu drogerii

Własna drogeria to dobry sposób na mały biznes. Jednak zanim założymy swój sklep z kosmetykami, powinniśmy zadać sobie kilka istotnych pytań. Na co więc trzeba zwrócić uwagę, gdy zaczynamy prowadzić drogerię? Podpowiadamy, co jest najważniejsze przy prowadzeniu takiego miejsca.

Co chcemy sprzedawać?

Zanim zaczniemy otwierać własną drogerię, zastanówmy się, jakie dokładnie produkty chcemy w niej sprzedawać. Nie wystarczy określić jedynie, że mają to być kosmetyki. Konkurencja na rynku jest na tyle duża, że potrzebujemy czegoś, co wyróżni nasz sklep spośród innych. 

Doskonałą opcją na to, by sprawić, że nasza drogeria będzie wyjątkowa, jest postawienie na sprzedaż oryginalnych kosmetyków z Europy Zachodniej prosto od producentów. Doskonałe składy, znane i doceniane marki oraz szeroki wybór produktów to coś, co zdecydowanie wyróżnia zachodnioeuropejskie kosmetyki. Swoją skuteczność zawdzięczają między innymi pracy specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych, zaawansowanych technologii do ich wytwarzania. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu przy produkcji kosmetyków oraz środków chemii gospodarczej, producenci z Europy Zachodniej zyskali uznanie na rynku. Decydując się na sprzedaż tych produktów w swojej drogerii, dajemy naszym przyszłym klientom dostęp do najwyższej jakości artykułów.

Skąd zamierzamy kupować produkty?

Dobra hurtownia i zaufany dystrybutor to połowa sukcesu. Dzięki wybraniu odpowiedniego źródła naszych produktów, na półkach naszej drogerii znajdą się oryginalne, wartościowe produkty. Co dobrze będzie sprawdzić, zanim wybierzemy konkretną hurtownię?

  • Doświadczenie - hurtownia, która bazuje na doświadczeniu i wiedzy, będzie sprawdzonym źródłem artykułów do naszego sklepu. Rozeznanie się zarówno w rynku zachodnim, jak i w potrzebach polskich konsumentów, sprawia, że trafiają do nas tylko te produkty, które są sprawdzone i z pewnością sprostają wszelkim wymaganiom. 
  • Sposób składania zamówień - możliwość złożenia zamówienia online (jak na przykład w przypadku EDG https://b2b.europedg.pl/) to ogromne ułatwienie. Uzupełnianie asortymentu nigdy nie było tak proste, szybkie i bezproblemowe. W każdej chwili, z dowolnego miejsca, możemy zamówić produkty do naszej drogerii. 
  • Transport - w przypadku niewielkich biznesów dostarczenie zamówienia do naszego sklepu pomoże zaoszczędzić zarówno sporo czasu, jak i pieniędzy. Małych przedsiębiorców nie stać na utrzymanie swojego magazynu lub transportowanie produktów we własnym zakresie. 
  • Oferta - nie zdecydujemy się na danego hurtownika, jeśli nie będzie odpowiadała nam jego oferta. Zanim zrobimy zamówienie, sprawdźmy dokładnie, co oferują nam poszczególne firmy. W przypadku niektórych z nich poza kosmetykami będziemy mieli również możliwość zamówienia innych produktów, między innymi środków chemii gospodarczej czy artykułów do dezynfekcji.

Jak chcemy zachęcić klientów do odwiedzenia naszego sklepu?

Aby mieć pewność, że nasz biznes się opłaci, zastanówmy się, jak możemy przyciągnąć do siebie klientów. Przede wszystkim pomyślmy nad produktami, które mogą dostać jedynie w naszym sklepie. Między innymi z tego powodu kosmetyki z Europy Zachodniej będą dobrym wyborem - u nas kupią je stacjonarnie. Wszyscy ci, którzy już wcześniej przekonali się o skuteczności i świetnym działaniu zachodnioeuropejskich produktów, będą mieli swoje ulubione kosmetyki na wyciągnięcie ręki. Zaś każdy, kto nie miał jeszcze okazji, by spróbować ich na własnej skórze, dzięki łatwemu dostępowi będzie miał na to szansę. Dobrze będzie również pomyśleć o tym, by wprowadzić szeroki wachlarz produktów - dostosowanych do radzenia sobie z różnymi problemami, dającymi różne efekty, o naszych ulubionych kompozycjach zapachowych, konsystencjach i formach aplikacji. W ten sposób klient z pewnością znajdzie to, co zaspokoi wszystkie jego potrzeby i wymogi stawiane kosmetykom. Jeśli dodatkowo wprowadzimy na nasze sklepowe półki chemię gospodarczą, artykuły do dezynfekcji czy inne artykuły od zachodnich producentów (na przykład przekąski i słodycze), możemy być pewni, że klienci będą opuszczać drogerię z koszykami pełnymi ich ulubionych produktów.

artykuł sponsorowany

Udostępnij artykuł:

Jakie są metody poszukiwania lokalizacji przez franczyzobiorcę Jakie są metody poszukiwania lokalizacji przez franczyzobiorcę
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem