zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Czym różnią się ekrany systemu Digital Signage od dużych monitorów?

System Digital Signage to nowoczesne rozwiązanie multimedialne, składające się z wysokiej jakości ekranów, połączonych ze sobą poprzez sieć oraz zaawansowanego oprogramowania, dedykowanego do zarządzania wyświetlanymi treściami. W odróżnieniu od zwykłych monitorów reklamowych o dużej przekątnej, nowoczesne ekrany Digital Signage oferują znacznie szersze możliwości prezentacji różnorodnych materiałów wizualnych oraz interakcji z odbiorcami.

W artykule pokażemy, jakie są możliwości wyświetlaczy Digital Signage, jak zarządzać treściami wyświetlanymi na monitorach oraz jakie korzyści, płyną z implementacji takich rozwiązań w firmach i instytucjach!

Możliwości ekranów systemu Digital Signage

Wśród najważniejszych zalet ekranów Digital Signage użytkownicy wymieniają możliwość wyświetlania niemalże dowolnej, dynamicznej treści w bardzo wysokiej rozdzielczości i jakości obrazu. Niezależnie od tego, czy są to materiały wideo, animacje, statyczne grafiki czy po prostu tekst, system Digital Signage zapewnia doskonałą ostrość i nasycenie kolorów. Dzięki temu przekaz jest bardziej atrakcyjny i przyciąga uwagę odbiorców. To doskonała alternatywa dla niepraktycznych i mało atrakcyjnych, tradycyjnych plakatów czy banerów wykonanych z papieru lub tworzyw sztucznych.

Źródło: dasoft.com.pl

W jaki sposób można zarządzać treściami wyświetlanymi na ekranach Digital Signage?

Kolejną wartą uwagi przewagą systemów Digital Signage nad tradycyjnymi dużymi monitorami reklamowymi i informacyjnymi jest możliwość zdalnego zarządzania wyświetlanymi treściami. Administrator systemu może w dowolnym momencie, z dowolnego miejsca z dostępem do internetu oraz odpowiedniego oprogramowania, zmienić zawartość prezentowaną na jednym lub wielu ekranach jednocześnie.

Takie podejście pozwala niemalże na natychmiastowe reagowanie na zmieniające się potrzeby komunikacyjne - reklamowe lub informacyjne. Co więcej, oprogramowanie umożliwia precyzyjne planowanie harmonogramu wyświetlania poszczególnych materiałów, co jest szczególnie przydatne w przypadku kampanii reklamowych.

W ten sposób mamy np. możliwość zaledwie w ciągu kilku sekund zmienić informacje oraz reklamy na wielu ekranach jednocześnie np. w centrach handlowych, obiektach hotelowych czy placówkach medycznych. Wraz ze zmieniającym się asortymentem sklepu czy zatowarowaniem magazynu restauracji, mamy możliwość wdrażania “szybkich promocji” w ciągu tego samego dnia. Co więcej, możemy je zmieniać dowolną ilość razy. Takie podejście jest niemożliwe w przypadku zwykłych plakatów, a nawet w przypadku dużych ekranów reklamowych, które jednak nie są połączone w zcentralizowaną sieć, jak ma to miejsce w przypadku Digital Signage.

Źródło: dasoft.com.pl

Czy system Digital Signage pozwala na zbieranie i analizowanie informacji o wpływie wyświetlanych treści na odbiorów?

Niektóre zaawansowane systemy Digital Signage, takie jak Illusion® firmy Dasoft, oferują również funkcjonalności związane z analizą oddziaływania prezentowanych treści na odbiorców. Poprzez specjalne rozwiązania technologiczne, specjaliści ds. marketingu oraz sprzedaży, a także analitycy, zyskują nowe, bardzo wartościowe dane, dzięki którym mogą badać wpływ treści marketingowych na sprzedaż czy zainteresowanie produktami. W efekcie mogą lepiej optymalizować działania w oparciu o mierzalne dane, praktycznie w czasie rzeczywistym.

Dzięki wbudowanym czujnikom i kamerom, system Digital Signage może na bieżąco zbierać dane dotyczące liczby osób, które spojrzały na ekran, informacje na temat czasu interakcji czy nawet podstawowe dane demograficzne. Wspomniane informacje są niezwykle cenne z punktu widzenia optymalizacji działań i mierzenia skuteczności prowadzonych kampanii.

Treści wyświetlane na ekranach systemu Digital Signage mogą być zarówno reklamowe, jak i informacyjne

Warto wiedzieć, że opisywane przez nas ekrany Digital Signage, doskonale sprawdzają się zarówno w roli nośników reklamowych, jak i kanałów komunikacji informacyjnej. System Digital Signage pozwala administratorom na płynne przełączanie się między różnymi rodzajami emitowanej treści, dostosowując przekaz do aktualnych potrzeb.

Przykładowo, w centrach handlowych ekrany mogą naprzemiennie wyświetlać reklamy poszczególnych sklepów oraz informacje o promocjach, wydarzeniach czy godzinach otwarcia. Z kolei w przypadku hoteli i restauracji, informując o aktualnych eventach czy specjalnych promocjach dla gości obiektu.

Czym wyróżniają się systemy Digital Signage firmy Dasoft?

Wysokiej klasy system Digital Signage firmy Dasoft wyróżnia się ogromną niezawodnością, funkcjonalnością i łatwością obsługi. Sercem rozwiązania jest autorskie oprogramowanie Illusion®, zapewniające intuicyjne zarządzanie treściami oraz zaawansowane opcje analityczne.

Co więcej, Dasoft zapewnia pełne wsparcie na każdym etapie wdrożenia, od doradztwa po instalację i konfigurację sprzętu. Klienci mogą również liczyć na kompleksowe szkolenia z zakresu obsługi systemu Digital Signage firmy Dasoft, co gwarantuje maksymalne wykorzystanie potencjału tego innowacyjnego narzędzia komunikacji!

Źródło: dasoft.com.pl

Zdjęcia w treści artykułu pochodzą ze strony dasoft.com.pl

Udostępnij artykuł:

Jakie są metody poszukiwania lokalizacji przez franczyzobiorcę Jakie są metody poszukiwania lokalizacji przez franczyzobiorcę
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem