zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Darmowy audyt SEO dla firm Czym jest Dlaczego jest ważny

Strona www ‒ pierwszy krok w stronę większych zysków.

Prowadzisz własny biznes, przygotowałeś ciekawą ofertę, świadczysz cenione w dzisiejszym świecie usługi, zainwestowałeś w stronę www i... nic się nie dzieje. Klientów nie przybywa, zyski są coraz mniejsze, a czasami jesteś po prostu stratny. Z takim problemem zmaga się wielu przedsiębiorców.

Czas wziąć głęboki oddech, sprawdzić, w czym tkwi problem, usunąć go i zacząć zarabiać. Krok pierwszy ‒ porządny, indywidualny audyt SEO strony www Twojej firmy. Poniżej opowiemy Ci, dlaczego właśnie od tego należy zacząć.

Zacznijmy od rzeczy oczywistej ‒ żyjemy w dobie internetu. Współcześni użytkownicy, w tym Twoi potencjalni klienci, praktycznie nie rozstają się ze smartfonami, laptopami, tabletami. Wymienione urządzenia mobilne towarzyszą nam praktycznie przez cały dzień – sam zapewne też często z nich korzystasz. Nie zdziwi Cię więc fakt, że konsumenci szukają w sieci różnego typu produktów, artykułów i usług ‒ w tym również tych, które oferuje Twoja firma.

Użytkownicy wyszukują w sieci salonów SPA, restauracji, hydraulików, elektryków, zakładów pogrzebowych, firm remontowych, kupują ubrania, artykuły gospodarstwa domowego, ozdoby do włosów, produkty spożywcze ‒ słowem wszystko. Wniosek jest tutaj jeden ‒ jeśli chcesz zarabiać, koniecznie musisz mieć porządną, widoczną w internecie stronę internetową. ‒ Chwila, chwila - mam już stronę, a zysków jak nie było, tak nie ma?! Jeśli tak pomyślałeś, zwróć proszę uwagę na to, że napisaliśmy, że strona musi być porządnie przygotowana i widoczna w internecie. Co dokładnie to oznacza? Skąd wiedzieć, jakie błędy występują na stronie i dlaczego zajmuje ona niskie pozycje w wyszukiwarce? Odpowiedź poniżej.

Strona www stronie www nie równa

Czy słyszałeś, aby ktokolwiek, kiedykolwiek narzekał na nadmiar czasu? No właśnie! Twoi potencjalni klienci również na to nie narzekają i, kiedy szukają usług bądź produktów, chcą jak najszybciej znaleźć najlepsze dla siebie rozwiązanie.

Konsumenci przede wszystkim koncentrują się na domenach z pierwszej strony wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google ‒ sam przyznaj, ile razy Ty zajrzałeś na dalsze strony? Ważne więc, by domena Twojej firmy znajdowała się w TOP10 w rankingu Google.

Kolejna kwestia ‒ gdy użytkownik kliknie w link, oczekuje, że strona uruchomi się natychmiast. Najcierpliwsi są w stanie poczekać kilka sekund. Gdy strona ładuje się w żółwim tempie, klienci szybko wędrują do konkurencji.

To nie koniec. Strona www musi wyświetlać się nie tylko szybko, ale też poprawnie ‒ i to nie tylko na ekranie komputera, ale także na urządzeniach mobilnych ‒ smartfonie czy tablecie. Responsywność to bardzo ważny czynnik rankingowy Google’a.

Ok, w końcu użytkownik znalazł się na stronie, wszystko wyświetla się poprawnie. To jednak dopiero połowa sukcesu. Co więc jeszcze? Strona musi być intuicyjna w obsłudze i miła dla oka, liczą się unikalne, zoptymalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych treści, (bez nich twoja strona nie znajdzie się w TOP10), linkowanie wewnętrzne, możliwość szybkiego kontaktu. Na stronie nie mogą pojawiać się błędy 404 i inne, istotne jest także wdrożenie certyfikatu SSL.

Dobrze, wiesz już, jakie czynniki są ważne dla Twoich potencjalnych klientów oraz dla robotów Google, przejdźmy więc dalej.

Audyt strony www – czym jest i dlaczego jest ważny?

Odpowiedz sobie na pytanie, które z omawianych wytycznych spełnia Twoja strona www? Jakich elementów na niej brakuje? Czy jest lepsza od konkurencyjnych? Sam jesteś w stanie wysnuć pewne, ogólne wnioski, ale pamiętaj, że konkurencja nie śpi i ogólne wnioski nie wystarczą. W tym miejscu przechodzimy do tytułowego audytu strony www. Czym jest audyt SEO?

Audyt SEO to szczegółowa analiza strony www pod kątem ważnych pod względem widoczności w internecie i pozyskiwania ruchu na stronie www czynników. Audyt dostarczy informacji na temat wszystkich, istotnych elementów Twoje strony, wskaże błędy i braki, przez które nie docierasz do szerokiego grona klientów bądź tracisz ich zainteresowanie.

Przejdźmy do szczegółów. Indywidualnie przygotowany audyt to informacje dotyczące takich kwestii, jak:

  • widoczność strony w wynikach wyszukiwania
  • ocena struktury strony
  • analiza słów i fraz kluczowych
  • jakość treści, duplikaty treści
  • profil linków
  • łączna prędkość ładowania, jak również
  • rozkład ładowania elementów FCP, FMP
  • konkurencja
  • certyfikat SSL
  • budowa adresów URL
  • meta tagi
  • analiza poprawności kodu HTML
  • czynniki behawioralne – User Experience

Wymienione powyżej pojęcia są dla Ciebie niezrozumiałe? Spokojnie! Nie musisz znać się na wszystkim, wystarczy, że znasz się branży, w której działasz. Agencja SEO bądź specjalista SEO, którym zlecisz przygotowanie audytu, z pewnością wszystko dokładnie Ci wyjaśnią, a jeśli będziesz tylko chciał, zajmą się wprowadzaniem zmian.

Ile kosztuje audyt SEO?

Wiesz już czym jest audyt seo i jakich informacji Ci dostarczy. Przejdźmy do kolejnej kwestii. Ile taki audyt kosztuje? Uspokajamy, nie generuje on wysokich kosztów. Na terenie Polski działają agencje SEO, które oferują przygotowanie indywidualnego audytu całkowicie za darmo. Jedną z takich agencji jest 1ST place z Poznania. Wystarczy skontaktować się z wymienioną firmą i gotowe.

Jak działają specjaliści z 1ST Place? Nie tylko przygotują darmowy, indywidualny audyt SEO - kliknij tutaj , ale także omówią go z Tobą, wyjaśnią wątpliwe kwestie, odpowiedzą na pytania, udzielą cennych wskazówek.

Dlaczego warto wykonać audyt SEO?

Dlaczego warto wykonać audyt SEO? Powodów jest wiele, najważniejsze poniżej:

  • uzyskasz konkretne informacje dotyczące jakości Twojej strony www
  • dowiesz się, jakich błędów nie popełniać i nad jakimi czynnikami on-side oraz of-side trzeba w szczególności popracować
  • zyskasz przewagę nad konkurencją
  • wprowadzenie zalecanych poprawek sprawi, że strona zyska lepsze pozycje w rankingu Google’a, a to szereg korzyści ‒ od budowy autorytetu firmy i wizerunku eksperta, po wartościowy ruch na stronie i większe zyski.

Co więcej, jak już wspomnieliśmy powyżej, audyt SEO można wykonać całkowicie za darmo, niczego więc nie tracisz.

Co po audycie SEO?

Samo wykonanie audytu SEO oczywiście nie wystarczy. Pozostaje jeszcze wprowadzanie zawartych w audycie poprawek i bieżąca optymalizacja strony. Regularnie prowadzone działania z zakresu pozycjonowania, rozbudowa treści, budowanie profilu linków i inne czynności z pewnością zostaną docenione przez roboty Google’a, a także przez użytkowników.

Podsumowanie

Podsumowując, o czym warto pamiętać? Strona www Twojego biznesu powinna znajdować się w TOP 10 w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, prędkość ładowania nie może pozostawiać nic do życzenia, niezbędne są też kontent, linkowanie, przejrzysta struktura strony. W jakim stopniu strona www Twojego biznesu spełnia wymienione wytyczne? Informacji na ten temat dostarczy Ci indywidualny audyt SEO.

Powodzenia!

Ponad 42 tys. zł na pomoc marketingową dla przedsiębiorstw dotkniętych Covid-19.

 

Właśnie ruszyła pomoc dla firm z powiatu poznańskiego. #poznanskibiznesna1stplace to pół roku darmowego pozycjonowania, Google Ads wraz budżetem na kampanię oraz wsparcie ekspertów marketingu internetowego. Wystarczy wypełnić formularz na stronie: 1stplace.pl/konkurs-dla-firm. Zgłoszenia są przyjmowane do 11 stycznia 2021r. Agencja 1stplace.pl wybierze 5 firm, które otrzyma pomoc marketingową o wartości 8500 zł każda.

artykuł sponsorowany

Udostępnij artykuł:

Na co postawić przy wyborze lokalizacji dla swojego biznesu Na co postawić przy wyborze lokalizacji dla swojego biznesu
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem