Ziemniak i Spółka



TJN Michał Rybarczyk
ul. Dworcowa 19/1u, 70-206 Szczecin

725

ziemniak.franczyza@gmail.com

www.ziemniakispolka.pl

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

W gastronomii posiadamy ponad 12 lat doświadczenia a pierwszą restaurację Ziemniak i Spółka® otworzyliśmy w Szczecinie w 2015 roku, odniosła tak duży sukces że już w 2016 (dokładnie po roku) posiadaliśmy dwa lokale - w tym jeden w strefie foodcourt potężnej galerii handlowej gdzie sąsiadujemy z największymi markami znanymi w Polsce i na świecie. Nasz pomysł to nowość na polskim rynku, główne role w menu grają wielkie pieczone ziemniaki wypełniane różnego rodzaju nadzieniem. Oprócz tego jesteśmy jedynym w Polsce konceptem oferującym pełne know-how dla smażonych na świeżo placków ziemniaczanych które podajemy w różnej postaci. Furorę robią też frytki smażone w stylu belgijskim. Wprowadzamy nową jakość na rynku fast-food, pokazując że jedzenie serwowane w sposób szybki może nie tylko dorównywać ale często i przewyższać swoją jakością dania tradycyjne. Naszą ogromną przewagą jest bezkonkurencyjność produktów które jednocześnie opierają się na znanych i lubianych ziemniakach a więc innowacja połączona z klasyką.

Wymagania sieci

  • pełne zaangażowanie i skupienie uwagi na otwieranej restauracji;
  • gotowość na przejście szeregu szkoleń zgodnie ze standardami marki;
  • posiadanie wyżej wymienionych finansów na dokonanie inwestycji;
  • gotowość na samodoskonalenie swojej osoby jako zarządcy biznesu na wszystkich płaszczyznach;
  • pozytywne nastawienie i optymistyczne usposobienie.

Jednostki własne

2 - centrum handlowe Galeria Kaskada al. Niepodległości 36 Szczecin, ul. Dworcowa 19/1u Szczecin

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • pomożemy w wyborze lokalizacji, możemy także pomóc uzyskać dostęp do wynajmowania powierzchni w galeriach handlowych oraz w negocjacjach z wynajmującym;
  • systemy rekrutacji personelu, systemy szkoleń oraz budowania relacji z personelem, rozumiemy, że zespół ludzi to najważniejszy fundament firmy;
  • know - how firmy, księgę produkcyjną, system procedur, standardy funkcjonowania;
  • wyszkolenie i wsparcie w profesjonalnym prowadzeniu kontroli finansów;
  • pełne wsparcie marketingowe które będzie spójne dla wszystkich lokali sieci;
  • zamówienia wszelkich materiałów reklamowych oraz wybranych produktów poprzez platformę zakupową stworzoną na wyłączność marki Ziemniak i Spółka®;
  • szkolenia franczyzobiorców oraz personelu nowo otwieranych lokali, zarówno na początku jak i przez cały okres współpracy;
  • korzystanie z wynegocjowanych przez nas rabatów u dostawców, sprawdzona lista produktów wysokiej jakości, korzystanie z naszego doświadczenia przy wyposażeniu lokalu oraz korzystanie z rabatów dotyczących wyposażenia lokali.
Posiadamy dwa koncepty w ramach których działa nasza marka, w zależności od lokalizacji:
  • koncept Fast food - (centra handlowe, ścisłe centra dużych miast) - naczynia jednorazowe, samoobsługa, lokal od 40 m2 wzwyż;
  • Koncept restauracyjny - miasta powyżej 50 tys. mieszkańców, lokal od 70 m2 wzwyż, obsługa kelnerska, dostawa jedzenia do domów oraz firm.

Przewidywana suma inwestycji

  • Kwota inwestycji wynosi od 80 do 300 tys. zł netto (jeśli w grę wchodzi najem powierzchni w galerii handlowej);
  • Brak opłaty licencyjnej
  • Opłata franczyzowa, miesięczna - 1,3 tys. zł netto niezależnie od obrotu.

Osoba Kontaktowa

Michał Rybarczyk

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Apteki dbam o zdrowie
Wakacje.pl