Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Zielona Budka powstała jako spełnienie marzeń dwóch przyjaciół – Edmunda Plewickiego i Kazimierza Koziełła. Lodziarnia została założona w pomalowanej na zielono, drewnianej budce, w której pierwotnie znajdowała się kwiaciarnia. Już w pierwszych latach jej istnienia hasło "zielona budka" stało się wśród warszawiaków - i nie tylko - znakiem rozpoznawczym znakomitych słodkości, a szczególnie niezwykłych lodów. Ustawiali się po nie w kolejce mieszkańcy całego miasta. Nazwę „Zielona Budka” zawdzięczamy więc warszawiakom.
Zapraszamy wszystkich, którzy myślą o rozpoczęciu współpracy z Zieloną Budką.
Zostań partnerem:
- dystrybucji,
- kawiarni – Punkt Patronacki,
- kawiarni / cukierni,
- restauracji,
- sklepu.
Wymagania sieci
Lokalizacja lodziarni jest kluczem do sukcesu. Powierzchnia minimalna to 30 m2, optymalna ok. 60 m2 w atrakcyjnym położeniu:
- Galerie Handlowe,
- Centra Handlowe,
- Popularne deptaki,
- Kurorty Turystyczne.
Jednostki franczyzowe
7
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Zielona Budka w ramach współpracy proponuje:
- wsparcie w ocenie wybranej lokalizacji,
- zapewnienie sprzętu chłodniczego (witryny i zamrażarki),
- Wykonanie kompletnego projektu technicznego oraz wizualizacji punktu gotowego do odbioru w Sanepid,
- materiały reklamowe z logo Zielona Budka,
- know-how,
- szkolenie dla personelu,
- bieżącą obsługę przez regionalnego opiekuna punktu gastronomicznego,
- wsparcie przy otwarciu punktu :akcje promocyjne, degustacje,
- profesjonalna obsługa logistyczna dostawy produktów do punktu gastronomicznego.
Przewidywana suma inwestycji
- W zależności od wielkości lokalu: wyspa od 10m2 koszty 35 tys do lokal powyżej 100m2 do 300 tys. zł,
- Nakłady finansowe uzależnione sa od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego i kosztów adaptacji,
- Brak opłaty licencyjnej,
- Brak opłat marketingowych.
Osoba Kontaktowa
Ireneusz Rachoń