zaloguj

Zielona Budka

Usługi Gastronomia
Zielona Budka

LOKALIZACJA
Zielona Budka (Mielec) Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec

telefon 660 673 430

www www.zielonabudka.pl

E-MAIL Ireneusz.rachon@zielonabudka.pl

LICZBA FRANCZYZ 7

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Zielona Budka powstała jako spełnienie marzeń dwóch przyjaciół – Edmunda Plewickiego i Kazimierza Koziełła. Lodziarnia została założona w pomalowanej na zielono, drewnianej budce, w której pierwotnie znajdowała się kwiaciarnia. Już w pierwszych latach jej istnienia hasło "zielona budka" stało się wśród warszawiaków - i nie tylko - znakiem rozpoznawczym znakomitych słodkości, a szczególnie niezwykłych lodów. Ustawiali się po nie w kolejce mieszkańcy całego miasta. Nazwę „Zielona Budka” zawdzięczamy więc warszawiakom. Zapraszamy wszystkich, którzy myślą o rozpoczęciu współpracy z Zieloną Budką.
Zostań partnerem:

  • dystrybucji,
  • kawiarni – Punkt Patronacki,
  • kawiarni / cukierni,
  • restauracji,
  • sklepu.
  • Zielona Budka najbardziej znana i zasobna w lata tradycji polska firma lodowa. Oferta gastronomiczna to rdzenna kompetencja firmy. Oferujemy Państwu bardzo szeroki asortyment lodów odpowiadający dzisiejszym potrzebom rynkowym. Stale pracujemy nad nowymi kompozycjami smaków podążając za trendami.

    Wymagania sieci

    Lokalizacja lodziarni jest kluczem do sukcesu. Powierzchnia minimalna to 30 m2, optymalna ok. 60 m2 w atrakcyjnym położeniu:

  • Galerie Handlowe,
  • Centra Handlowe,
  • Popularne deptaki,
  • Kurorty Turystyczne.
  • Wsparcie dla franczyzobiorcy

    Zielona Budka w ramach współpracy proponuje:

  • wsparcie w ocenie wybranej lokalizacji,
  • zapewnienie sprzętu chłodniczego (witryny i zamrażarki),
  • Wykonanie kompletnego projektu technicznego oraz wizualizacji punktu gotowego do odbioru w Sanepid,
  • materiały reklamowe z logo Zielona Budka,
  • know-how,
  • szkolenie dla personelu,
  • bieżącą obsługę przez regionalnego opiekuna punktu gastronomicznego,
  • wsparcie przy otwarciu punktu :akcje promocyjne, degustacje,
  • profesjonalna obsługa logistyczna dostawy produktów do punktu gastronomicznego.
  • Przewidywana suma inwestycji

  • W zależności od wielkości lokalu: wyspa od 10m2 koszty 35 tys do lokal powyżej 100m2 do 300 tys. zł,
  • Nakłady finansowe uzależnione sa od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego i kosztów adaptacji,
  • Brak opłaty licencyjnej,
  • Brak opłat marketingowych.
  • Osoba kontaktowa

    Ireneusz Rachoń
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem