Partner serwisu

Zielona Budka



Zielona Budka (Mielec) Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec

660 6...
Dane ukryte

Dane ukryte

www.z...
Dane ukryte

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Zielona Budka powstała jako spełnienie marzeń dwóch przyjaciół – Edmunda Plewickiego i Kazimierza Koziełła. Lodziarnia została założona w pomalowanej na zielono, drewnianej budce, w której pierwotnie znajdowała się kwiaciarnia. Już w pierwszych latach jej istnienia hasło "zielona budka" stało się wśród warszawiaków - i nie tylko - znakiem rozpoznawczym znakomitych słodkości, a szczególnie niezwykłych lodów. Ustawiali się po nie w kolejce mieszkańcy całego miasta. Nazwę „Zielona Budka” zawdzięczamy więc warszawiakom. Zapraszamy wszystkich, którzy myślą o rozpoczęciu współpracy z Zieloną Budką.
Zostań partnerem:

  • dystrybucji,
  • kawiarni – Punkt Patronacki,
  • kawiarni / cukierni,
  • restauracji,
  • sklepu.
Zielona Budka najbardziej znana i zasobna w lata tradycji polska firma lodowa. Oferta gastronomiczna to rdzenna kompetencja firmy. Oferujemy Państwu bardzo szeroki asortyment lodów odpowiadający dzisiejszym potrzebom rynkowym. Stale pracujemy nad nowymi kompozycjami smaków podążając za trendami.

Wymagania sieci

Lokalizacja lodziarni jest kluczem do sukcesu. Powierzchnia minimalna to 30 m2, optymalna ok. 60 m2 w atrakcyjnym położeniu:

  • Galerie Handlowe,
  • Centra Handlowe,
  • Popularne deptaki,
  • Kurorty Turystyczne.

Jednostki franczyzowe

7

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Zielona Budka w ramach współpracy proponuje:

  • wsparcie w ocenie wybranej lokalizacji,
  • zapewnienie sprzętu chłodniczego (witryny i zamrażarki),
  • Wykonanie kompletnego projektu technicznego oraz wizualizacji punktu gotowego do odbioru w Sanepid,
  • materiały reklamowe z logo Zielona Budka,
  • know-how,
  • szkolenie dla personelu,
  • bieżącą obsługę przez regionalnego opiekuna punktu gastronomicznego,
  • wsparcie przy otwarciu punktu :akcje promocyjne, degustacje,
  • profesjonalna obsługa logistyczna dostawy produktów do punktu gastronomicznego.

Przewidywana suma inwestycji

  • W zależności od wielkości lokalu: wyspa od 10m2 koszty 35 tys do lokal powyżej 100m2 do 300 tys. zł,
  • Nakłady finansowe uzależnione sa od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego i kosztów adaptacji,
  • Brak opłaty licencyjnej,
  • Brak opłat marketingowych.

Osoba Kontaktowa

Ireneusz Rachoń

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html