zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Z ogórem czy bez

Usługi Gastronomia
Z ogórem czy bez

LOKALIZACJA Orion Polska Sp. z o.o.
ul. Obrońców Westerplatte 73A, 40-335 Katowice

JEDNOSTKI WŁASNE 3 (Katowice, Gliwice, Bielsko-Biała)

LICZBA FRANCZYZ 4 (Dąbrowa Górnicza, Będzin, Rybnik, Zabrze)

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

„Z ogórem czy bez?”– to nasz znak rozpoznawczy. Spółka Orion Polska w 2015 roku po ogromnym sukcesie lokalu w Katowicach uruchomiła punkty w Gliwicach i Bielsku Białej. Kolejne lokale w przygotowaniu. „Tradycyjne Zapiekanki – z ogórem czy bez” serwują najstarszy polski fast food w odświeżonej formie. Do każdej zapiekanki na życzenie dodajemy wspaniałego ogórka kiszonego. W lokalach można napić się również tradycyjnej polskiej oranżady produkowanej od 1957 roku. Lokalne media gazety i radio wielokrotnie o nas mówi. Znaleźliśmy się między innymi w rankingu Gazety Wyborczej na 9 rzeczy których koniecznie trzeba doświadczyć w Katowicach. Nasze zapiekanki są przygotowywane na oczach Klientów z wyłącznie świeżych produktów i prawdziwego sera. W najbliższych latach zaplanowany jest rozwój ogólnopolskiej sieci serwującej zapiekanki z pieca.

Wymagania sieci

  • Nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej;
  • szukamy osób ambitnych, przedsiębiorczych i pracowitych;
  • w chwili obecnej poszukujemy osób które chcą otworzyć pojedyncze lokale na terenie województwa śląskiego;
  • w pozostałych województwach poszukujemy firm które będą działać w całym województwie na zasadzie wyłączności– tzw. franczyza wielokrotna. Taki Franczyzobiorca musi spełniać dodatkowe warunki, które umożliwią prawidłowe funkcjonowanie sieci tj. posiadać lub mieć możliwości zorganizowania:
  • niewielkiego magazynu;
  • samochodu dostawczego z agregatem chłodniczym.
  • Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Przeprowadzimy symulację rentowności danego lokalu na podstawie wybranej lokalizacji oraz naszych własnych doświadczeń;
  • pomożemy w trakcie negocjacji o wynajem lokalu;
  • przekażemy pełną wiedzę jak prowadzić lokal. Nasza wiedza jest kompleksowa i obejmuje wszystkie zagadnienia związane z funkcjonowaniem placówki;
  • przeprowadzamy kampanie reklamowe w miastach w których znajdują się lokale. Przygotowujemy wszelkie projekty graficzne i materiały marketingowe które są jednolite dla całej sieci;
  • przeprowadzimy szkolenia dla Franczyzobiorcy i pozostałych pracowników;
  • wybierzemy i wskażemy najlepszych dostawców produktów. Wynegocjujemy dla Franczyzobiorcy jak najlepsze ceny.
  •  

    Przewidywana suma inwestycji

    Koszt otwarcia lokalu jest ściśle związany z jego metrażem, jednak będzie on nie mniejszy niż 50 tys. zł netto. Franczyzodawca pobiera opłatę miesięczną w wysokości 10% obrotu netto. Franczyzodawca pobiera opłatę wstępną w wysokości 15 tys. zł netto. W skład której wchodzą:

  • szkolenie personelu;
  • podręcznik operacyjny.
  • Osoba kontaktowa

    Adrian Ptasiński
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem