Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Telepizza jest liderem w dostawie pizzy na telefon, a w ostatnich latach równie duży nacisk kładzie na sprzedaż pizzy na miejscu. Stąd nowoczesny wystrój wszystkich nowopowstających lokali franczyzowych. Sieć Telepizzy liczy 30 lokali własnych i 90 franczyzowych, co czyni ją jedna z największych marek gastronomicznych w Polsce. Telepizza posiada dwa centra logistyczno – produkcyjne (Centralna & Południowa Polska) i zatrudnia 2,5 tys. pracowników. Naszym Franczyzobiorcom zapewniamy: Stałą opiekę doradców. Rozpoczęcie własnej działalności, a następnie jej prowadzenie to spore wyzwanie i konieczność podejmowania każdego dnia wielu decyzji biznesowych. Dlatego Telepizza dba o fachowe wsparcie dla swoich licencjobiorców, oddając im do dyspozycji sztab doświadczonych pracowników działu Operacyjnego Telepizza Poland. Nasi konsultanci codziennie udzielają naszym partnerom wsparcia we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem pizzerii sieci Telepizza. Każdy z nich opiekuje się wyłącznie niewielką grupą lokali, co podnosi efektywność współpracy. Wsparcie struktur centralnych. Telepizza oferuje pomoc wyspecjalizowanych działów w sprawach personalnych i administracyjnych, budowlano-technicznych, pomoc prawną oraz duże wsparcie marketingowe. Dodatkowo gotowy i sprawnie działający system logistyki dostaw zdejmuje z licencjobiorcy obowiązek dbania o dostawców oraz jakość produktów i atrakcyjność cen. Korzyści skali działania. Telepizza Poland to 120 lokali w Polsce, ponad 6 milionów pizz sprzedawanych każdego roku i kilkanaście lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu. Skala działania i wieloletnia obecność na polskim rynku przekładają się na konkretne korzyści, które dostępne są również dla osób dopiero rozpoczynających swoją działalność w ramach sieci. Najwyższa jakość produktów za rozsądną cenę. Dobrej jakości produkty w niższych cenach możliwe są wyłącznie dzięki odpowiedniej skali działania, systemowi centralnych zakupów oraz kontroli produktów prowadzonej przez Dział Jakości. To właśnie zakup półproduktów jest jednym z kluczowych elementów biznesu, zapewniających zadowolenie konsumentów z produktu końcowego oraz godziwy zysk z działalności. Skuteczną reklamę w najefektywniejszych mediach. Telepizza posiada profesjonalne struktury działu marketingu zapewniające od lat regularną obecność w telewizji. Nasze kampanie reklamowe skutecznie zwiększają sprzedaż.
Wymagania sieci
Osoba fizyczna lub prawna z osobistym zaangażowaniem w prowadzenie lokalu Telepizzy (nie wymagamy doświadczenia w gastronomii). Lokal własny lub dzierżawiony o powierzchni ok. 100-150 m2 - w zależności od miasta i atrakcyjności położenia. Miasto - powyżej 40 tys. mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach może być mniejsza liczba mieszkańców. Lista miast/lokalizacji o największym potencjale bdzie przedstawiona kandydatowi na spotkaniu rekrutacyjnym.