zaloguj
PRZEWIŃ

Red Hot Chicken

Usługi Gastronomia
Red Hot Chicken

LOKALIZACJA
Mastergrupa Marcin Ciesielski
ul. Bohaterów Warszawy 102e, 28-100 Busko-Zdrój

telefon 790 790 102

www www.redhotchicken.pl

E-MAIL kontakt@mastergrupa.pl

JEDNOSTKI WŁASNE 1

LICZBA FRANCZYZ 12

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Właścicielem marki Red Hot Chicken jest firma Mastergrupa, która dziś koordynuje pracę kilku firm z branży gastronomicznej. Po latach doświadczeń zdecydowała o stworzeniu konceptu franczyzowego opartego na sukcesie własnych pizzerii działających pod marką Stopiątka. W 2008 roku powstała pierwsza placówka franczyzowa. Obecnie Stopiątka to ogólnopolska sieć pizzerii, którą nadal z sukcesem zarządza Marcin Ciesielski wraz ze sztabem specjalistów współpracujących z franczyzobiorcami. Red Hot Chicken oferuje cztery rodzaje wyjątkowego pod względem smaku i soczystości, panierowanego kurczaka: skrzydełka, stripsy, nóżki i udka. Flagowe produkty to skrzydełka oferowane w dwóch liniach smakowych: standardowej łagodnej oraz pikantnej, dla miłośników wyrazistych smaków. Dużą popularnością ze względu na swoją wykwintność, delikatność i wyjątkową soczystość cieszą się stripsy z polędwiczek drobiowych. To głównie skrzydełka i stripsy wypełniają kubełki RHC, boksy RHC oraz zestawy. Stripsy są również głównym składnikiem firmowej kanapki Chicken The Long oraz Wrap Tortilli RHC w trzech liniach smakowych: klasycznej czosnkowej, barbecue oraz orientalnej. Wszystkie rodzaje mięs oferowanych przez Red Hot Chicken otulone są w charakterystyczną, strzępiastą, kruchą panierkę o pięknej złotej barwie. Charakteryzują się wyjątkową soczystością oraz oryginalną nutą smakową dzięki starannemu procesowi marynowania w specjalnej mieszance ziół. Red Hot Chicken oferuje dwa rodzaje placówek franczyzowych: wyspę gastronomiczną, której idealnym umiejscowieniem są ciągi komunikacyjne w galeriach i centrach handlowych oraz typowy snack bar idealnie pasujący dla food court'ów i samodzielnych placówek gastronomicznych. Wyspy gastronomiczne o powierzchni 12m2 to pierwszy w Polsce koncept dla centrów handlowych, oferujący dania i przekąski z kurczaka panierowanego. Placówki mają wewnętrzny system wentylacji, który pozwala na samodzielne funkcjonowanie i smażenie w głębokim tłuszczu. Nie ma potrzeby podłączania się do centralnych przewodów wentylacyjnych galerii handlowych. Snack bary to większy format samodzielnych placówek o powierzchni od 50m2. Lokale tego typy prowadzą sprzedaż również z dostawą do klienta.

Wymagania sieci

Wśród naszych franczyzobiorców najchętniej widzimy osoby zaangażowane w swoją pracę, energiczne i chcące się uczyć.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Mastergrupa zapewnia rozwiązania dotyczące funkcjonowania marki z niepowtarzalną nazwą i logotypem, unikatowy projekt wyspy i aranżację snack barów, profesjonalną technologię wytwarzania produktu (marynaty i panierki), fachowe technik sprzedaży, skuteczny marketing i centralną promocję. W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje kompleksową wiedzę na temat biznesu, szkolenia na początku i w trakcie działalności. Dodatkowo partner sieci korzysta ze wsparcia zarówno struktur centralnych, jak i stałej opieki doradców regionalnych. Franczyzobiorca może również liczyć na pomoc przy projektowaniu wyspy i snack baru zgodnie ze standardami wizualnymi sieci oraz wyposażenia w specjalistyczny sprzęt gastronomiczny. Franczyzodawca zapewnia też wsparcie w zakresie rekrutacji i szkolenia pracowników oraz obsługę logistyczną placówek. W ramach współpracy franczyzowej oferujemy:

  • weryfikację lokalnego rynku pod względem konkurencji i analizę lokalizacji przyszłej placówki,
  • pomoc przy otwarciu,
  • kompleksowe szkolenia z zakresu zarządzania biznesem, personelem oraz obsługi klienta,
  • gotowe i skuteczne rozwiązania marketingowe,
  • pełne wsparcie IT np. nowoczesny system zamówień on-line na smartfony,
  • opracowaną i aktualizowaną dokumentację HACCP,
  • sekrety technologi produkcji soczystych kurczaków w chrupiącej panierce,
  • pełne wsparcie sztabu specjalistów przez cały okres współpracy.
  • Przewidywana suma inwestycji

  • snack bar - 60 tys. zł,
  • wyspa gastronomiczna – 60 tys. zł (jeśli istnieje możliwość podłączenia się do systemu wentylacji galerii handlowej, wówczas suma inwestycji spada do 30 tys. zł).
  • Kwota pokrywa całą inwestycję, czyli m. in. zaplecze gastronomiczne wraz z profesjonalnym sprzętem kuchennym, wyposażenie i wystrój wyspy lub lokalu, kompleksowy projekt i branding wyspy lub lokalu oraz podstawowy remont. Zwrot inwestycji następuje średnio po ok. roku.

    Osoba kontaktowa

    Adrian Bąk
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem